Om Vores Rivaler IX

6 måneder 1 uge siden #10609 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
Man kan sagtens se Xavi´s aftryk på presspillet - Barca ser bedre ud end førhen i sæsonen. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 1 uge siden #10610 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
​Jordi Alba er så fucking ulækker som man kan være.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle

6 måneder 1 uge siden #10611 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Jordi Alba er sammen med Raúl Garcia og Diego Costa bare typerne man elsker at hade.

LJ16
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, JesperThomsen

6 måneder 1 uge siden #10612 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​der er blandt andet derfor jeg hader Baecelona så meget. Alba den klamme rotte 
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, NadaMás, JesperThomsen, Dragam

6 måneder 1 uge siden #10613 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Godt resultat for os.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Kiwes, mohbar, Fondo_Sur, JesperThomsen

6 måneder 6 dage siden #10614 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
kan man sige noget til alba længere. har bandet af den skide spanier siden jeg hørte hvem han var. føj et teaterstykke...

nå.. men ift kampen så var resultatet vel det bedste der kunne ske for os.
sevilla rykkede sig ikke meget tættere på, og barca ligger fortsat og roder "dernede"

nu skal vi susme hive en sejr hjem så vi lige kan få et forspring igen.

6 måneder 6 dage siden #10615 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
​Synes godt nok Sevilla var ringe, alt for overivrige, og så samtidig trætte ud. Barcelona er Barcelona, masser af possession, men uden nogen offensiv trussel. Kan godt være nogle folk er begejstrede for deres nye teenagere, men de spiller jo bare bolden rundt indtil man falder i søvn. 

Vi kan kun gå hen og vinde ligaen i år, Barcelona og Atletico er for langt bagude, og Sevilla kommer stensikkert til at smide dumme point - flere end vi gør i hvert fald :)

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

6 måneder 6 dage siden #10616 af mohbar
​Så fik Ramos tjekket for alvor ind i PSG ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

6 måneder 3 dage siden #10617 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Barca er igang. Fedt at de reagere pga deres dårlige placeringen i Ligaen og exit fra CHL. Torres fra City er angiveligt Barca spiller, AC fra Chelsea skulle også være tæt på at skifte gratis til sommer, samtidig med at Laporta åbenbart har låst sig fast på Erling Haaland som det helt store indkøb til sommer. Forhåbentlig får vi et stærkt Barca hold igen inden længe. Modsat mange af mine Madridistas kollegaer herinde, så håber jeg at vi får et stærkt Barca hold. For et stærkt Barca hold, holder real ved ilden. 

6 måneder 2 dage siden #10618 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl post=144312 skrev: Barca er igang. Fedt at de reagere pga deres dårlige placeringen i Ligaen og exit fra CHL. Torres fra City er angiveligt Barca spiller, AC fra Chelsea skulle også være tæt på at skifte gratis til sommer, samtidig med at Laporta åbenbart har låst sig fast på Erling Haaland som det helt store indkøb til sommer. Forhåbentlig får vi et stærkt Barca hold igen inden længe. Modsat mange af mine Madridistas kollegaer herinde, så håber jeg at vi får et stærkt Barca hold. For et stærkt Barca hold, holder real ved ilden. 

​Men samtidigt også ret vildt at man kan oparbejde en rekord gæld og komplet ødelægge klubbens økonomi for derefter at blive ved med at købe spillere (selvom nogle af disse ankommer gratis er de ikke billige i budgettet) og nok også en af grundene til at de små/mellem klubber aldrig når helt til tops, da de helt store åbenbart aldrig betaler prisen for dårlige beslutninger. Dette er ikke første storklub der springer nemt og elegant over en forfærdelig finansiel situation og vi har også set eksempler på hold der blir udelukket fra CHL for derefter at smide nok penge efter problemet indtil det bare forsvinder igen.

Fodbold er sku en mærkelig forretning!

Donde está la biblioteca?

6 måneder 1 dag siden #10619 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Om Vores Rivaler IX

DeLaRed post=144313 skrev:

Dybbøl post=144312 skrev: Barca er igang. Fedt at de reagere pga deres dårlige placeringen i Ligaen og exit fra CHL. Torres fra City er angiveligt Barca spiller, AC fra Chelsea skulle også være tæt på at skifte gratis til sommer, samtidig med at Laporta åbenbart har låst sig fast på Erling Haaland som det helt store indkøb til sommer. Forhåbentlig får vi et stærkt Barca hold igen inden længe. Modsat mange af mine Madridistas kollegaer herinde, så håber jeg at vi får et stærkt Barca hold. For et stærkt Barca hold, holder real ved ilden. 

​Men samtidigt også ret vildt at man kan oparbejde en rekord gæld og komplet ødelægge klubbens økonomi for derefter at blive ved med at købe spillere (selvom nogle af disse ankommer gratis er de ikke billige i budgettet) og nok også en af grundene til at de små/mellem klubber aldrig når helt til tops, da de helt store åbenbart aldrig betaler prisen for dårlige beslutninger. Dette er ikke første storklub der springer nemt og elegant over en forfærdelig finansiel situation og vi har også set eksempler på hold der blir udelukket fra CHL for derefter at smide nok penge efter problemet indtil det bare forsvinder igen.

​Som Dybbøl håber jeg også at Barca bliver verdens næstbedste hold. Lige efter Real! Flere penge til ligaen pga større rivalisering.
Ift dit indlæg, DeLaRed, så er jeg ikke enig i at de kommer nemt og elegant over situationen. Alaba, Busquets, Pique og sikkert flere andre har massakreret deres egen løn, så Barcelona kunne få luft i budgettet. Aguero er ikke på kontrakt længere. FCB er en af de største klubber i verdenen fsva omsætning. Hvis Laporte har formået at lave et par tweaks i klubbens omkostninger, så skal de nok tjene masser af penge i takt med at de stadig har en kæmpemæssig omsætning. De små klubber bøder fordi at de ikke har omsætningen til at redde deres voksende udgifter. Det har en klub som FC Barcelona. 

Jeg håber ikke at Barcelona ender uden for top4 i ligaen og at de økonomisk smadrer sig selv. For så mister vi vores største rival; en rival som er med til at skrabe enorme tv-summer ind til vores eget budget. 

6 måneder 1 dag siden #10620 af mohbar

Petroleum post=144317 skrev:

DeLaRed post=144313 skrev:

​Som Dybbøl håber jeg også at Barca bliver verdens næstbedste hold. Lige efter Real! Flere penge til ligaen pga større rivalisering.
Ift dit indlæg, DeLaRed, så er jeg ikke enig i at de kommer nemt og elegant over situationen. Alaba, Busquets, Pique og sikkert flere andre har massakreret deres egen løn, så Barcelona kunne få luft i budgettet. Aguero er ikke på kontrakt længere. FCB er en af de største klubber i verdenen fsva omsætning. Hvis Laporte har formået at lave et par tweaks i klubbens omkostninger, så skal de nok tjene masser af penge i takt med at de stadig har en kæmpemæssig omsætning. De små klubber bøder fordi at de ikke har omsætningen til at redde deres voksende udgifter. Det har en klub som FC Barcelona. 

Jeg håber ikke at Barcelona ender uden for top4 i ligaen og at de økonomisk smadrer sig selv. For så mister vi vores største rival; en rival som er med til at skrabe enorme tv-summer ind til vores eget budget. 

​uanset så vil det nærmest bløde i øjnene se en Haaland tørne for Barcelona og banke kasser ind på os.

Er ret inferiør med om de får spillere som Dembele eller Aguero, men Haaland er i en hrrelt anden kaliber og i den absolutte top.
En så afgørende type bør ingen madridista ønske kommer over til sin ærkerival (ikke at jeg betvivler folk herinde).

Så hellere at han vælger Bayern, så har vi i det mindste en chance for at få ham på et tidspunkt..

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.