Om Vores Rivaler IX

4 år 5 måneder siden #10861 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Virkelig en fed kamp mellem to af de største mastodonter i verden.

skulle vi ende i en kamp mod et af dem får vi virkelig udstillet vores svagheder. nøj hvor savner man lidt vores storheds tid.

Jeg ved dog ikke hvad jeg skal synes om det med at smide Kepa ind for at tag straffesparkene. at smide en kold målmand ind til sådan en kamp... der er vel flere ulemper end fordele ved at forsøge med sådan et træk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #10862 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Auba har virkelig fået gang i målscoren. Bliver en spændende el-classico i marts måned !

4 år 5 måneder siden #10863 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Laporta er en vild forretningsmand. Real Madrid skal levere op til sit bedste for at følge med i de kommende år, sorry to say. Det skal gå hurtigt til sommer.

4 år 5 måneder siden #10864 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Det skal gå stærkt ja. Hvis barca får nogle nye indkøb de rigtige steder så kan vi godt komme bagefter i de sæsoner hvor vi skal finde erstatninger til vores gamle travere på holdet
​kom så perez. du kan ikke lukke øjene længere
Sidste redigering: 4 år 5 måneder siden ved Elto92.

4 år 5 måneder siden #10865 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​Xavi-effekten er vidst ved at effektiviseres. 
Vil vente med en bedømmelse til sæson er færdigspillet, men foreløbigt er det meget flot hvordan de har vendt skuden her på det seneste. 
Og for søren, hvor er Pedri bare god!

4 år 5 måneder siden #10866 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Der er altså intet farligt i Aubameyang, Ferran og Adama. Stop nu.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 5 måneder siden #10867 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=146276 skrev: Der er altså intet farligt i Aubameyang, Ferran og Adama. Stop nu.

​Er du ironisk? Jeg må erkende at Auba og Adama har været fremragende. Særligt Auba, som har været en målræv, der giver holdet selvtillid med sine tidlige mål. 

Det tvinger vel Real Madrid til at blive bedre, og det er nok det bedste for La Liga og klubbens konkurrencedygtighed i Europa.  

4 år 5 måneder siden #10868 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om Vores Rivaler IX
​Nu ved jeg, at det åbenbart ikke ligger til os at respektere eller lette hatten for Barcelona (bliver helt tydeligt, når man eksempelvis lytter til vores podcast), men det er i mit hoved det, der OGSÅ kendetegner en ordentlig fan. Hvis man håner, skal man også kunne gøre det modsatte.

Og jeg må helt ærligt indrømme, at de virkelig spiller godt for tiden. Jeg er ikke bange for at miste mesterskabet, omend jeg heller ikke tror, det er helt umuligt, hvis de slår os på Bernabeu. 

Mens vi struggler voldsomt i nærmest alle vores kampe og afhænger ekstremt meget af vores individualister, spiller Barcelona laaaangt bedre som hold, og det er bare noget, som I længden betaler sig. Det spil, de har præsteret de seneste par kampe, oplevede vi i den spæde begyndelse af sæsonen. Siden har vi ikke.

Desværre. 

Følgende bruger(e) sagde tak: KWE, Fondo_Sur

4 år 5 måneder siden #10869 af Ramos4
Ingen tvivl om at Barca spiller godt i offensiven. Sådan er det jo når man har et koncept og gider presse højt. Det kan man sagtens misunde. Og så er Pedri rigtig god.

Men spiller for spiller er der altså intet skræmmende i den Premier League-reject offensiv de har. Uagtet at de spiller fint lige pt. Eller rettere sagt Aubameyang gør.

Næste sommer handler om Haaland og Mbappe og spillere i den kaliber. Skulle Barca få Haaland, ville jeg måske begynde at frygte dem lidt, men sgu ikke fordi de har genoplivet Aubameyang for en kort stund.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

4 år 5 måneder siden #10870 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX
​Det kan siges helt kort: Barcelona ville elske at stå i Real Madrids sted - sportsligt som økonomisk./Jesper.
Følgende bruger(e) sagde tak: firkant, El Siete, Ramos4

4 år 5 måneder siden #10871 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg frygter på ingen måde Barcelona, nej, jeg frygter os selv.

Det er kun os selv der spænder ben for en videre udvikling af holdet. Og der misunder jeg Barcelona, de satser på spillere som Pedri og Gavi, og Xavi som træner. Hos os har en spiller som Valverde langt til spilletid, uagtet hvordan Casemiro, Modric og Kroos spiller.

Jeg vil ikke sætte for høje forventninger til sommeren, for det ender sikkert i skuffelse, men altså, der SKAL simpelthen ske noget med den trup nu. Nyt blod, friske ideer, et eller andet. Alt andet er useriøst og ikke værdigt, hvis man anser sig selv som den største klub i verden.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 4 år 5 måneder siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Ramos4

4 år 5 måneder siden #10872 af Ramos4
www.marca.com/en/football/international-...6163fd0528b4571.html

Lokomotiv Moskvas træner siger op pga. invasionen af Ukraine. Klubben melder ud at det faktisk var dem der fyrede ham...

Hvor lavt kan man synke. Skal alle bare gå i mikro-sko i Rusland?

Leveret af Kunena Forum