Om Vores Rivaler IX

2 uger 2 dage siden #11389 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Om Vores Rivaler IX
Hvem har en stærkere start ellever end os?

Courtois
Carvajal Militao Rudiger Alaba
Modric Casemiro Tchouameni
Valverde Benzema Vinicius

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 2 dage siden #11390 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=151478 skrev: Frankrig er lige så dårlige som de var til EM. Et hold af stjerner er åbenbart ikke alting.

​Det er jo bare som at se PSG spille. Samme problemtik. Elendig træner og intet koncept.

2 uger 2 dage siden #11391 af The European Super League

Matamoro post=151489 skrev: Hvem har en stærkere start ellever end os?

Courtois

​Jeg føler mig stadig ikke overbevist om at Ancelotti vil stille op med Alaba på venstre back og at Alaba selv ønsker at spille venstre back.
Det kan godt være at det ender med at ske alligevel. Men jeg har ikke set nogle indikationer på det endnu.

Hvor mange kampe har han egentlig spillet som venstre back i sin Real Madrid karriere?

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

2 uger 2 dage siden #11392 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Om Vores Rivaler IX

The European Super League post=151491 skrev:

Matamoro post=151489 skrev: Hvem har en stærkere start ellever end os?

Courtois

​Jeg føler mig stadig ikke overbevist om at Ancelotti vil stille op med Alaba på venstre back og at Alaba selv ønsker at spille venstre back.
Det kan godt være at det ender med at ske alligevel. Men jeg har ikke set nogle indikationer på det endnu.

Hvor mange kampe har han egentlig spillet som venstre back i sin Real Madrid karriere?

​4 kampe som VB, 42 som CB jf. transfermarkt.

2 uger 2 dage siden #11393 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Det var primært pga. manglen af bedre, at Alaba kom til at spille midterforsvar - Carlo startede med at spille ham som VB.

Hans lederegenskaber passer også godt med CB positionen. Han er bare så fandens god på bolden, så på papiret kunne det være lækkert med Alaba på VB med Rüdiger på holdet.

Bedre backs på bolden kunne helt sikkert bidrage til mere attraktiv fodbold.

2 uger 2 dage siden #11394 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur post=151497 skrev: Det var primært pga. manglen af bedre, at Alaba kom til at spille midterforsvar - Carlo startede med at spille ham som VB.

Hans lederegenskaber passer også godt med CB positionen. Han er bare så fandens god på bolden, så på papiret kunne det være lækkert med Alaba på VB med Rüdiger på holdet.

​Det er rigtigt. Alabas tre kampe i ligaen på VB var i runde 1,2 og 8. Han fik en enkelt kamp på pladsen i kvartfinalen af copaen mod Bilbao. 
Jeg har ikke set nok til Fran Garcia til at vide om han kan biddrage offensivt på VB hvis vi henter ham, men her ville Alaba i hvert fald pynte. Selvom jeg tror han ville mangle inde i midterforsvaret, hvor jeg også forestiller mig han helst vil spille.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

2 uger 1 dag siden #11395 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX
​Hold nu op, jeg er glad for vi ikke aldrig er gået efter Donnarumma. Nok er forsvaret ringe, men han kegler jo rundt på fjollet vis. 
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

2 uger 1 dag siden #11396 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​Italien har intet at gøre til VM -nåjo ;)

Mancini bliver vel fyret imorgen.

2 uger 1 dag siden #11397 af The European Super League

Jbner post=151498 skrev:

Fondo_Sur post=151497 skrev: Det var primært pga. manglen af bedre, at Alaba kom til at spille midterforsvar - Carlo startede med at spille ham som VB.

​Det er rigtigt. Alabas tre kampe i ligaen på VB var i runde 1,2 og 8. Han fik en enkelt kamp på pladsen i kvartfinalen af copaen mod Bilbao. 
Jeg har ikke set nok til Fran Garcia til at vide om han kan biddrage offensivt på VB hvis vi henter ham, men her ville Alaba i hvert fald pynte. Selvom jeg tror han ville mangle inde i midterforsvaret, hvor jeg også forestiller mig han helst vil spille.

​Var det ikke i den periode hvor Mendy stadig var skadet og vi derfor stod uden nogen ordentligt venstre back?

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

2 uger 1 dag siden #11398 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX

Chamartin post=151501 skrev: ​Hold nu op, jeg er glad for vi ikke aldrig er gået efter Donnarumma. Nok er forsvaret ringe, men han kegler jo rundt på fjollet vis. 

Han har et stort potentiale, men hans nuværende og hidtidige niveau er virkelig overvurderet, det har jeg altid synes. Han er i mine øjne et klart niveau under de bedste målmænd i verden og har altid været det. Men han er stadig kun 23 år, det specielt ungt for en målmand. Men ja en joke at han bliver nævnt blandt de bedste målmænd i verden, efter min mening. Hamrende usikker og laver alt for mange fejl.

1 uge 5 dage siden #11399 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
Bayern bekræfter at Mané er på plads. Medier melder om en overgangssum på €41m euro.

Vil nogen venligst forklare hvordan i hedehulen Bayern kan købe spillere til halv markedspris?
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

1 uge 5 dage siden #11400 af BillovFO
Besvaret af BillovFO på emne Om Vores Rivaler IX
Mané er 30 år gammel og har kun 1 år tilbage af sin kontrakt med Liverpool. Hvis de skal have noget for ham, er det nu. Desuden er Bayern hamrende dygtige på transfermarkedet, hvilket købet af hollandske stortalent Gravenberch endnu engang beviser. Husk dertil at Lewandowski og Goretxka begge er kommet på en fri transfer, mens Kimmich, Gnabry, Musiala, Davies og Coman er købt for små penge i dagens marked. En yderst kompetent ledelse.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.