Om Vores Rivaler IX

4 måneder 3 uger siden #10597 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX

henrikcomn post=144203 skrev: Mon ikke de blå napper deres 2. sejr i træk i aften.
De plejer at spille godt ude imod Sevilla.
Det er starten på en stime frygter jeg

Hvorfor skulle en stime starte nu? Fordi de vandt hjemme mod Elche med nød og næppe?​
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #10598 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Om Vores Rivaler IX

Madrid1998 post=144204 skrev:

henrikcomn post=144203 skrev: Mon ikke de blå napper deres 2. sejr i træk i aften.

Hvorfor skulle en stime starte nu? Fordi de vandt hjemme mod Elche med nød og næppe?​

​Fordi sejre giver selvtillid, og fordi de plejer at have krammet på Sevilla. Og så er det måske pludselig 2 sejre. Derudover får de snart flere spillere tilbage fra skader.

4 måneder 3 uger siden #10599 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX

​Du insisterer. Det skal du have. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, Madrid1998, Kimbo, Ramos4

4 måneder 3 uger siden #10600 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

henrikcomn post=144205 skrev:

​Fordi sejre giver selvtillid, og fordi de plejer at have krammet på Sevilla. Og så er det måske pludselig 2 sejre. Derudover får de snart flere spillere tilbage fra skader.

​Det kommer ikke til at ske. Men hvis Barca vandt ville det vel kun være godt for os?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

4 måneder 3 uger siden #10601 af henrikcomn
Sevilla er ikke en reel trussel. Så nej. Og Barca skal ikke have selvtillid.
Uanset hvem de møder ønsker jeg altid de taber

4 måneder 3 uger siden #10602 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX

​Syntes ikke man kan bruge ´plejer´ om Barcelona.
Der er, som Laporta selv sagde det, et Barcelona med og uden Messi. De er i den spæde start af en genopbygningsfase, og i aften mangler de tilmed deres to bedst-spillende spillere, Fati og Pedri. 1/3 af deres trup til i aften havde vel knap nok spillet en eneste seniorkamp for et år siden. Foregående år har Barca også haft luksusen af spillere some Griezmann og Suarez (ikke sidste sæson), samt nogle af de mere rutinerede spillere endnu ikke var faldet så voldsomt i form. 

Jeg vil klart sige at Sevilla er favoritter i aften. De har kun smidt to point på hjemmebane i indeværende sæson, og har set bedre ud end Barca i alle spillets facetter. 

4 måneder 3 uger siden #10603 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX
Uanset hvad så har vi et forspring på 16 point ned til Barca, selv hvis de vinder i aften, så har vi 13 point ned til dem. 13 point er ikke noget man bare indhenter. De kommer nok til at smide en del point endnu. Sevilla er en lille trussel, hvis de er en trussel overhovedet.
Den største trussel er os selv, og ancelottis stædighed ved ikke at rotere.

4 måneder 3 uger siden #10604 af Kratmus
Besvaret af Kratmus på emne Om Vores Rivaler IX

NadaMás post=144209 skrev:

​Syntes ikke man kan bruge ´plejer´ om Barcelona.
Der er, som Laporta selv sagde det, et Barcelona med og uden Messi. De er i den spæde start af en genopbygningsfase, og i aften mangler de tilmed deres to bedst-spillende spillere, Fati og Pedri. 1/3 af deres trup til i aften havde vel knap nok spillet en eneste seniorkamp for et år siden. Foregående år har Barca også haft luksusen af spillere some Griezmann og Suarez (ikke sidste sæson), samt nogle af de mere rutinerede spillere endnu ikke var faldet så voldsomt i form. 

Jeg vil klart sige at Sevilla er favoritter i aften. De har kun smidt to point på hjemmebane i indeværende sæson, og har set bedre ud end Barca i alle spillets facetter. 

Rayo Vallecano har også kun smidt 2 points på hjemmebane, og de har spillet 9 hjemmekampe (en mere end Sevilla). Vi har 21 points i 9 hjemmekampe - 4 færre end Rayo. Rayo har så kun 5 points i 9 udekampe, hvor vi er klart bedste udehold med 22 points i 9 udekampe. Bernabeu har længe været alt andet end et fort - nærmere en hæmsko(og ikke kun pga ombygning). 
Sevilla er godt kørende på udebane med 15 points i 9 kampe. De har desuden flest cleansheets - i 9 kampe! 
Jeg tror på, at Sevilla godt kan holde dampen oppe. Deres spillere presses ikke mere end vores. Så hvorfor skulle kæden knække hos dem frem for os? Havde vi ikke vundet knebent over Sevilla, havde vi haft lige mange points i ligaen, når de har vundet over Barca i aften.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

4 måneder 3 uger siden #10605 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Godt nok lang tid siden jeg sidder med en følelse af at barcelona gerne må tage de tre point i aften;)

Så kan vi med en sejr i bilbao tage flere point i topstriden.

Barcelona uden europæisk næste sæson må satme gøre avs økonomisk.

4 måneder 3 uger siden #10606 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​ser gerne at Barca taber alle sine resterende kampe. Og HELST 8-2. Ønsker dem altid det værste (fodboldmæssigt, for byen er ganske fin).

Hvis de vinder vil de have et enormt selvtillidsboost. Vinder Sevilla , som jeg har sympati for, vil vi stadig kunne afgøre det. Der er intet der ligger i deres hænder og hvis de skulle gå hen og vinde mesterskabet så er det alene vores skyld.

Men hvis Barca skulle ende i top 4 (CL plads) vil jeg blive ret irriteret..

er hverken nihilistisk eller lignende.. mit had til Barca er sgu objektivt
Sidste redigering: 4 måneder 3 uger siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

4 måneder 3 uger siden #10607 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​fed stemning i Sevilla!

4 måneder 3 uger siden #10608 af henrikcomn
De virker tunge og langsomme, Sevilla spillerne.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.