Om Vores Rivaler IX
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Bruno skulle i nogens øjne være den nye Kaka. Fin spiller men viste ikke nok i dag
Kiwes post=146401 skrev: Hold nu kæft dommeren er jo til grin at give straffe for det der i barca kampen. Ha siger jeg bar.
Ja det helt ekstremt! Da jeg så den i langsom var jeg 100% sikker på den ikke blev dømt - der tog jeg så fejl. :D
Han bliver så meget slaget i medierne efterfølgende :D. Han burde fratages hans licens - helt seriøst.Lars1991 post=146402 skrev:
Kiwes post=146401 skrev: Hold nu kæft dommeren er jo til grin at give straffe for det der i barca kampen. Ha siger jeg bar.
Ja det helt ekstremt! Da jeg så den i langsom var jeg 100% sikker på den ikke blev dømt - der tog jeg så fejl. :D
Jordi Alba afgørende igen.
Hvis Haaland ser Barca kampe må det betyde han allerede har sat et stort rødt kryds over deres navn på listen.
- 9eren
- Gæst
-
Personligt vil jeg gerne se ham på Bernabeu, og se hvordan publikum tager imod ham.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- 9eren
- Gæst
-
Kan se at en 17-årig Castilla-spiller ved navn Nico Paz er udtaget til den argentinske bruttotrup inden deres kommende opgør.
Nogen der har fulgt Castilla tæt, der kan sætte nogle ord på ham?
NadaMás post=146414 skrev: Den forkerte tråd, men valgte den lige da her er mest nylig aktivitet:
Kan se at en 17-årig Castilla-spiller ved navn Nico Paz er udtaget til den argentinske bruttotrup inden deres kommende opgør.
Nogen der har fulgt Castilla tæt, der kan sætte nogle ord på ham?
Jeg kan ikke, men det kan Journalist Andy Hall:
en.as.com/en/2022/03/07/soccer/1646654951_388869.html