Om Vores Rivaler IX
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Men det er arrogance og hovmod at sige at Real allerede har vundet mesterskabet. Det er sagde I allerede i december måned. Og det er bare en arrogant udmelding at komme med. Tænk hvis hele klubben havde den mentalitet. Giver ingen mening. Selvfølgelig tror jeg på, at vi vinder ligaen, det ville være en kæmpe skandale hvis ikke det sker. Men så længe der er point at spille om, så er der intet vundet. Det er fodbold, alt kan ske. Ancelotti har også lige i et interview snakket om dengang han tabte chl finalen, selvom de var foran 3-0. Det er et godt eksempel på, at intet er ovre.Daniel post=146844 skrev:
Det er ikke alle, der ser glasset halvt tomt. Det er også en vigtig lektie på et debatforum. Real Madrid har intet at frygte. Barcelona er fortsat meget langt fra kunne danse med Real Madrid såvel sportsligt som økonomisk. Det er to forskellige verdner. Det er fakta - ikke arrogance.Sebberg post=146843 skrev:
Jeg hentydede nu bare til kommentarer som, at 'Real Madrid har sat alt og alle til vægs i denne sæson', og at man heller ikke på nogen måde skal frygte Barcelona næste år :-)Ramos4 post=146829 skrev:
Der er ikke noget arrogant over at tro man trods alt kan køre et mesterskab hjem, foran 15 point med ti runder igen.Sebberg post=146744 skrev: Rolig nu, hombres.
Jeg ser ikke unødvendige spøgelser eller puster unødvendig spænding ind i noget. Jeg er realistisk og snakker om et scenarie, der potentielt kunne skabe spænding. Alt tyder på, at det ikke sker, mens hvis vi absolut skal tage temperaturen på mesterskabet, så er det unægteligt det eneste, der kan gå galt. Og der er gået langt mere usandsynlige ting galt før.
Arrogancen og de helt tunge Real Madrid-briller når da efterhånden usete højder herinde. Hold da kjæft.
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Personligt har jeg tiltro til Real Madrid, om du, og andre herinde, så vil kalde det unødvendig arrogance, må sgu stå for egen regning!
Jeg troede på Real Madrid mod PSG. Jeg tror på Real Madrid uagtet modstanderen i CL-kvartfinalerne. Jeg tror på Real Madrid i semifinalerne og vi ved, hvordan det går i finalen (undskyld min rædselsfulde arrogance).
Real Madrid har ALDRIG (selvom en sæson altid byder på svipsere) givet mig nogen grund til ikke at have tiltro. Aldrig!
I har andre skal være hjertens velkommen til at lege forums sortseere. Jeg hopper ikke med på galejen.
For mig er det helt på månen at postulere andet end at det her mesterskab lander i den hvide del af Madrid (undskyld min forfærdelige hovmod). Særligt in mente de svingende resultater fra de andre hold i top 4, hvor Real Madrid klart står ud som det mere stabile hold.
Det er matematisk muligt at smide det hele, ja. Men fortæl mig da gerne, hvor i kampprogrammet, at du ser, Real Madrid sætte det hele over styr? For du må da have haft nogle tanker om det, når du finder det arrogant at postulere, at mesterskabet er vundet, ikke?
Tror hovedsageligt bare det er dig Daniel ;-)Daniel post=146849 skrev: Hvem er I i den her sammenhæng? Podcasten, forum eller noget helt tredje?
Donde está la biblioteca?
Ganske givet <3DeLaRed post=146850 skrev:
Tror hovedsageligt bare det er dig Daniel ;-)Daniel post=146849 skrev: Hvem er I i den her sammenhæng? Podcasten, forum eller noget helt tredje?
Men ja, jeg synes, det er toparrogant at afskrive Barcelona i næste sæson, når alt peger på, at man faktisk skal tage dem seriøst.
Og jeg synes, det er arrogant at sige, at rundens mest overraskende resultat var, at Barcelona slog Elche i weekenden, som det blev nævnt i podcasten.
Måske folk synes, det er sjovt at være lidt stikkende, når vi har overhånden. Jeg synes, det er pinagtigt og mangel på klasse.
Det var de samme latterlige kommentarer fra Barca-fan, som var så trættende at høre på i alle de år med Xavi-Iniesta-Bussi.
Kan vi ikke glæde os over, at vi har overhånden i disse år og så bruge overskuddet til at have respekt og ikke blive platte?
In before: Jo, jeg hader også Barcelona absurd meget. Og jo, jeg stikker også gerne til Barcelona-fans efter en sejr. Det er balancen.
Du må gerne synes, det er pinagtigt og mangel på klasse. Det står dig frit for. Vi hygger med det og for os er det bare spas og løjer. Jeg troede, du havde fanget jargonen? Men så ikke helt alligevel. Det skal nok komme ;-)
Det hele skal ikke altid være så pis’ seriøst. Der findes mange andre podcast, der er mere stilrene i kanten til den slags - det er ikke os.
Fint, Barcelona er kommet i gang under Xavi med den brogede skare af spillere, de har. For mig er afstanden imidlertid fortsat så markant såvel sportsligt som økonomisk mellem klubberne, at Real Madrid største fjende i næste sæson er sig selv - akkurat som nu.
Lander Real Madrid Mbappé og et par sndre spændende spillere i sommerens transfervindue, ser jeg heller ikke den afstand blive mindre. Uagtet Xavi moderne ideer på taktikbrættet.
Jargonen har jeg fanget, og den er forfriskende, omend jeg altså i ny og næ synes, at den lige tipper over, men lad nu det ligge. Vi kan ikke være enige om alt, og jeg synes, at I generelt gør det godt. Vær' ikke i tvivl om det.
Jeg ser nok lidt lysere (desværre) på projekt Xavi. Andreas C bliver et stort aktiv, og så tror jeg helt sikkert, at Messi spiller i Barcelona for en slik næste år. Med andre ord: De bliver meget kompetitive næste sæson, tror jeg.
Men det gør vi naturligvis også.
Og misforstå mig heller ikke, Sebber. Jeg kan godt fremstå blåøjet i debatten lige nu, men er jeg så også det eller er det bare for at tirre dig (vi kan også kalde det et modspil), og andres, positive syn på Barcelona og overvejende (i hvert fald klart mere end mit) negative syn på Real Madrid? ;-)Sebberg post=146857 skrev: Jeg lever med det, og jeg hører det tilmed hver uge, så det er ikke så galt. Endnu ;-)
Jargonen har jeg fanget, og den er forfriskende, omend jeg altså i ny og næ synes, at den lige tipper over, men lad nu det ligge. Vi kan ikke være enige om alt, og jeg synes, at I generelt gør det godt. Vær' ikke i tvivl om det.
Jeg ser nok lidt lysere (desværre) på projekt Xavi. Andreas C bliver et stort aktiv, og så tror jeg helt sikkert, at Messi spiller i Barcelona for en slik næste år. Med andre ord: De bliver meget kompetitive næste sæson, tror jeg.
Men det gør vi naturligvis også.
AC bliver en vanvittigt aktiv for dem. En vaskeægte Xavi-spiller (det har jeg også forsøgt at bræge om i vores interne tråd bag podcasten). Men der skal bare mere til, før jeg begynder at frygte dem i kampen om det spanske mesterskab. Det kan nå at komme, men det afhænger omvendt også af Real Madrids ageren på transfermarkedet.
Jeg håber i øvrigt også på et bedre Barcelona. For Real Madrids skyld og for spansk fodbolds skyld. Det nuværende billede klæder nødvendigvis ikke ligaen, selvom jeg da godt kan more mig lidt i smug over vores ærkerivals store deroute i den her sæson, der et eller andet sted kulminerede med torsdagskampe ;-)
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Vi er verdens største klub, en klub hvor alle de store vil spille, det gælder Mbappe og naturligvis Haaland, ved ikke hvor jeg læste det men Haaland overvejer seriøst City da de tilbyder ham en lignende kontrakt som han har i dag hvor han kan gå billigt til RM om 4-5 år.
Så er vi arrogante eller har vi/klubben en mentalitet der afspejler vores store historie og vores meget lysende fremtid.
Naturligvis tager vi titlen i år, og naturligvis kommer Mbappe med flere ind til sommer, jeg er overbevist om at målet for i år var og er LaLiga, og næste år er forventningerne at CL skal vindes.
Det er ikke let at være ydmyg, når man ved man er bedst...
Det ulækre hold de var tilbage fra 08 og nogle år frem, ønsker dem endnu længere ned. De spillede noget af det bedste bold, men kæft de var nogle små møgunger
Sad lige og faldt over deres lille dokumentar på tv2Play, det første jeg høre Pique sige, at vi var sååå gode under mourinho til at bruge medierne til at provokere og svine dem til.
af alle mennesker i verden, så kommer den slags ud af piques mund... geez
- 9eren
- Gæst
-
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid: Barcelona (hjemme), Celta (ude), Getafe (hjemme), Sevilla (ude), Osasuna (ude), Espanyol (hjemme), Atlético Madrid (ude), Levante (hjemme), Cádiz (ude), Betis (hjemme)
Sevilla: Real Sociedad (hjemme), Barcelona (ude), Granada (hjemme), (Real Madrid hjemme), Levante (ude), Cádiz (hjemme), Villarreal (ude), Mallorca (hjemme), Atlético Madrid (ude), Bilbao (hjemme)
Barcelona: Rayo (hjemme), Real Madrid (ude), Sevilla (hjemme), Levante (ude), Cádiz (hjemme), Real Sociedad (ude), Mallorca (hjemme), Betis (ude), Celta (hjemme), Getafe (ude), Villarreal (hjemme).
Real Madrid skal bruge 7 sejre, hvis en af de to andre klubber gør rent bord. Hver gang en af dem snubler, kan Real Madrid tillade sig det samme.