Om Vores Rivaler IX

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 år 4 måneder siden #10945 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

Daniel post=146877 skrev:

Madridista02 post=146874 skrev:

Real HWL post=146873 skrev: ​Den gang Capello blev ansat i 2006, hvor mange point var det Real indhentede for til sidst at vinde mesterskabet?

​Præcis! Eller da Zidane overtog for Benitez i sin tid, der mener jeg han indhentede 15point ind på Barca, så vi kun sluttede ét point efter. 

Du blander tingene lidt sammen :-) Benitez' sæson var ikke så skidt. Her havde man ikke alverden op til Atlético Madrid og Barcelona, da han blev fyret. Det var grundet så mange andre omstændigheder ditto. Det var vel 4-5 point man havde op. Man sluttede dog ét point efter Barcelona i tabellen, som du rigtig nok er inde på. Barcelona med 91 point - os selv med 90 point. 

Det var Lopetegui/Solari/Zidane sæsonen i 18/19, der var helt skidt, hvor vi var 12 point efter, da Solari blev fyret og Zidane sat ind på ny. Man endte 9 point efter i tabellen. Jeg er ikke sikker på de eksakte kampe, men jeg har brugt Transfermarkt så godt som muligt. Men prøv jer selv frem derinde ;-)

​Ah okay ja, jeg har blandet det godt og grundigt sammen så... Men pointen står der stadig!! :DSpændende debat! Jeg tror vi i bund og grund er enige alle sammen; Sælg ikke skindet før bjørnen er skudt. Men erkendt, at du er favorit , til at sælge skindet!... Eller noget.

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #10946 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX
​Estadio Spotify er officiel. Smukt.

4 år 4 måneder siden #10947 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Administrationen post=146883 skrev: ​Estadio Spotify er officiel. Smukt.

​Bare det? Ingen Camp Nou i slutningen af navnet? 

Edit: måtte lave egen research med søgning der tog et minut og navnet er Spotify Camp Nou i følge bold.dk (som ret beset ikke er en rigtig kilde). 

Stadig mærkeligt. 

Når Spotify også er at finde på trøjerne, er det som om, at de har overtaget klubben. Mere end en klub. Også en streamingtjeneste. 

Sidste redigering: 4 år 4 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás, Nada mas

4 år 4 måneder siden #10948 af Administrationen

Fondo_Sur post=146884 skrev:

Administrationen post=146883 skrev: ​Estadio Spotify er officiel. Smukt.

​Bare det? Ingen Camp Nou i slutningen af navnet? 

Edit: måtte lave egen research med søgning der tog et minut og navnet er Spotify Camp Nou i følge bold.dk (som ret beset ikke er en rigtig kilde). 

Stadig mærkeligt. 

​Nou Camp er vist officielt med....men det bekymrer ikke i Barcelona,  hvor man sælger ud af arvesølvet for at overleve.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

4 år 4 måneder siden #10949 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Daniel post=146875 skrev:

Real HWL post=146873 skrev: ​Den gang Capello blev ansat i 2006, hvor mange point var det Real indhentede for til sidst at vinde mesterskabet?

​Du kan lege lidt med det selv her:  LaLiga - Form table | Transfermarkt

Men seks point som det maksimale, om end jeg godt kan have misset et eller andet ;-) Sevilla var også seks point foran os på et tidspunkt i dén sæson.  

Jeg får det også til 6 point. Husker det bare som om vi var længere bagud da Capello kom til :)

4 år 4 måneder siden #10950 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
​Læste lige på en fjendtlig hjemmeside at Barca ikke kan nå til enighed med Gavi om en kontraktforlængelse. Han har en frikøbsklausul på 50mill euro. I min verden er det en no brainer :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

4 år 4 måneder siden #10951 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Benfica slår Ajax ud.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 4 måneder siden #10952 af Administrationen
​Var det Cristiano Ronaldos sidste CL-kamp....eller finder han en vej ud af taberklubben?

4 år 4 måneder siden #10953 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Vigtig sejr for Spank fodbold at Atletico går videre mod United. Synes Atletico var bedst over 2 kamp. Fortjent avancement. 

Det havde ellers været 4 Engelske hold blandt de sidste 8. Nu er der 2 spansk hold med. 

Hvis Villarreal laver mirakel mod Juventus kan det blive 3 spanske hold blandt de sidste 8.

4 år 4 måneder siden #10954 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om Vores Rivaler IX

Administrationen post=146894 skrev: ​Var det Cristiano Ronaldos sidste CL-kamp....eller finder han en vej ud af taberklubben?

​Ikke den sidste. Jeg skyder på denne her udvikling til sommer:

Messi frier til Barcelona og trygler om at komme hjem med en ubetydelig løn. Selvom det rent sportsligt faktisk ikke udelukkende giver mening, takker man ja som en tjeneste til den mand, der har givet klubben så meget.

Mbappé ryger til Real, og derfor står PSG med et behovet for at hente en gigastjerne, og der er der to muligheder: Salah eller Ronaldo. Førstnævnte finder en løsning med Liverpool, og tilbage er der derfor kun Ronaldo, som VIL spille Champions League. 

Det kan PSG tilbyde, ligesom de også kan tilbyde ham en stor løn og en skøn by. Bum. 

4 år 4 måneder siden #10955 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Sebberg post=146902 skrev:

Administrationen post=146894 skrev: ​Var det Cristiano Ronaldos sidste CL-kamp....eller finder han en vej ud af taberklubben?

​Ikke den sidste. Jeg skyder på denne her udvikling til sommer:

Messi frier til Barcelona og trygler om at komme hjem med en ubetydelig løn. Selvom det rent sportsligt faktisk ikke udelukkende giver mening, takker man ja som en tjeneste til den mand, der har givet klubben så meget.

Mbappé ryger til Real, og derfor står PSG med et behovet for at hente en gigastjerne, og der er der to muligheder: Salah eller Ronaldo. Førstnævnte finder en løsning med Liverpool, og tilbage er der derfor kun Ronaldo, som VIL spille Champions League. 

Det kan PSG tilbyde, ligesom de også kan tilbyde ham en stor løn og en skøn by. Bum. 

​Tror du har ret langt hen ad vejen, jeg tror dog ikke Messi ryger tilbage til Barcelona, da de har gang i en seriøs omstrukturering af truppen, med unge kommende stjerner der får chancen, og allerede har en række spillere på vej til sommer; AC, Kessie, m.fl - i hvert fald ifølge rygterne. Der tror jeg ikke der er plads til Messi, økonomisk set. 

Men jeg tror Ronaldo smutter til PSG, de ville elske at have Ronaldo og Messi i samme trup.

Neymar - Ronaldo - Messi :D 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 4 år 4 måneder siden ved El Siete.

4 år 4 måneder siden #10956 af EmilStenholt
Besvaret af EmilStenholt på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis Salah ikke løser tingene med Liverpool vil jeg helt klart mene at det er en spiller vi skal forsøge at signe i stedet for Haaland da Salah er højre kant og det er vist noget med at Mbappe har sagt at han ikke vil spille højre kant.

Leveret af Kunena Forum