Om Vores Rivaler IX

2 uger 3 dage siden #11377 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur post=151470 skrev: Asensio vil jo ikke være tilfreds med at blive ved med at være på bænken. Med indhop eller ej. Det er nok den bedste løsning for alle parter, hvis han skifter til fx en PL klub, der kan betale hans løn samt en fin overgangssum til Real Madrid.

Hvis han dog kan udvise samme loyalitet som Nacho og Vazquez kan det godt fungere. Problemet er bare, at vi nok ikke kommer til at hente en ny spiller på positionen, hvis han bliver.

​Enig, hvis han ikke vil blive i den rolle (som indskifter/bredde spiller) saa skal han naturligvis soege en anden klub, men (og dette er meget vigtigt) vi faar bare ikke en inskifter/bredde-spiller med et hoejere niveau end ham, saa det bedste for klubben er klart at beholde ham, men samtidig hente en decideret hoejre kant, isaer med tanke paa hvor presset hele truppen bliver med VM til vinter, saa har Ance brug for saa meget kvalitet som muligt paa baenken, og her er Asensio et rigtig godt kort at kunne spille (baade som kant paa begge sider og som sen indskifter til midtbanen som Isco er blevet brugt).

Men tror du har helt ret, tror ikke spilleren vil tage den rolle, og det er som saadanne ogsaa fair nok, min stoerste frygt er bare at vi stadig ikke henter nogen hoejer kant, og saa er vi ude i at det er Rodrygo og Vazquez der skal klare jobbet, eller Fede der blir presset ind i en hybrid rolle, og ingen af delen er imo en god loesning.

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 3 dage siden #11378 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis Asensio smutter kunne vi overveje Sarabia som breddespiller. Han kan også spille centerforward

2 uger 3 dage siden #11379 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Frankrig er lige så dårlige som de var til EM. Et hold af stjerner er åbenbart ikke alting.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

2 uger 3 dage siden #11380 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=151478 skrev: Frankrig er lige så dårlige som de var til EM. Et hold af stjerner er åbenbart ikke alting.

​Den midtbane kender jo ikke ordet kreativitet. De spiller pisse langsomt. Kounde på hb er også lort. De har slet ikke fart i noget som helst. 

2 uger 2 dage siden #11381 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​Når man har det Mbappe spille de sidste landskampe, indser man at det værste IKKE var at han fortsatte i PSG.. Men at han er direkte skyld i at vi missede chancen for at få Haaland.
Sidste redigering: 2 uger 2 dage siden ved mohbar.

2 uger 2 dage siden #11382 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar post=151480 skrev: ​Når man har det Mbappe spille de sidste landskampe, indser man at det værste IKKE var at han fortsatte i PSG.. Men at han er direkte skyld i at vi missede chancen for at få Haaland.

Husk dog at vi stadig har verdens bedste 9’er, og at Haa​land render rundt med en frikøbsklausul, som Real Madrid kan betale, hvis han får lyst til at skifte til Madrid. 
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

2 uger 2 dage siden #11383 af Ramos4

mohbar post=151480 skrev: ​Når man har det Mbappe spille de sidste landskampe, indser man at det værste IKKE var at han fortsatte i PSG.. Men at han er direkte skyld i at vi missede chancen for at få Haaland.

​Jeg forstår ikke hele den der, vi missede Haaland pga. Mbappe agenda.
Vi skulle da aldrig nogensinde signe en spiller, der krævede at have en så lav frikøbsklausul i sin kontrakt. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

2 uger 2 dage siden #11384 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​Syntes vi skal holde os lidt fra den der "Han har en frikøbsklausul, vi køber ham bare om et pr. år"-retorik ift. Haaland. 
Først og fremmest skal han lige have lov til at lande i City. Dertil er det den mentalitet der gjorde vi endte med at brænde fingrene på Mbappé.

Vi skal nok finde Benz´ arvtager, og det er jo ikke engang sikkert det er et navn vi kender endnu. Nye navne popper op. Og mon ikke vi lægger bud på Mbappé om to år. 

2 uger 2 dage siden #11385 af The European Super League
​Hvor sikre er vi egentlig på at der findes en frikøbsklausul i Erling Haaland's Manchester City kontrakt?
Og hvor sikre er vi på at den er på 150 mil Euro?

Jeg spørger kun fordi jeg absolut ikke ved det og søger jeres hjælp. Jeg har læst mange rygter.

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer

2 uger 2 dage siden #11386 af Ramos4

The European Super League post=151484 skrev: ​Hvor sikre er vi egentlig på at der findes en frikøbsklausul i Erling Haaland's Manchester City kontrakt?

Jeg spørger kun fordi jeg absolut ikke ved det og søger jeres hjælp. Jeg har læst mange rygter.

​0% sikker.

Havde vi gået all-in på ham, tror jeg nu stadig han kunne være endt med at tage til City. Hans fars klub. Den klassiske rute med lige at prøve Premier League inden man tager til en stor klub i Sydeuropa.

Kan slet ikke se Benzema og Haaland co-eksistere, så narrativet med at vi missede ham pga. Mbappe køber jeg ikke :)

Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

2 uger 2 dage siden #11387 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=151478 skrev: Frankrig er lige så dårlige som de var til EM. Et hold af stjerner er åbenbart ikke alting.

​Deschamps er en horribel træner. Med den talentmasse han har til rådighed er det direkte ynkeligt, at han ikke kan få mere ud af det. 

Tror Brasilien snupper VM i år. Vini Balon d'Or:) 
Sidste redigering: 2 uger 2 dage siden ved Bismo.

2 uger 2 dage siden #11388 af The European Super League

Ramos4 post=151485 skrev:

The European Super League post=151484 skrev: ​Hvor sikre er vi egentlig på at der findes en frikøbsklausul i Erling Haaland's Manchester City kontrakt?

​0% sikker.

Havde vi gået all-in på ham, tror jeg nu stadig han kunne være endt med at tage til City. Hans fars klub. Den klassiske rute med lige at prøve Premier League inden man tager til en stor klub i Sydeuropa.

Kan slet ikke se Benzema og Haaland co-eksistere, så narrativet med at vi missede ham pga. Mbappe køber jeg ikke :)

​Jeg tror også det er enormt svært at sige nej til Abu Dhabi City

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.