Om Vores Rivaler IX

3 uger 1 dag siden #11353 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​Håber sgu at Barca henter Dí Maria. Endnu mere grund til at køre dem over. 
Lewan er jeg dog helst foruden!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 1 dag siden #11354 af GuldsmedeN
Besvaret af GuldsmedeN på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg kan da ikke være den eneste, der synes det er lækkert, at Messi og Ronaldo har leveret lækre præstationer for landsholdene den sidste uge :D
Det er højst sandsynligt sidste VM med disse to kæmpe kæmpe kæmpe legender, så det glæder mig sgu at de begge ser stærke ud på trods af de begge er tættere på 40 end 30 når det spilles
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás, The European Super League

3 uger 1 dag siden #11355 af The European Super League

9eren post=151339 skrev:

The European Super League post=151321 skrev: ​Cavajal har haft en katastrofe sæson. Og sæsonen forinden var ikke meget bedre.

Han har været skadet og spillet ustabilt igennem hele sæsonen.

Hvordan kan man blive forblændet for dette af at han spiller fire virkelig gode kampe sent i sæsonen?

Vi har råbt og skreget efter en ny højre back igennem to år. Lige bortset fra de altafgørende kampe mod City og Liverpool. Her er hvad brugerne syntes om Carvajal mod PSG i første og anden kamp.

Første kampe:
www.madridista.dk/index.php/artikler/195...d-paris-s-g-20220215

Anden kamp:
www.madridista.dk/index.php/om-klubben/h...od-paris-sg-20220309

​hvad skal jeg bruge karakterene til eller hvad bruger ne synes om Carvajal. Skal vi ikke forholde os til hvordan klubben snakker om Carvajal og hvordan han bliver brugt. Vi ved hvad Carvajal har kunnet i sin karriere i Madrid. Det kan han jo stadig leverer!

​Nu er jeg stadig ny her på siden og jeg føler mig stadig lidt som en gæst. Jeg har desuden ikke talt dansk i flere år efterhånden så det kan være jeg er gået lidt galt i byen.

Jeg sendte en oversigt over hvad brugerne på dette forum syntes om Carvajal i de afgørende CL kampe mod Paris SG. Hvis du ikke synes man kan bruge brugernes holdning til Carvajal til noget, så befinder du dig måske på det forkerte forum. Altså hvis du er ligeglad med hvad folk på dette forum synes.

Vi kan selvfølgelig godt holde os til at opremse hvad der faktuelt sker i Real Madrid og intet andet. Men så går idéen med et forum lidt væk når det blot bliver til den ene nyhed efter den anden, totalt blottet for holdninger.

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Jakobsif555

3 uger 1 dag siden #11356 af The European Super League

GuldsmedeN post=151358 skrev: Jeg kan da ikke være den eneste, der synes det er lækkert, at Messi og Ronaldo har leveret lækre præstationer for landsholdene den sidste uge :D
Det er højst sandsynligt sidste VM med disse to kæmpe kæmpe kæmpe legender, så det glæder mig sgu at de begge ser stærke ud på trods af de begge er tættere på 40 end 30 når det spilles

​Fantastiske spillere.

Hvem tror I stopper karrieren (Endeligt) først? Er der en chance for at de stopper karrieren næsten samtidig?

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer

3 uger 1 dag siden #11357 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

GuldsmedeN post=151358 skrev: Jeg kan da ikke være den eneste, der synes det er lækkert, at Messi og Ronaldo har leveret lækre præstationer for landsholdene den sidste uge :D

​Man kan sige meget om at det skal spilles i Qatar, men jeg tror generelt det bliver et fedt VM. Brasilien kunne være rigtig gode hvis ikke Neymar trak al tempo ud af tingene. Argentina er godt kørende. Danmark er ret vilde. Jeg tror Tyskland overrasker positivt. Tror Frankrig flopper igen.

Håber altid på det bedste for Ronaldo og dermed Portugal. Kunne være sindssygt hvis de vandt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

3 uger 1 dag siden #11358 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX

The European Super League post=151368 skrev:

​Fantastiske spillere.

Hvem tror I stopper karrieren (Endeligt) først? Er der en chance for at de stopper karrieren næsten samtidig?

​Messi er selvfølgelig to år yngre, men tænker også at han er meget motiveret for at vinde endnu en Chl. Lige så vel vil han nok gerne nappe Ronaldos topscorertitel, og på den konto kan han jo hale en del ind, hvis tingen flasker sig for PSG i den nye sæson. 
Ronaldo tog ikke til United for at vinde noget. Uniteds mål næste år bliver selvfølgelig top 4. De har begge kontraktudløb i 2023, men tænker at de begge bliver i hhv. United og PSG frem til 2024. Bliver i det hele taget meget mærkeligt at se Ronaldo i Europe League, når han sagtens kan gøre sig gældende i Chl. Håber han får lov at holde rekorden!
Har meget svært ved at se nogle af dem forlade den europæiske scene 2023. Men der kan ske så meget, svært at spå om. 

3 uger 23 timer siden #11359 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX
Baseret paa 1. halvej af Belgien-Polen, saa maa jeg skuffe de Madridista's der havde en forventning om at Hazard var blevet en "ny" spiller efter hans plade i foden er vaek.
- Han laver en (klassisk Eden) hop-over finte og 4 hael afleveringer, og 4 af de 5 videre-spilninger lander i foederne hos en Polak.
- Han mister bolden paa 2 af sine driblinger.
- Han foerer bolden frem i et kontra, og selvom han spiller den fint videre, saa er det tydeligt at se at han ikke er blevet hurtigere end hvad han har vaeret de sidste 2 seasoner.
- Han deltager paa ingeh maade i pres-spillet eller defensiven, men venter (paa fineste Jovic vis) paa at bolden blir spillet i foedderne paa ham.
- Han spiller desuden haengene angriber, og bruger 80% af sin tid lige foran feltet, imellem kaederne, hvor han stort set er u-spilbar.
- Naar han en sjaelden gang gaar ned i banen for at faa lidt tid paa bolden, saa klarer han det fint, men spiller den bagud hver gang, skaber intet fremadrettet.
- Og saa braender han kampens med afstand stoerste chance, paa et aaben maal.

Med det niveau han har femvist i denne halvej, saa kan han paa ingen maade hamle op med Rodrygo og Asensio naar det kommer til spilletid i Real, og desuden spiller Ancelotti ikke med haengen angriber, saa pt ser han urbugelig ud.

Jeg mistede alt haab om Hazard i Real for lang tid siden, men paa hans vejene maa man i det midste haabe han kan holde sig skadesfri, om det saa betyder at han kan haeve sit niveau fra dette, det ser pt meget meget svaert ud.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

3 uger 22 timer siden #11360 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
www.youtube.com/post/UgkxErDyb51NGtLXB8fV6xwriPfODFlRrZJt

La Liga har den klart dårligste mål-ratio af de fem største ligaer. Yikes. Sikke en udvikling.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

3 uger 21 timer siden #11361 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX

DeLaRed post=151374 skrev: Baseret paa 1. halvej af Belgien-Polen, saa maa jeg skuffe de Madridista's der havde en forventning om at Hazard var blevet en "ny" spiller efter hans plade i foden er vaek.
- Han laver en (klassisk Eden) hop-over finte og 4 hael afleveringer, og 4 af de 5 videre-spilninger lander i foederne hos en Polak.
- Han foerer bolden frem i et kontra, og selvom han spiller den fint videre, saa er det tydeligt at se at han ikke er blevet hurtigere end hvad han har vaeret de sidste 2 seasoner.
- Han deltager paa ingeh maade i pres-spillet eller defensiven, men venter (paa fineste Jovic vis) paa at bolden blir spillet i foedderne paa ham.
- Han spiller desuden haengene angriber, og bruger 80% af sin tid lige foran feltet, imellem kaederne, hvor han stort set er u-spilbar.
- Naar han en sjaelden gang gaar ned i banen for at faa lidt tid paa bolden, saa klarer han det fint, men spiller den bagud hver gang, skaber intet fremadrettet.

Med det niveau han har femvist i denne halvej, saa kan han paa ingen maade hamle op med Rodrygo og Asensio naar det kommer til spilletid i Real, og desuden spiller Ancelotti ikke med haengen angriber, saa pt ser han urbugelig ud.

Jeg mistede alt haab om Hazard i Real for lang tid siden, men paa hans vejene maa man i det midste haabe han kan holde sig skadesfri, om det saa betyder at han kan haeve sit niveau fra dette, det ser pt meget meget svaert ud.

Det er hans første kamp i hvor mange måender? 4? 6? Han var da alligevel involveret i et enkelt mål. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 uger 21 timer siden #11362 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=151376 skrev: www.youtube.com/post/UgkxErDyb51NGtLXB8fV6xwriPfODFlRrZJt

La Liga har den klart dårligste mål-ratio af de fem største ligaer. Yikes. Sikke en udvikling.

Der er for mange klubber, som er begyndt at forsvare dybt. Det er vel kun os, Sociedad, Sevilla, Bilbao og Barca, der kan score mål efterhånden? 
Sidste redigering: 3 uger 21 timer siden ved Bismo.

3 uger 21 timer siden #11363 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX

Bismo post=151378 skrev:

Ramos4 post=151376 skrev: www.youtube.com/post/UgkxErDyb51NGtLXB8fV6xwriPfODFlRrZJt

Der er for mange klubber, som er begyndt at forsvare dybt. Det er vel kun os, Sociedad, Sevilla, Bilbao og Barca, der kan score mål efterhånden? 

Jeg tror ikke det har så meget at gøre med at nogle af midt til bundholdene forsvarer dybt. Men mere med Barcelonas formdyk og derfor manglende mål. (vi har heller ikke scoret helt vildt mange ifht hvor suveræne vi har været). Plus netop de hold du nævner. Du siger Sevilla, Bilbao og Sociedad. De plejer nemlig at spille god offensiv bold. Men det har altså ikke været tilfældet den her sæson. Især de to sidste nævnte som har scoret hhv 43 og 40 mål... i 38 kampe. 2 af nedrykkerne har scoret flere mål end dem. Så jeg tror mere skylden på den lave mål-ratio i denne sæson falder på top og sub-top holdene.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, DeLaRed

3 uger 14 timer siden #11364 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

Bismo post=151377 skrev:

DeLaRed post=151374 skrev: Baseret paa 1. halvej af Belgien-Polen, saa maa jeg skuffe de Madridista's der havde en forventning om at Hazard var blevet en "ny" spiller efter hans plade i foden er vaek.

Det er hans første kamp i hvor mange måender? 4? 6? Han var da alligevel involveret i et enkelt mål. 

​Det var hans 3. kamp. Han har selv udtalt at han føler sig bedre nu end hvad han har gjort siden starten af 2020, og landstræner Martinez har rost han til skyerne. Min pointe er at det er vigtigt ikke at blive forblændet af de udtalelser fra ham selv og landstræneren, for han ser ikke ud til at have ændre sig overhovedet, fra det vi har set fra ham de seneste 2 år…måske det kommer, men det har folk sagt siden han brækkede anklen, og indtil videre er det ikke blevet bedre.

Så du målet??? For ellers synes jeg du skal se det, det er Polen der laver en gevaldig fejl i opspillet, og en helt tilfældig bold lander i fødderne på en Eden der bare står og kigger fodbold, derefter vender han sig om (uden en forsvarsspiller i nærheden) og laver en flad 4 meters aflevering til en helt fri KDB, som naturligvis score fra den afstand. Det er helt tilfældigt at Eden overhovedet er involveret i målet og en kæmpe foræring af Polen.

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.