Om Vores Rivaler IX
skulle vi ende i en kamp mod et af dem får vi virkelig udstillet vores svagheder. nøj hvor savner man lidt vores storheds tid.
Jeg ved dog ikke hvad jeg skal synes om det med at smide Kepa ind for at tag straffesparkene. at smide en kold målmand ind til sådan en kamp... der er vel flere ulemper end fordele ved at forsøge med sådan et træk
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
kom så perez. du kan ikke lukke øjene længere
Vil vente med en bedømmelse til sæson er færdigspillet, men foreløbigt er det meget flot hvordan de har vendt skuden her på det seneste.
Og for søren, hvor er Pedri bare god!
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Er du ironisk? Jeg må erkende at Auba og Adama har været fremragende. Særligt Auba, som har været en målræv, der giver holdet selvtillid med sine tidlige mål.Ramos4 post=146276 skrev: Der er altså intet farligt i Aubameyang, Ferran og Adama. Stop nu.
Det tvinger vel Real Madrid til at blive bedre, og det er nok det bedste for La Liga og klubbens konkurrencedygtighed i Europa.
Og jeg må helt ærligt indrømme, at de virkelig spiller godt for tiden. Jeg er ikke bange for at miste mesterskabet, omend jeg heller ikke tror, det er helt umuligt, hvis de slår os på Bernabeu.
Mens vi struggler voldsomt i nærmest alle vores kampe og afhænger ekstremt meget af vores individualister, spiller Barcelona laaaangt bedre som hold, og det er bare noget, som I længden betaler sig. Det spil, de har præsteret de seneste par kampe, oplevede vi i den spæde begyndelse af sæsonen. Siden har vi ikke.
Desværre.
Men spiller for spiller er der altså intet skræmmende i den Premier League-reject offensiv de har. Uagtet at de spiller fint lige pt. Eller rettere sagt Aubameyang gør.
Næste sommer handler om Haaland og Mbappe og spillere i den kaliber. Skulle Barca få Haaland, ville jeg måske begynde at frygte dem lidt, men sgu ikke fordi de har genoplivet Aubameyang for en kort stund.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Det er kun os selv der spænder ben for en videre udvikling af holdet. Og der misunder jeg Barcelona, de satser på spillere som Pedri og Gavi, og Xavi som træner. Hos os har en spiller som Valverde langt til spilletid, uagtet hvordan Casemiro, Modric og Kroos spiller.
Jeg vil ikke sætte for høje forventninger til sommeren, for det ender sikkert i skuffelse, men altså, der SKAL simpelthen ske noget med den trup nu. Nyt blod, friske ideer, et eller andet. Alt andet er useriøst og ikke værdigt, hvis man anser sig selv som den største klub i verden.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Lokomotiv Moskvas træner siger op pga. invasionen af Ukraine. Klubben melder ud at det faktisk var dem der fyrede ham...
Hvor lavt kan man synke. Skal alle bare gå i mikro-sko i Rusland?