Om Vores Rivaler IX
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Ah okay ja, jeg har blandet det godt og grundigt sammen så... Men pointen står der stadig!! :DSpændende debat! Jeg tror vi i bund og grund er enige alle sammen; Sælg ikke skindet før bjørnen er skudt. Men erkendt, at du er favorit , til at sælge skindet!... Eller noget.Daniel post=146877 skrev:
Du blander tingene lidt sammen :-) Benitez' sæson var ikke så skidt. Her havde man ikke alverden op til Atlético Madrid og Barcelona, da han blev fyret. Det var grundet så mange andre omstændigheder ditto. Det var vel 4-5 point man havde op. Man sluttede dog ét point efter Barcelona i tabellen, som du rigtig nok er inde på. Barcelona med 91 point - os selv med 90 point.Madridista02 post=146874 skrev:
Præcis! Eller da Zidane overtog for Benitez i sin tid, der mener jeg han indhentede 15point ind på Barca, så vi kun sluttede ét point efter.Real HWL post=146873 skrev: Den gang Capello blev ansat i 2006, hvor mange point var det Real indhentede for til sidst at vinde mesterskabet?
Det var Lopetegui/Solari/Zidane sæsonen i 18/19, der var helt skidt, hvor vi var 12 point efter, da Solari blev fyret og Zidane sat ind på ny. Man endte 9 point efter i tabellen. Jeg er ikke sikker på de eksakte kampe, men jeg har brugt Transfermarkt så godt som muligt. Men prøv jer selv frem derinde ;-)
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Bare det? Ingen Camp Nou i slutningen af navnet?Administrationen post=146883 skrev: Estadio Spotify er officiel. Smukt.
Edit: måtte lave egen research med søgning der tog et minut og navnet er Spotify Camp Nou i følge bold.dk (som ret beset ikke er en rigtig kilde).
Stadig mærkeligt.
Når Spotify også er at finde på trøjerne, er det som om, at de har overtaget klubben. Mere end en klub. Også en streamingtjeneste.
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Nou Camp er vist officielt med....men det bekymrer ikke i Barcelona, hvor man sælger ud af arvesølvet for at overleve.Fondo_Sur post=146884 skrev:
Bare det? Ingen Camp Nou i slutningen af navnet?Administrationen post=146883 skrev: Estadio Spotify er officiel. Smukt.
Edit: måtte lave egen research med søgning der tog et minut og navnet er Spotify Camp Nou i følge bold.dk (som ret beset ikke er en rigtig kilde).
Stadig mærkeligt.
Daniel post=146875 skrev:
Du kan lege lidt med det selv her: LaLiga - Form table | TransfermarktReal HWL post=146873 skrev: Den gang Capello blev ansat i 2006, hvor mange point var det Real indhentede for til sidst at vinde mesterskabet?
Men seks point som det maksimale, om end jeg godt kan have misset et eller andet ;-) Sevilla var også seks point foran os på et tidspunkt i dén sæson.
Jeg får det også til 6 point. Husker det bare som om vi var længere bagud da Capello kom til :)
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Det havde ellers været 4 Engelske hold blandt de sidste 8. Nu er der 2 spansk hold med.
Hvis Villarreal laver mirakel mod Juventus kan det blive 3 spanske hold blandt de sidste 8.
Ikke den sidste. Jeg skyder på denne her udvikling til sommer:Administrationen post=146894 skrev: Var det Cristiano Ronaldos sidste CL-kamp....eller finder han en vej ud af taberklubben?
Messi frier til Barcelona og trygler om at komme hjem med en ubetydelig løn. Selvom det rent sportsligt faktisk ikke udelukkende giver mening, takker man ja som en tjeneste til den mand, der har givet klubben så meget.
Mbappé ryger til Real, og derfor står PSG med et behovet for at hente en gigastjerne, og der er der to muligheder: Salah eller Ronaldo. Førstnævnte finder en løsning med Liverpool, og tilbage er der derfor kun Ronaldo, som VIL spille Champions League.
Det kan PSG tilbyde, ligesom de også kan tilbyde ham en stor løn og en skøn by. Bum.
Tror du har ret langt hen ad vejen, jeg tror dog ikke Messi ryger tilbage til Barcelona, da de har gang i en seriøs omstrukturering af truppen, med unge kommende stjerner der får chancen, og allerede har en række spillere på vej til sommer; AC, Kessie, m.fl - i hvert fald ifølge rygterne. Der tror jeg ikke der er plads til Messi, økonomisk set.Sebberg post=146902 skrev:
Ikke den sidste. Jeg skyder på denne her udvikling til sommer:Administrationen post=146894 skrev: Var det Cristiano Ronaldos sidste CL-kamp....eller finder han en vej ud af taberklubben?
Messi frier til Barcelona og trygler om at komme hjem med en ubetydelig løn. Selvom det rent sportsligt faktisk ikke udelukkende giver mening, takker man ja som en tjeneste til den mand, der har givet klubben så meget.
Mbappé ryger til Real, og derfor står PSG med et behovet for at hente en gigastjerne, og der er der to muligheder: Salah eller Ronaldo. Førstnævnte finder en løsning med Liverpool, og tilbage er der derfor kun Ronaldo, som VIL spille Champions League.
Det kan PSG tilbyde, ligesom de også kan tilbyde ham en stor løn og en skøn by. Bum.
Men jeg tror Ronaldo smutter til PSG, de ville elske at have Ronaldo og Messi i samme trup.
Neymar - Ronaldo - Messi :D
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- EmilStenholt
-
- Junior bruger
-