Om Vores Rivaler IX

1 år 9 måneder siden #11365 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX
​Der er vel ingen som tror på en forbedret udgave af Hazard baseret på 2 landskampe efter en lang sæson og i en periode hvor han ikke har spillet overhovedet i jeg ved ikke hvor lang tid? Uagtet hvilke indgreb der er gjort og hvad han siger, så vil en sådan forbedring ikke være sandsynlig før han selv er i form og har spillet kampe i noget tid. Det er vel komplet ligegyldigt hvordan han ser ud i de her kampe og alt andet end status quo er vel fint baseret på antallet af kampe det sidste lange stykke tid. Hazard skal vurderes i de første kampe næste sæson når han bliver sat ind i løbet af kampene og skal hjælpe holdet herfra. Mit håb forsvandt for længe siden, men at sidde og konkludere alt muligt på baggrund af de her Nations League kampe giver ingen mening.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #11366 af GuldsmedeN
Besvaret af GuldsmedeN på emne Om Vores Rivaler IX

The European Super League post=151368 skrev:

GuldsmedeN post=151358 skrev: Jeg kan da ikke være den eneste, der synes det er lækkert, at Messi og Ronaldo har leveret lækre præstationer for landsholdene den sidste uge :D
Det er højst sandsynligt sidste VM med disse to kæmpe kæmpe kæmpe legender, så det glæder mig sgu at de begge ser stærke ud på trods af de begge er tættere på 40 end 30 når det spilles

​Fantastiske spillere.

Hvem tror I stopper karrieren (Endeligt) først? Er der en chance for at de stopper karrieren næsten samtidig?

​Det er jo svært at spå om, men hvis jeg skulle smide pengene et sted, så vil jeg sige Messi. Jeg kan ikke se for mig, at Ronaldo stopper velvilligt så længe Messi stadig spiller. Omvendt kunne jeg godt se Messi stoppe efter VM eller sæsonen efter, hvilket jo er snart. Who knows, håber de begge fortsætter så længe de stadig kan være gældende på den ene eller anden måde.
Sidste redigering: 1 år 9 måneder siden ved GuldsmedeN.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #11367 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
​@DeLaRed.

Så var Modric da godt nok heldig med, at Rodrygo ikke var løbet i offside, for det gør jo åbenbart udfaldet om en aflevering er fremragende eller ligegyldig :D

Hazard har 2 afslutninger lige på kanten af feltet og inde i feltet, som bliver reddet af målmanden. Jeg nævner slet ikke den kæmpe chance, som han selvfølgelig skal scorer på. JO mere kamp han får i benene desto bedre bliver hans timing, og derfor vil jeg mene han ville banke dem i kassen. 

Min fodbold minder meget om det der er flot og underholdene, og man skal da være en kæmpe klaphat, hvis man ikke anerkender Barca's gyldne periode for noget af det bedste fodbold verden nogensinde har set. Jeg holder mig i hvertfald for god til, at mene noget andet, da jeg hverken er smålig eller bitter :)
Tror du også alle Chelsea fans elsker den måde Barca spillede på? Det må jo være Barca's Tiki-Taka der gør jeg godt kan lide spillere som ham.

Min pointe er, at du skriver et langt negativt skriv omkring Hazard, og kun taler hans spil ned. Jeg vil hverken tale hans spil op eller ned, men vurdere hans indsats som værende fin. Elendig ift. hans tidligere topniveau, men lovende ift. hvad han har vist i Real. Jeg vil helt klart mene, at hans præstation igår giver mig en optimisme omkring næste sæson. Læser man dit indlæg, så var han jo banens dårligste, og måske endda den dårligste præstation verden har set. 
​Som mange andre også nævner, så har han ikke spillet ordentligt i flere år grunden den skade. Han har spillet 300 min. i 2022, så det er klart hvis tingene ikke sidder i skabet lige nu.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 1 år 9 måneder siden ved Dios.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #11368 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Hatten af for City og nu Liverpool. De får virkelig “den” sidste brik på plads med henholdsvis Haaland og Darwin Nunéz. De to kommer virkelig til at banke nogle kasser ind. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #11369 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl post=151460 skrev: Hatten af for City og nu Liverpool. De får virkelig “den” sidste brik på plads med henholdsvis Haaland og Darwin Nunéz. De to kommer virkelig til at banke nogle kasser ind. 


Hvorfor skal man dog tage hatten af for det? Især City køber jeg bare lige hvad de vil. Ja de fik gode spillere, men det kaster da ingen respekt af fra mig :D Liverpool er lidt en anden sag, men de bruger jo stadig som de lyster, bare efter lidt andre kriterier.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #11370 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Darwin Nûnez er en fin spiller, men ser ham nu ikke som andet end en ny Cavani. Med al respekt for begge to.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #11371 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX
Til de interresserede, saa spillede Asensio endnu en flot kamp for Spanien iaften. Han var holdets bedste offensiv spiller i 1. halvej, og arbejdede haardt i genpresset, jagtede bolden retur ved modstanderens kontra, og var endda nede ved egen baglinje og lave en interception for sekundet efter at saette gang i en kontra. Han bliver skiftet ud med en flot assist til Soler's maal i tasken (og bruger man @Dios' maade at regne paa, saa har han faktisk 4 assists ;0)
- Asensio har under denne turnering lignet en spiller der spiller for noget, enten en forbedret kontrakt eller en ny klub.

Dani paa den anden side, laver igen 2 store fejl og ligner generelt bare en spiller der forsoeger at undgaa skade og komme hurtigt paa sommer ferie. (Til hans forsvar var han dog stadig den klart bedste i bagkaeden, resten af Spaniens forsvar sejler rundt, staerkt anfoert af Alonso der ligner en 3. divisions spiller med toemmermaend.)

Og saa lige et par kommentarer til konkurrenterne:
- Unai Simon er godt nok en skod maalmand paa landsholdet!
- Gavi ligner allerede nu en sikker starter paa fremtidens Spaniens hold, og er den spiller der goer forskellen for holdet naar Pedri ikke er med.
- Eric Garcia ligner stadig en ungdoms spiller (helt hovedloest at han er paa landsholdet)
- Olmo blev sidste sommer kort naevnt som en spiller til Real, nu har vi naturlogvis ikke brug for ham pga Vini, men baseret paa denne turnering har han heller ikke niveauet til verdens stoerste klub.

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #11372 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX
​Se lige hvis Asensio kunne levere noget kontinuitet i de gode præstationer. Det er så ærgerligt at der altid er langt mellem at han spiller godt, for hans topniveau er svært at finde overgå, men det kommer i alt for korte perioder. Hvis han rammer niveauet i United, så bliver de helt vildt glade for ham, men hvis ikke han tager sig sammen, så skuffer han big time.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #11373 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

Brylle post=151468 skrev: ​Se lige hvis Asensio kunne levere noget kontinuitet i de gode præstationer. Det er så ærgerligt at der altid er langt mellem at han spiller godt, for hans topniveau er svært at finde overgå, men det kommer i alt for korte perioder. Hvis han rammer niveauet i United, så bliver de helt vildt glade for ham, men hvis ikke han tager sig sammen, så skuffer han big time.

​Netop derfor jeg mener han uden tvivl i Madrid har vaeret bedst naar han har vaeret indskiftnings spiller, han virker altid til at spille bedst naar han skal "bevise noget" eller kaemper for  mere spilletid, men naar han saa er fast starter i 2-3 kampe i traek saa er det som om han laener sig tilbage, hvilket er synd. Men bliver han i Real (hvilket det pt ikke tyder paa) saa er det netop det Ance skal goere, han skal holde Marco over ilden hele tiden, det er maaden at faa det bedste ud af ham paa. (Han beviser ogsaa i Nations League at han skal slaa Madrid's doedbolde, og at han klart er bedst naar han spiller i venstre...det er ogsaa noget Ance burde kunne se, hvis altsaa Marco bliver)

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #11374 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Asensio vil jo ikke være tilfreds med at blive ved med at være på bænken. Med indhop eller ej. Det er nok den bedste løsning for alle parter, hvis han skifter til fx en PL klub, der kan betale hans løn samt en fin overgangssum til Real Madrid.

Hvis han dog kan udvise samme loyalitet som Nacho og Vazquez kan det godt fungere. Problemet er bare, at vi nok ikke kommer til at hente en ny spiller på positionen, hvis han bliver.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #11375 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur post=151470 skrev: Asensio vil jo ikke være tilfreds med at blive ved med at være på bænken. Med indhop eller ej. Det er nok den bedste løsning for alle parter, hvis han skifter til fx en PL klub, der kan betale hans løn samt en fin overgangssum til Real Madrid.

Hvis han dog kan udvise samme loyalitet som Nacho og Vazquez kan det godt fungere. Problemet er bare, at vi nok ikke kommer til at hente en ny spiller på positionen, hvis han bliver.

​Enig, hvis han ikke vil blive i den rolle (som indskifter/bredde spiller) saa skal han naturligvis soege en anden klub, men (og dette er meget vigtigt) vi faar bare ikke en inskifter/bredde-spiller med et hoejere niveau end ham, saa det bedste for klubben er klart at beholde ham, men samtidig hente en decideret hoejre kant, isaer med tanke paa hvor presset hele truppen bliver med VM til vinter, saa har Ance brug for saa meget kvalitet som muligt paa baenken, og her er Asensio et rigtig godt kort at kunne spille (baade som kant paa begge sider og som sen indskifter til midtbanen som Isco er blevet brugt).

Men tror du har helt ret, tror ikke spilleren vil tage den rolle, og det er som saadanne ogsaa fair nok, min stoerste frygt er bare at vi stadig ikke henter nogen hoejer kant, og saa er vi ude i at det er Rodrygo og Vazquez der skal klare jobbet, eller Fede der blir presset ind i en hybrid rolle, og ingen af delen er imo en god loesning.

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #11376 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis Asensio smutter kunne vi overveje Sarabia som breddespiller. Han kan også spille centerforward

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce