Om Vores Rivaler IX

4 år 4 måneder siden #10897 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo post=146704 skrev: Mon Messi ærger sig over at have valgt vejret og Neymar i Frankrig fremfor regnen og Pep i Manchester.

​Eller sneen i Herfoelge ;-)

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #10898 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo post=146704 skrev: Mon Messi ærger sig over at have valgt vejret og Neymar i Frankrig fremfor regnen og Pep i Manchester.

​Eller mon Guardiola glæder sig over ikke at have fået Messi til City..Han er jo miles away ift tempo, fighter vilje og løb.. tvivler på om han vil kunne følge med i det engelske ;-)

4 år 4 måneder siden #10899 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Barca nu snart 12 point fra os. jaja vi har ikke regnet dem med i år, det gør jeg heller ikke nu. men hold da kæft de er kommet godt efter

Men jeg glæder mig over at de skal ned til tyrkiet og kæmpe for livet mod Galatasaray d.17 ( vi ved hvor svært sted det er at spille)
og allerede 3 dage senere skal de til Bernabeu.
I mit hoved bør det være en klar klar fordel til os

4 år 4 måneder siden #10900 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 post=146715 skrev: Barca nu snart 12 point fra os. jaja vi har ikke regnet dem med i år, det gør jeg heller ikke nu. men hold da kæft de er kommet godt efter

Men jeg glæder mig over at de skal ned til tyrkiet og kæmpe for livet mod Galatasaray d.17 ( vi ved hvor svært sted det er at spille)

Der er noget ironisk i, at vi for første gang i dekader er 12 point foran Barca - men samtidig er der folk, der er mere bange end nogensinde før.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 4 måneder siden #10901 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=146716 skrev:

Elto92 post=146715 skrev: Barca nu snart 12 point fra os. jaja vi har ikke regnet dem med i år, det gør jeg heller ikke nu. men hold da kæft de er kommet godt efter

Der er noget ironisk i, at vi for første gang i dekader er 12 point foran Barca - men samtidig er der folk, der er mere bange end nogensinde før.

​Der er stadig 11 kampe tilbage, og Barca spiller jo godt. Hvis de fortsætter stimen ender de i hvert fald over Sevilla, som er lammet af skader, træthed og Europa League. 

El Clasico på søndag er en ret vigtig kamp. Forhåbenligt kan holdet være det første hold i fem kampe, der kan få dem ned på jorden igen. 
Sidste redigering: 4 år 4 måneder siden ved Fondo_Sur.

4 år 4 måneder siden #10902 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur post=146719 skrev:

Ramos4 post=146716 skrev:

​Der er stadig 11 kampe tilbage, og Barca spiller jo godt. Hvis de fortsætter stimen ender de i hvert fald over Sevilla, som er lammet af skader, træthed og Europa League. 

El Clasico på søndag er en ret vigtig kamp. Forhåbenligt kan holdet være det første hold i fem kampe, der kan få dem ned på jorden igen. 

​Jamen tillykke til Barca med at overhale Sevilla så? :D

Galatasaray fik dem vist ned på jorden. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 4 måneder siden #10903 af DeLaRed
Rent matematisk ser det allerede svaert ud for Madrid ikke at vinde ligaen. Som naevnt for et par maaneder siden saa tror jeg La liga titlen er til salg for 86 point. Faktum er at hvis Barca vinder resten af deres kampe opnaar de kun 84 point, saa hvis jeg har ret med de 86 point i bytte for en titel, saa kan Barca ikke naa den mere.

Dvs at kun Real og Sevilla er med i kaploebet, og her bliver vi noed til at medtage at Sevilla er eksperter i at spille uafgjort, men skal altsaa i de resterende 10 kampe faa maksimum point i dem alle for at kunne naa op paa 86 point, og her har Real jo stadig chancen for at kunne spolere det run i deres indbyrdes kamp, og der er intet der taler for at Julen's tropper ikke bliver ved med at have en defensiv indstilling hvor de har svaert ved at skabe over 10 skud-chancer per kamp, og derfor nok ogsaa kommer til at faa et par uafgjorte mere med i posen, hvilket betyder de med overvejende sansynlighed heller ikke naar de 86 point.

Og saa er der kun Real tilbage, der i deres sidste 11 kampe kan taale at tabe 3 af dem, men stadig lande paa +86 point, saa selvom Real taber iaften mod Mallorca, taber mod Sevilla og taber mod Barcelona, saa ligger Mesterskabet stadig i deres haender, og for at det overhovedet bliver spaendene saa skal Barca og Sevilla vinde samtlige af deres resterende kampe, hvilket for begge hold er usansynligt.

Saa kan ikke se hvad der som saadanne er at vaere nervoese for hos konkurrenterne, hvis Real smider det hele paa gulvet, saa er det 100% selvforskyldt...

Og Barca faar 2. pladsen, hvis nogen skulle vaere i tvivl ;-)

Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

4 år 4 måneder siden #10904 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg kan sove trygt nu. tak for dig.
Sidste redigering: 4 år 4 måneder siden ved Elto92. Begrundelse: stavefejl

4 år 4 måneder siden #10905 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg tror da på mesterskabet, og det er ikke for at skabe unødig panik, men jeg må ærligt indrømme, at jeg er en smule bekymret for Barcelona. 

Nu så jeg dem i går, og de spiller forrygende. Længder bedre end os. Spillet er flydende, de scorer masser af mål og løber for hinanden.

Vi er naturligvis stadig gigantiske favoritter, men jeg siger bare: Har vi en offday i aften - lad os sige uafgjort - og vinder Barcelona på Bernabeu (ikke helt usandsynligt), så snakker vi altså syv point. Syv point med kampe ude mod Sevilla, ude mod Atletico og ude mod Celta. 

Vi skal nok køre den hjem - forhåbentligt - men jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Barcelona er den eneste potentielle bejler, og at et Clasicó-nederlag kan skabe lidt rystelser. Lad os se. 

4 år 4 måneder siden #10906 af DeLaRed
@Sebberg, hvis vi vinder iaften mod Mallorca, saa skal Madrid tabe 4 ud af de sidste 10 kampe for ikke at hive mesterskabet hjem, det er uanset hvem deres modstanderne er, ret usansynligt, isaer taget i betragtning at Ancelotti pt har alle 25 mand klar til kamp...og hvis vi taber 4 ud af 10 kampe, saa vil jeg da ogsaa gaa saa langt som at sige at saa har vi ikke fortjent det mesterskab.

...Nu skal vi naturligvis lige vinde mod Mallorca foerst, foer ovenstaaende blir en realitet.

4 år 4 måneder siden #10907 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Real Madrid skal bare ikke tabe momentum - det er det, det hele handler om.

Man skal udnytte selvtilliden fra PSG-kampen til at slå Mallorca i dag og Barca på søndag.

4 år 4 måneder siden #10908 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

DeLaRed post=146726 skrev: @Sebberg, hvis vi vinder iaften mod Mallorca, saa skal Madrid tabe 4 ud af de sidste 10 kampe for ikke at hive mesterskabet hjem, det er uanset hvem deres modstanderne er, ret usansynligt, isaer taget i betragtning at Ancelotti pt har alle 25 mand klar til kamp...og hvis vi taber 4 ud af 10 kampe, saa vil jeg da ogsaa gaa saa langt som at sige at saa har vi ikke fortjent det mesterskab.

...Nu skal vi naturligvis lige vinde mod Mallorca foerst, foer ovenstaaende blir en realitet.

​Mesterskabet er så sikkert som amen i kirken. Du siger 86 point? Jeg mener vi kun skal bruge 80 point for at vinde mesterskabet. Sidst jeg kiggede Sevilla statistik igennem, så har de ikke opnået 80 point de sidste 20 sæsoner i træk. 

Angående Barcelona, så har de tur i den i øjeblikket, men de er kommet alt for langt bagud til, at de kan gøre sig farlige. 

Vi vinder i aften og banker Barcelona i weekenden, og så er alt snak om mesterskabet over.

Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo, DeLaRed

Leveret af Kunena Forum