Om Vores Rivaler IX

1 år 6 måneder siden #10909 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX
Til de bekymrede fans: Fortsæt endelig med at underholde i den her tråd Om Vores Rivaler. Det er simpelthen legendarisk læsning, som kun Real Madrid-fans kan se unødvendige spøgelser. Kæft man..... :-)

Og hvorfor skal man så heller ikke frygte Barcelona i næste sæson? De svar giver egentlig også sig selv. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #10910 af Daniel

Fondo_Sur post=146728 skrev: Real Madrid skal bare ikke tabe momentum - det er det, det hele handler om.

Man skal udnytte selvtilliden fra PSG-kampen til at slå Mallorca i dag og Barca på søndag.

​Det gør man også. No worries, Fondo ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

1 år 6 måneder siden #10911 af Franksk
Besvaret af Franksk på emne Om Vores Rivaler IX
​Barcelona skal jo også møde Sevilla 3 april.
så der er er der mindst et hold der ikke får 3 point.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 år 6 måneder siden #10912 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Titlen har været sikker siden sidste år. Om jeg fatter hvorfor at folk så hårdnakket prøver at puste lidt spænding ind i årets La Liga.
Nyd nu bare at Madrid har sat alt og alle til vægs denne sæson :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Daniel

1 år 6 måneder siden #10913 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om Vores Rivaler IX
​Rolig nu, hombres. 

Jeg ser ikke unødvendige spøgelser eller puster unødvendig spænding ind i noget. Jeg er realistisk og snakker om et scenarie, der potentielt kunne skabe spænding. Alt tyder på, at det ikke sker, mens hvis vi absolut skal tage temperaturen på mesterskabet, så er det unægteligt det eneste, der kan gå galt. Og der er gået langt mere usandsynlige ting galt før. 

Arrogancen og de helt tunge Real Madrid-briller når da efterhånden usete højder herinde. Hold da kjæft. 

1 år 6 måneder siden #10914 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg kan slet ikke lide konstellationen med casemiro og kroos. det er som at kigge på hvid maling

1 år 6 måneder siden #10915 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Nu synes jeg at den dommer fløjter aaaaaaaalt for meget! og tit og ofte for ingenting! lad drengene nu spille!

1 år 6 måneder siden #10916 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Sebberg post=146744 skrev: ​Rolig nu, hombres. 

Jeg ser ikke unødvendige spøgelser eller puster unødvendig spænding ind i noget. Jeg er realistisk og snakker om et scenarie, der potentielt kunne skabe spænding. Alt tyder på, at det ikke sker, mens hvis vi absolut skal tage temperaturen på mesterskabet, så er det unægteligt det eneste, der kan gå galt. Og der er gået langt mere usandsynlige ting galt før. 

Arrogancen og de helt tunge Real Madrid-briller når da efterhånden usete højder herinde. Hold da kjæft. 

​Der er ikke noget arrogant over at tro man trods alt kan køre et mesterskab hjem, foran 15 point med ti runder igen. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

1 år 6 måneder siden #10917 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
www.marca.com/en/football/chelsea/2022/0...a4741f14d8b45b2.html

Yay, flere mellemøstlige pengemænd i fodbold.

Jeg forstår slet ikke, hvordan engelsk fodbold og deres kærlighed for arbejderklubber, bare ser passivt til mens alle deres klubber bliver overtaget af udenlandske rigmænd.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

1 år 6 måneder siden #10918 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=146829 skrev:

​Der er ikke noget arrogant over at tro man trods alt kan køre et mesterskab hjem, foran 15 point med ti runder igen. 

​Jeg hentydede nu bare til kommentarer som, at 'Real Madrid har sat alt og alle til vægs i denne sæson', og at man heller ikke på nogen måde skal frygte Barcelona næste år :-) 

1 år 6 måneder siden #10919 af Daniel

Sebberg post=146843 skrev:

Ramos4 post=146829 skrev:

​Jeg hentydede nu bare til kommentarer som, at 'Real Madrid har sat alt og alle til vægs i denne sæson', og at man heller ikke på nogen måde skal frygte Barcelona næste år :-) 

​Det er ikke alle, der ser glasset halvt tomt. Det er også en vigtig lektie på et debatforum. Real Madrid har intet at frygte. Barcelona er fortsat meget langt fra kunne danse med Real Madrid såvel sportsligt som økonomisk. Det er to forskellige verdner. Det er fakta - ikke arrogance.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

1 år 6 måneder siden #10920 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX
​Betis – Real Madrid 0-1
Valencia – Real Madrid 1-2
Barcelona – Real Madrid 1-2
Real Madrid – Sevilla 2-1
Real Sociedad – Real Madrid 0-2
Real Madrid – Atlético Madrid 2-0
Real Madrid – Valencia 4-1
Real Madrid – Real Sociedad 4-1

Real Madrid er der, når det gælder. Derfor er der absolut heller intet grundlag for at tro, at Real Madrid ikke vinder mesterskabet i denne sæson.
Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved Administrationen.

Leveret af Kunena Forum
Annonce