Om Vores Rivaler IX
- Mbappe skifter forhåbentlig til os.
- Ryger Messi? (fansene er meget utilfreds)
- Ryger Neymar? (Fansene er meget utilfreds)
- Ryger Kalifen? (Præsidenten)
- Ryger Leonardo? (Sports direktøren)
- Ryger Pochettino?
Det er jo 6 kæmpe store profiler/poster i klubben.
Mbappe er jo klubbens store darling. Han vil jo knuse deres hjerter den da det hele bliver officielt.
Messi er en skygge af sig selv. Ingen gnist eller gejst overhovedet. Han har virkelig fået fansene på nakken.
Neymar virker det også til at fansene har fået nok af og hele hans cirkus.
Kaliffen og Leonardo har ikke levet op til forventningerne fra Qatar.
Pochettino har intet formået med truppen og hans tanker virker også til at være tilbage på til den britiske ø.
Jeg siger ikke at fansene bestemmer hvad der skal ske i klubben. Men Det gør det ikke nemt når 90% af dine egne ikke vil se dig i klubben (Messi, Neymar, Kaliffen og Leonardo)
Jeg forstiller mig at hvis de tre stærkeste navne i klubben smutter til sommer, så vil Qatar ikke miste ansigt og de vil formentlig gøre meget for at få nogle store navne ind (Ronaldo, Salah, Lewan osv)
Jeg synes ihvertfald det bliver en ekstrem spændende sommer. Vælter hele projektet i PSG og køber de ind i desperation eller holder de hovedet koldt. Kom bare an sommer :D
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Pinligt ringe af Liga'ens 2.er!
Donde está la biblioteca?
0-0. Ligaen er afgjort. Der har ikke været nogen andre værdige vindere end os, stort set hele vejen.DeLaRed post=147050 skrev: Der er gaaet 70 minutter af kampen imellem Sevilla og Sociedad. Sevilla har kun formaaet at faa afsluttet 3 gange, og ingen af afslutningerne har vaeret inden for rammen. Det er grinagtigt saa daarlig deres offensiv har vaeret i aar, og forhaabentlig har den sidste Julen Lopetegui fan her paa siden ogsaa endelig indset at han paa ingen maade hverken har eller har haft formattet til at sidde i spidsen for Madrid.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
FC Qatar er blevet en skør projekt. Hele deres sæson drejer sig om CL. Den dag de ryger ud af CL, så er deres sæson færdig. Den Franske Liga virker lige så vigtig for dem som Carling cup. De vinder den jo uanset, hvordan de spiller.Dybbøl post=146962 skrev: Jeg er virkelig spændt på hvordan tingene kommer til at udvikle sig i PSG til sommer. Det er blevet til noget af et galehus.
- Mbappe skifter forhåbentlig til os.
- Ryger Messi? (fansene er meget utilfreds)
- Ryger Neymar? (Fansene er meget utilfreds)
- Ryger Kalifen? (Præsidenten)
- Ryger Leonardo? (Sports direktøren)
- Ryger Pochettino?
Det er jo 6 kæmpe store profiler/poster i klubben.
Mbappe er jo klubbens store darling. Han vil jo knuse deres hjerter den da det hele bliver officielt.
Messi er en skygge af sig selv. Ingen gnist eller gejst overhovedet. Han har virkelig fået fansene på nakken.
Neymar virker det også til at fansene har fået nok af og hele hans cirkus.
Kaliffen og Leonardo har ikke levet op til forventningerne fra Qatar.
Pochettino har intet formået med truppen og hans tanker virker også til at være tilbage på til den britiske ø.
Jeg siger ikke at fansene bestemmer hvad der skal ske i klubben. Men Det gør det ikke nemt når 90% af dine egne ikke vil se dig i klubben (Messi, Neymar, Kaliffen og Leonardo)
Jeg forstiller mig at hvis de tre stærkeste navne i klubben smutter til sommer, så vil Qatar ikke miste ansigt og de vil formentlig gøre meget for at få nogle store navne ind (Ronaldo, Salah, Lewan osv)
Jeg synes ihvertfald det bliver en ekstrem spændende sommer. Vælter hele projektet i PSG og køber de ind i desperation eller holder de hovedet koldt. Kom bare an sommer :D
Jeg håber Messi ryger til Barcelona. Neymar til United. Ramos og Mbappe til RM.
PSG skal ud og invester i nogle andre navne. Ronaldo, Salah og Lewandoski er gode bud.
Tror Ikke Khalifaen ryger nogle steder.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Intet at frygte. Barca er langt fra. Den lader vi lige stå lidt.Daniel post=146844 skrev:
Det er ikke alle, der ser glasset halvt tomt. Det er også en vigtig lektie på et debatforum. Real Madrid har intet at frygte. Barcelona er fortsat meget langt fra kunne danse med Real Madrid såvel sportsligt som økonomisk. Det er to forskellige verdner. Det er fakta - ikke arrogance.Sebberg post=146843 skrev:
Jeg hentydede nu bare til kommentarer som, at 'Real Madrid har sat alt og alle til vægs i denne sæson', og at man heller ikke på nogen måde skal frygte Barcelona næste år :-)Ramos4 post=146829 skrev:
Der er ikke noget arrogant over at tro man trods alt kan køre et mesterskab hjem, foran 15 point med ti runder igen.Sebberg post=146744 skrev: Rolig nu, hombres.
Jeg ser ikke unødvendige spøgelser eller puster unødvendig spænding ind i noget. Jeg er realistisk og snakker om et scenarie, der potentielt kunne skabe spænding. Alt tyder på, at det ikke sker, mens hvis vi absolut skal tage temperaturen på mesterskabet, så er det unægteligt det eneste, der kan gå galt. Og der er gået langt mere usandsynlige ting galt før.
Arrogancen og de helt tunge Real Madrid-briller når da efterhånden usete højder herinde. Hold da kjæft.
Jeg savner Pepe :(
DeLaRed post=147050 skrev: Der er gaaet 70 minutter af kampen imellem Sevilla og Sociedad. Sevilla har kun formaaet at faa afsluttet 3 gange, og ingen af afslutningerne har vaeret inden for rammen. Det er grinagtigt saa daarlig deres offensiv har vaeret i aar, og forhaabentlig har den sidste Julen Lopetegui fan her paa siden ogsaa endelig indset at han paa ingen maade hverken har eller har haft formattet til at sidde i spidsen for Madrid.
Redigere du selv dit indlæg hahaha :D Hold nu op en vild timing haha
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
'Og hvorfor skal man så heller ikke frygte Barcelona i næste sæson? De svar giver egentlig også sig selv.'Daniel post=146731 skrev: Til de bekymrede fans: Fortsæt endelig med at underholde i den her tråd Om Vores Rivaler. Det er simpelthen legendarisk læsning, som kun Real Madrid-fans kan se unødvendige spøgelser. Kæft man..... :-)
Og hvorfor skal man så heller ikke frygte Barcelona i næste sæson? De svar giver egentlig også sig selv.
Kan du ikke give mig svaret denne her dejlige mandag morgen?
Du mener vel ikke at Lopetegui er et godt valg? Hans Sevilla spiller mere Zidanesk end Zidane.
Fortsæt endelig med at betragte glasset som halvt tomt. Det er altid den nemme udvej, men det er mit ikke.
Mesterskabet er vundet. “HOLD NU KÆFT DANIEL, DIN FUCKING ARROGANTE NAR”. Hov, undskyld. Jeg mener selvfølgelig, at vi skal være pis’ heldige for at holde Barca bag os…. Og Sevilla ej at forglemme. Kæft man…. ;-)
Blå himmel, solen skinner og min familie åbner stadig døren for mig, når jeg kommer hjem. Det er fandeme skønt at være til. Jeg ønsker alle en skøn mandag. Møs møs :-)
Sebberg: Jeg quoter lige dit spørgsmål i næste sæson. Du ved “hvad sagde jeg” retorikken. Det er den, vi praktiserer, ikke?
Prøv at hør - jeg er oprigtigt nysgerrig. Barcelona spiller fantastisk fodbold, men alligevel konstaterede du tørt, at man ikke skal frygte dem næste sæson. Det anfægtede jeg før kampen, og i går spillede de os ud på røv og albuer.
Derfor: Helt oprigtigt - hvorfor mener du ikke, at de skal tages seriøst?