Om Vores Rivaler IX
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Den midtbane kender jo ikke ordet kreativitet. De spiller pisse langsomt. Kounde på hb er også lort. De har slet ikke fart i noget som helst.Ramos4 post=151478 skrev: Frankrig er lige så dårlige som de var til EM. Et hold af stjerner er åbenbart ikke alting.
Husk dog at vi stadig har verdens bedste 9’er, og at Haaland render rundt med en frikøbsklausul, som Real Madrid kan betale, hvis han får lyst til at skifte til Madrid.mohbar post=151480 skrev: Når man har det Mbappe spille de sidste landskampe, indser man at det værste IKKE var at han fortsatte i PSG.. Men at han er direkte skyld i at vi missede chancen for at få Haaland.
Jeg forstår ikke hele den der, vi missede Haaland pga. Mbappe agenda.mohbar post=151480 skrev: Når man har det Mbappe spille de sidste landskampe, indser man at det værste IKKE var at han fortsatte i PSG.. Men at han er direkte skyld i at vi missede chancen for at få Haaland.
Vi skulle da aldrig nogensinde signe en spiller, der krævede at have en så lav frikøbsklausul i sin kontrakt.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Først og fremmest skal han lige have lov til at lande i City. Dertil er det den mentalitet der gjorde vi endte med at brænde fingrene på Mbappé.
Vi skal nok finde Benz´ arvtager, og det er jo ikke engang sikkert det er et navn vi kender endnu. Nye navne popper op. Og mon ikke vi lægger bud på Mbappé om to år.
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Og hvor sikre er vi på at den er på 150 mil Euro?
Jeg spørger kun fordi jeg absolut ikke ved det og søger jeres hjælp. Jeg har læst mange rygter.
Bellingham Camavinga Tchouameni
0% sikker.The European Super League post=151484 skrev: Hvor sikre er vi egentlig på at der findes en frikøbsklausul i Erling Haaland's Manchester City kontrakt?
Jeg spørger kun fordi jeg absolut ikke ved det og søger jeres hjælp. Jeg har læst mange rygter.
Havde vi gået all-in på ham, tror jeg nu stadig han kunne være endt med at tage til City. Hans fars klub. Den klassiske rute med lige at prøve Premier League inden man tager til en stor klub i Sydeuropa.
Kan slet ikke se Benzema og Haaland co-eksistere, så narrativet med at vi missede ham pga. Mbappe køber jeg ikke :)
Deschamps er en horribel træner. Med den talentmasse han har til rådighed er det direkte ynkeligt, at han ikke kan få mere ud af det.Ramos4 post=151478 skrev: Frankrig er lige så dårlige som de var til EM. Et hold af stjerner er åbenbart ikke alting.
Tror Brasilien snupper VM i år. Vini Balon d'Or:)
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Jeg tror også det er enormt svært at sige nej til Abu Dhabi CityRamos4 post=151485 skrev:
0% sikker.The European Super League post=151484 skrev: Hvor sikre er vi egentlig på at der findes en frikøbsklausul i Erling Haaland's Manchester City kontrakt?
Havde vi gået all-in på ham, tror jeg nu stadig han kunne være endt med at tage til City. Hans fars klub. Den klassiske rute med lige at prøve Premier League inden man tager til en stor klub i Sydeuropa.
Kan slet ikke se Benzema og Haaland co-eksistere, så narrativet med at vi missede ham pga. Mbappe køber jeg ikke :)
Bellingham Camavinga Tchouameni
Courtois
Carvajal Militao Rudiger Alaba
Modric Casemiro Tchouameni
Valverde Benzema Vinicius
Det er jo bare som at se PSG spille. Samme problemtik. Elendig træner og intet koncept.Ramos4 post=151478 skrev: Frankrig er lige så dårlige som de var til EM. Et hold af stjerner er åbenbart ikke alting.