Om Vores Rivaler IX

4 måneder 1 uge siden #11581 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om vores rivaler VII
Tænker I at det er muligt for Xavi at holde alle 6 offensive spiller tilfredse i løbet af den kommende sæson?

Hvis de forsætter med en 4-3-3 så skal Lewandowski, Aubameyang, Dembele, Raphinha, Torres og Fati deles om de tre forreste pladser. 

- Auba kan jeg måske godt se han acceptere en bænk plads.

- Lewandowski SKAL spille. 

- Man har lige forlænget med Dembele og sandsynligt nok lovet ham at han skal spille. 

- Raphinha er lige blevet købt og er vel også lovet at spille, så han har en plads på Brasiliens landshold til vinter. 

- Fati SKAl vel også spille da han har overtaget nr. 10 og skal være Messi’s arvtager. 

- Ferran Torres kan vel kun blive utilfreds med det der kommer til at ske omkring hans spilletid. 

Ved godt at det er sundt med konkurrence. Men jeg synes det er for mange “store” navne til kun 3 pladser. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 uge siden #11582 af MLaudrup
Besvaret af MLaudrup på emne Om vores rivaler VII

Dybbøl post=152094 skrev: Tænker I at det er muligt for Xavi at holde alle 6 offensive spiller tilfredse i løbet af den kommende sæson?

Hvis de forsætter med en 4-3-3 så skal Lewandowski, Aubameyang, Dembele, Raphinha, Torres og Fati deles om de tre forreste pladser. 

- Auba kan jeg måske godt se han acceptere en bænk plads.

- Lewandowski SKAL spille. 

- Man har lige forlænget med Dembele og sandsynligt nok lovet ham at han skal spille. 

- Raphinha er lige blevet købt og er vel også lovet at spille, så han har en plads på Brasiliens landshold til vinter. 

- Fati SKAl vel også spille da han har overtaget nr. 10 og skal være Messi’s arvtager. 

- Ferran Torres kan vel kun blive utilfreds med det der kommer til at ske omkring hans spilletid. 

Ved godt at det er sundt med konkurrence. Men jeg synes det er for mange “store” navne til kun 3 pladser. 

​Det er godt nok nogle syge navne de har i angrebet. Bredden er for vild. Men ja, jeg forventer da i den grad uro i truppen ift. spilletid! Det er for store navne til at sidde på bænken forlænge. 
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

4 måneder 1 uge siden #11583 af The European Super League
Jeg tror den er nem nok med Ansu Fati. Han ved godt at han er et talent. Han havde sikkert drømt om mere for halvandet år siden da han begyndte at bombe løs men efter sine lange skader, så tror jeg godt han kan forstå at han starter fra bunden igen.

Jeg tror Barcelona vil lade Aubameyang være bænkevarmer.

Alaba y nada más

4 måneder 1 uge siden #11584 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om vores rivaler VII
Cavani på vej til Villarreal. Havde jeg ikke lige set komme. Men fedt for dem. Han har stadig meget at byde ind med.

4 måneder 1 uge siden #11585 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

Bismo post=152137 skrev: Cavani på vej til Villarreal. Havde jeg ikke lige set komme. Men fedt for dem. Han har stadig meget at byde ind med.

​Et scoop for Villareal. Der er stadig mange mål i ham. Havde faktisk gerne set ham i Real som backup for Benzema i en enkelt sæson.

Kan de så holde på Danjuma, som det ser ud til, så ser det godt ud for dem.

4 måneder 1 uge siden #11586 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX
​Bayern-træner Nagelsmann siger det vi alle går rundt og undrer os over:

"Bayern manager Nagelsmann tells  @altobelli13
on Barcelona-Lewa deal: “Barcelona, the only club that has no money but then… buys every player they want”. “I do not know how [they do it]. It‘s kind of weird, kind of crazy”."
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Kimbo, Evden, The European Super League

4 måneder 6 dage siden #11587 af REAList
Besvaret af REAList på emne Om Vores Rivaler IX
Er der nogen herinde der er eksperter på tv rettigheder osv?
Barcelona har solgt 10% af deres tv rettigheder og sandsynligvis yderligere 15%, dvs 25% i alt i 25 år til Sixth Street, samt salg af 49,9% af deres merchandise. For at kunne gå transfer amok denne sæson. Med rette efter deres katastrofale sæson.

Det florere på Barca sider at Real i 2006 solgte 100% af tv rettighederne. Nogen der ved hvor længe den aftale var/er gældende og hvilke betingelser der var i den aftale?
Tak på forhånd

¡Hasta la Victoria Siempre!

4 måneder 6 dage siden #11588 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Der var tale om 7 år, og € 1 100 Millioner
Følgende bruger(e) sagde tak: REAList

4 måneder 6 dage siden #11589 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Så aftalen kan sagtens sammenlignes med den Barca nu har lavet, bare over 25 år.
Dengang fik RM £135m per år i TV rettigheder, £ 945 millioner over 7 år.

I runde tal kan man argumentere at RM har betalt mindst 20% i rente, hvilket lyder af meget.
Men er småpenge sammenlignet med den 25 aftale Barca har rodet sig ud i. 
Sidste redigering: 4 måneder 6 dage siden ved Thomaskjensen. Begrundelse: Dårligt formuleret.
Følgende bruger(e) sagde tak: REAList

4 måneder 6 dage siden #11590 af The European Super League

REAList post=152186 skrev: Er der nogen herinde der er eksperter på tv rettigheder osv?
Barcelona har solgt 10% af deres tv rettigheder og sandsynligvis yderligere 15%, dvs 25% i alt i 25 år til Sixth Street, samt salg af 49,9% af deres merchandise. For at kunne gå transfer amok denne sæson. Med rette efter deres katastrofale sæson.

Det florere på Barca sider at Real i 2006 solgte 100% af tv rettighederne. Nogen der ved hvor længe den aftale var/er gældende og hvilke betingelser der var i den aftale?
Tak på forhånd

Jeg er på ingen måde ekspert men jeg tror Barcelona bruger pengene på en masse andet end bare nye spillere. Jeg ved dog ikke hvad men det tror jeg.

Alaba y nada más

4 måneder 6 dage siden #11591 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

The European Super League post=152192 skrev:

REAList post=152186 skrev: Er der nogen herinde der er eksperter på tv rettigheder osv?

Tak på forhånd

Jeg er på ingen måde ekspert men jeg tror Barcelona bruger pengene på en masse andet end bare nye spillere. Jeg ved dog ikke hvad men det tror jeg.

​Afbetaling af spillernes løn? 

De 350 millioner € ryger hurtigt med alle de handler og lønudgifter de har udskudt. 

Er med på at det er en smart løsning ovenpå covid og dårlige regnskaber, men det er bare et kæmpe sats. Tænk hvis de ender trofæløse. Så er de rettigheder røget i 25 år for stort set ingenting. Og nu hvor fodbold for alvor er blevet en global sport, så kan der ske rigtig meget i de kommende år, som de kan misse store indtægter på. 
Sidste redigering: 4 måneder 6 dage siden ved Fondo_Sur.

4 måneder 5 dage siden #11592 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Ronaldo til Atletico kunne være sindssygt giftigt. En jerndefensiv med en klinisk afslutter på toppen. Kunne godt fungere, hvis Atleti kan finde tilbage til forrige sæsons styrke.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

Leveret af Kunena Forum
Annonce