Rygtebørsen XVIII

13 år 6 måneder siden #517 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII
Jese, Morata og Carvajal samt en stor stjerne. Det er hvad jeg forventer at Real Madrid finder på til sommer.

Alex F skal lejes ud !

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #518 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XVIII

Hugol skrev: Jese, Morata og Carvajal samt en stor stjerne. Det er hvad jeg forventer at Real Madrid finder på til sommer.

Alex F skal lejes ud !

Jeg tror, og har faktisk også en forventning om, at sommeren i Real Madrid bliver endnu mere hektisk. Carvajal kommer hjem. Morata har ikke overbevist - jeg ved godt, at chancerne har været få og spilletiden minimal - og vil i bedste fald blive udlejet til en anden La Lig-klub. Jeg synes, at Jesé har vist fine takter i denne sæson og er vel egentlig for god til at spille endnu en sæson for Castilla i den andenbedste spanske række. Jeg mener, at han skal udlejes til en La Liga-klub eller være førsteindskifter til en af de roterende offensive pladser.

Det hektiske til sommer, kommer til at bestå i, at der kommer udskiftninger på trænersiden, ligesom der vil komme minimum én stjerne til klubben. Jeg tror, at han henter to kvalitetsspillere, den ene kan meget vel blive Falcao. Nyt blod må være nøgleordene til sommer.

13 år 6 måneder siden #519 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Med præsidentvalget i vente, er det immervæk naivt at tro, at der ikke kommer til at ske større ændringer i truppen.

Mourinho ryger. Kaká ryger. Higuaín, Coentrão og Di María hænger. Sidstnævnte mindre end de to andre. Skal Essien blive, eller skal man hente en ny spiller. Det skal man ligeledes tage stilling til. Samtidig er Carvalho en færdig mand i klubben. Og hvad med Albiol?

Når det kommer til tilgang snakker vi spillere som Falcao, Cavani, David Silva, Isco og Gareth Bale. Og det vil overraske mig meget, hvis ikke bare én af dem kommer til klubben. Foruden det, at man forhåbentlig henter Carvajal hjem, men det er en mindre detalje.

Altoverskyggende er Cristianos kontraktforlængelse selvfølgelig. Men der kommer til at ske ting og sager. Det er jeg ikke i tvivl om.
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved El_Juan.

13 år 6 måneder siden #520 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Rygtebørsen XVIII

Daniel skrev:

Hugol skrev: Jese, Morata og Carvajal samt en stor stjerne. Det er hvad jeg forventer at Real Madrid finder på til sommer.

Alex F skal lejes ud !

Jeg tror, og har faktisk også en forventning om, at sommeren i Real Madrid bliver endnu mere hektisk. Carvajal kommer hjem. Morata har ikke overbevist - jeg ved godt, at chancerne har været få og spilletiden minimal - og vil i bedste fald blive udlejet til en anden La Lig-klub. Jeg synes, at Jesé har vist fine takter i denne sæson og er vel egentlig for god til at spille endnu en sæson for Castilla i den andenbedste spanske række. Jeg mener, at han skal udlejes til en La Liga-klub eller være førsteindskifter til en af de roterende offensive pladser.

Det hektiske til sommer, kommer til at bestå i, at der kommer udskiftninger på trænersiden, ligesom der vil komme minimum én stjerne til klubben. Jeg tror, at han henter to kvalitetsspillere, den ene kan meget vel blive Falcao. Nyt blod må være nøgleordene til sommer.

Jeg synes Morata har gjort det ganske glimrende og så kan han bidrage med noget Higuain og Benz mangler at bidrage med. Morata fylder meget i feltet og det synes jeg ikke benzema og Higuain gør på samme måde.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 6 måneder siden #521 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Rygtebørsen XVIII
Langt ude håb: Hvor kunne det være sjovt at se Taarabt i Real Madrid. Ikke som starter, mere som en breddespiller, han har en sindssyg teknik. Ja Sindssyg! Den måde han KUN prøver at pisse på modstanderne er sjov! Kan huske der var en artikel om at man fulgte ham... Tror ikke han kan gøre det dårligere end Di Maria alligevel ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 6 måneder siden #522 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XVIII
Taarabt kan rende og hoppe. Han er en middelmådig spiller. Og i dagens kamp mod Swansea var han nærmest usynlig. God var han i hvert fald langt fra. Han er heller ikke nærheden af Di Marías niveau.

Hvad angår historien om, at Taarabt tidligere skulle være rygtet til Real Madrid, så har hans agent i øvrigt altid haft travlt med at hype ham og slå fast, at samtlige topklubber i verden er ude efter ham. Sjovt nok er der endnu ikke kommet handling bag ordene - og jeg tvivler på det nogensinde sker.

Efter igen at have set Bale i hopla, så er jeg ikke længere i tvivl om, hvem der er Cristiano Ronaldos naturlige arvtager. Han har et kæmpe potentiale; måske ikke til at nå helt op på Cristianos niveau, men godt på vej derop. Lighederne er i hvert fald slående når til det kommer til fysisk styrke, hurtighed og teknik. Begge superatleter.
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

13 år 6 måneder siden #523 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Rygtebørsen XVIII
Undskyld, jeg vidste ikke det var så svært at gennemskue det ironiske i det. :)
Det var meningen at man skulle opfatte det som en joke.
Han er jo ALDRIG i nærheden af at spille topklasse fodbold. Manden spiller jo Fifa Street i virkeligheden. Han har intet andet end teknik. :)
Han er jo decideret underholdende at kigge på! Manden prøvede at lave tunnel 4 gange i 2. Halvleg. :D

(det ironiske var at man ikke skulle tage alle rygter om spillere til RM så seriøst, specielt ikke om folk der ikke kan slå igennem end andre steder end Championship)
Mht. Bale. Lad ham lige score lidt flere mål. Jeg vil se ham præstere over en hel sæson. Det er som om han forsvinder i kampe. Sådan helt. Er selv skabs Tottenham fan, er ikke sikker på vi ville løbe over dem på samme måde som sidst hvis vi mødte dem.
For sjovt. Så skriv: Gareth Bale twin, også se den ungdomsspiller der ligner ham. Det er jo for sygt!

13 år 6 måneder siden #524 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Rygtebørsen XVIII
Men hvorfor skal vi have en arvetager for Ronaldo? Hvis vi endelig sælger ham, synes jeg vi skal prøve at bygge en anden stil op, istedet for bare at have en lidt dårligere version af ham.

Ikke for at tage noget som helst fra Bale, men håber ikke vi ser ham i Madrid!

• unrectify
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #525 af unrectify
Besvaret af unrectify på emne Rygtebørsen XVIII

Realmadrid94 skrev: Langt ude håb: Hvor kunne det være sjovt at se Taarabt i Real Madrid. Ikke som starter, mere som en breddespiller, han har en sindssyg teknik. Ja Sindssyg! Den måde han KUN prøver at pisse på modstanderne er sjov! Kan huske der var en artikel om at man fulgte ham... Tror ikke han kan gøre det dårligere end Di Maria alligevel ;)

Er det sarkasme, eller er du seriøs? Taarabt er ikke engang god nok til at kunne begå sig på vores bænk, han er stærkt overvurderet og en humørspiller af rang. Jeg tvivler på at klubben nogensinde har fulgt ham, det er sikkert hype fra en agent - som det plejer at være med mange spillere efterhånden.
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved unrectify. Begrundelse: Stavefejl

13 år 6 måneder siden #526 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Rygtebørsen XVIII
Mourinho og Kaka ud

Pellegrini og Isco ind.

Isco er europas største talent. Det viser han også i dag.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

13 år 6 måneder siden #527 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Isco, jo måske!

Pellegrini, under ingen omstændigheder.

Hvis vi skal have en dikkende lammehale på trænerbænken, så foretrækker jeg til enhver tid den rene vare: Carlos Quieroz!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 6 måneder siden #528 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Rygtebørsen XVIII
Isco tror jeg på kommer efter denne sæson, uden ham er malaga jo marginal hold.

Leveret af Kunena Forum