Om Vores Rivaler IX
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Har stadig på fornemmelsen at Barca pludselig rammer en stime med 10 sejre i træk
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er forhåbentlig ikke Barca der bekymrer dig. Sevilla fortjener respekt efter alt det de har gjort både denne og sidste sæson. Der var de også med hele vejen.henrikcomn post=144111 skrev: Sevilla holder ikke i længden.
Har stadig på fornemmelsen at Barca pludselig rammer en stime med 10 sejre i træk
Hvornår har du så på fornemmelsen, at dén stime starter? De smider allerede point igen i næste runde.henrikcomn post=144111 skrev: Sevilla holder ikke i længden.
Daniel post=144114 skrev:
Hvornår har du så på fornemmelsen, at dén stime starter? De smider allerede point igen i næste runde.henrikcomn post=144111 skrev: Sevilla holder ikke i længden.
Det har jeg også svært ved at se ske. Sevilla ville jeg have tiltro til, oven på sejren i går! Men apropos stimer, så har Inter gang i en rigtig god periode, hvor de jo kun har haft problemer mod os af 2 omgange. Ellers har de ikke lukket mål ind i ligaen i 5 kampe i træk, dvs. siden november, hvor de lukkede mål ind i 3-2 sejren over Napoli og spillede 1-1 mod AC Milan ugen før igen. Vi er det mest formstærke hold lige nu med 10 sejre i træk (måske der findes mere formstærke i et nyopstartet hold i serie 6 af tidligere serie 2 spillere på Fyn - who cares?). Før det spillede vi 0-0 mod Osasuna.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Sevilla har ikke fået 80 point i ligaen de sidste 20 år, hvor de i perioder havde markant større profiler og meget bedre hold.
Medmindre vi smider det hele på Jorden, og kun formår at få 76 point eller sådan noget, så er mesterskabet stensikkert.
madrid2000 post=144116 skrev: Jeg tror 80 point vinder ligaen i år. Alle hold på nær vores har været totalt ustabile indtil videre.
Sevilla har ikke fået 80 point i ligaen de sidste 20 år, hvor de i perioder havde markant større profiler og meget bedre hold.
Medmindre vi smider det hele på Jorden, og kun formår at få 76 point eller sådan noget, så er mesterskabet stensikkert.
Sevilla er utroligt stærkt spillende, og har gode spillere også på papiret. Deres træner er dygtig. De har en plan. De har mange upcoming talenter. I forsvaret har de Diego Carlos og Kounde med Acuna og Jesus Navas/Montiel på backsne. På midten har de stærke spillere offensivt som defensivt. Rakitic, Gomez, Delaney, Fernando. I angrebet har de Rafa Mir og Ocampos på kanten. Deres hold er i min optik på et niveau mellem Atletico og Barcas niveau. Sevilla ender i top 2. Atletico tager 3. pladsen.
Delaney spiller godt for Sevilla. Der var én, der tidlgiere på sæsonen anså det som et fejlkøb. Det er tidligt at konkludere, men jeg tror han bliver en succes. Han er castet godt til det hold. Det er også meget godt, at der løber en dansker rundt på det næstbedste hold i Spanien. Kunne være fedt med en i RM også. Måske Mæhle. Men om niveauet er der, eller jeg er for farvet, ved jeg ikke.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 post=144118 skrev: Sevilla er desuden det tophold der har gjort det klart bedst i de inbyrdes opgør mod os imo.
Var også imponeret, vi havde ikke fortjent en sejr der tbh. Men så kigger man på dem i ChL og tænker.. what. Hvordan kan de kun få én sejr i den gruppe der.
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
De plejer at spille godt ude imod Sevilla.
Det er starten på en stime frygter jeg
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Hvorfor skulle en stime starte nu? Fordi de vandt hjemme mod Elche med nød og næppe?henrikcomn post=144203 skrev: Mon ikke de blå napper deres 2. sejr i træk i aften.
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Fordi sejre giver selvtillid, og fordi de plejer at have krammet på Sevilla. Og så er det måske pludselig 2 sejre. Derudover får de snart flere spillere tilbage fra skader.Madrid1998 post=144204 skrev:
Hvorfor skulle en stime starte nu? Fordi de vandt hjemme mod Elche med nød og næppe?henrikcomn post=144203 skrev: Mon ikke de blå napper deres 2. sejr i træk i aften.