Om Vores Rivaler IX
Barca spiller ikke fantastisk, og de har stadig kæmpe problemer. Men hvis du ser hvordan det stod til da Messi smuttede så synes jeg der er sket noget. Og det er ikke udelukkende nye spilleres skyld, det er mest af alt pga træneren har en filosofi.
Nu så jeg ikke deres kamp i går, men så vidt jeg lader mig fortælle dominerede de Napoli fuldstændigt på udebane via højt presspil.
Jeg synes Xavi er en spade og han var absurd træls i hans Barca tid, men kredit kan man godt give når det er fortjent.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- EmilStenholt
-
- Junior bruger
-
Vi kan sagtens være uenige her, og jeg siger ikke at Xavi ikke har gjort det godt, men synes rosen til ham er alt for stor. Han overtager klubben, fra vel nok den værste træner i Barca’s historie, så alene det faktum gør det ret nemt at se godt ud, og så får han oveni hatten 4 ny selv-valgte spillere, og har nu også haft 3 måneder til at arbejde med holdet. Sorry, men jeg er bare ikke ovenud imponeret over at Barca dominere en enkelt kamp mod Napoli (det var vist ikke helt samme historie i den første kamp) og igennem hele hans periode har det ikke set synderligt godt ud (pænt mange uafgjorte kampe), den rigtige forskel er jo først kommet efter han har fået de 4 nye spillere, så det har da tydeligt gjort en forskel.Kimbo post=146185 skrev: Det er sku lidt en flad holdning uanset om det er vores konkurrenter eller ej.
Barca spiller ikke fantastisk, og de har stadig kæmpe problemer. Men hvis du ser hvordan det stod til da Messi smuttede så synes jeg der er sket noget. Og det er ikke udelukkende nye spilleres skyld, det er mest af alt pga træneren har en filosofi.
Nu så jeg ikke deres kamp i går, men så vidt jeg lader mig fortælle dominerede de Napoli fuldstændigt på udebane via højt presspil.
Jeg synes Xavi er en spade og han var absurd træls i hans Barca tid, men kredit kan man godt give når det er fortjent.
Vi kan jo evt sammenligne med Ance’s første 3 måneder (som mamge nok mener var hans bedste periode i seasonen), her mener jeg på ingen måde at Xavi pt har gjort det bedre en Ance…men fair nok hvis man bedre kan lide den måde Barca spiller fodbold på, men overordnet set synes jeg ikke Xavi har været den træner-gud han blir gjort til, der skal mere tid og flere store sejre til at understøtte hans formåede “geni”.
Donde está la biblioteca?
Også har Alba været vild. Han leverer mål/assists i hver kamp.DeLaRed post=146184 skrev: Synes personligt det er en smule skægt, at så mange Madridista’s pludselig vælter kærlighed ned over Xavi. Jeg skal ikke tage noget væk fra Manden, MEN vi må ikke glemme at Barca har hentet hele 4 spillere i Januar, for det første har jeg aldrig hørt om hverken Barca eller Real hente så mange spillere til 1. holdet i Januar, og for det andet forestil jer lige hvad Ance ikke kunne have gjort hvis han havde fået tilgange af 4 spillere til truppen som han selv havde valgt, det kunne både have været en højre back, en angriber, en højre Wing og en defensiv midtbane spiller…Jeg siger på ingen måde at de 4 spillere der er endt i Barca er nogen jeg gerne ville have haft til Madrid, men synes godt nok Xavi har fået leveret fremskridt på et sølvfad.
Barcelona har åbenbart masser af penge. Og de insisterer på at de har råd til Haaland også. Godt så.DeLaRed post=146184 skrev: Synes personligt det er en smule skægt, at så mange Madridista’s pludselig vælter kærlighed ned over Xavi. Jeg skal ikke tage noget væk fra Manden, MEN vi må ikke glemme at Barca har hentet hele 4 spillere i Januar, for det første har jeg aldrig hørt om hverken Barca eller Real hente så mange spillere til 1. holdet i Januar, og for det andet forestil jer lige hvad Ance ikke kunne have gjort hvis han havde fået tilgange af 4 spillere til truppen som han selv havde valgt, det kunne både have været en højre back, en angriber, en højre Wing og en defensiv midtbane spiller…Jeg siger på ingen måde at de 4 spillere der er endt i Barca er nogen jeg gerne ville have haft til Madrid, men synes godt nok Xavi har fået leveret fremskridt på et sølvfad.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
Vildt stressende.
- 9eren
- Gæst
-
Og nej ikke YouTube
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Forskellen på den og vores kamp mod Rayo, er slående :)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.