Om Vores Rivaler IX
Det er sandt.elle44 post=156816 skrev: For mig har han altid været den bedste spiller af de to, men for pokker hvor har Ronaldo dog gjort meget med et talent, som jeg anser for at være langt mindre end Messis.
Er Messi den mest talentfulde spiller nogensinde?
For mig er det klart O Fenomeno - altså Ronaldo Nazario. Trods store triumpher kan man dog sige, at han slet ikke fik nok ud af sit talent. Men ser man på hans statestikker op til han fik sine karriere ødelæggende knæskader som 22 årig, så er der ingen der er tæt på at være i nærheden. Han var selvfølgelig stadig rigtig god bagefter, efter han kom tilbage som 25 årig, men han mistede rigtig meget (som det ofte er tilfældet med grimme knæskader).
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Helt enig. Messi og fænomenet er de mest talentfulde spillere jeg, personligt, har set, de er i en kategori for sig selv på det område. Jeg vil nok sige, at Ronaldo var en smule mere talentfuld, men som du siger, knæskader og en lad attitude, ja det kan sætte en stopper for det meste.Dragam post=156818 skrev:
Det er sandt.elle44 post=156816 skrev: For mig har han altid været den bedste spiller af de to, men for pokker hvor har Ronaldo dog gjort meget med et talent, som jeg anser for at være langt mindre end Messis.
Er Messi den mest talentfulde spiller nogensinde?
For mig er det klart O Fenomeno - altså Ronaldo Nazario. Trods store triumpher kan man dog sige, at han slet ikke fik nok ud af sit talent. Men ser man på hans statestikker op til han fik sine karriere ødelæggende knæskader som 22 årig, så er der ingen der er tæt på at være i nærheden. Han var selvfølgelig stadig rigtig god bagefter, efter han kom tilbage som 25 årig, men han mistede rigtig meget (som det ofte er tilfældet med grimme knæskader).
Bortset fra han brændte en kæmpechance til sidst...Bismo post=156821 skrev: Ham Kolo Muani ser godt nok spændende ud. Fart, god teknik. Spiller i Frankfurt.
Synes at Perez skal give Mbappé en ekstra chance. Men så skal Mbappé komme ud offentligt og sige at han vil til Real Madrid. Han virkede ihvertfald ikke særlig begejstret for Macron, måske irriteret på ham, fordi han fik ham "overtalt" til at blive i PSG - og dermed skal være holdkammerat med Messi mindst et halvt år mere..
Enig. Argentina vandt helt sikkert på en blanding af et beton stærkt kollektiv krydret med enkelte individuelle stjerner.Fondo_Sur post=156820 skrev: Der er lidt trættende at høre på folk, der vil have det hele til at handle om Messi. Målmanden vandt vel to straffesparkskonkurrencer på egen hånd. Også er der Di Maria, som nærmest altid er banens bedste i finaler. Fansenes fantatiske opbakning. Scalonis rigtig gode taktikker. Og midtbanens klasse. Argentina var det bedste hold i denne omgang.
De Maria er altid konge i finaler, men spillede nærmest ikke resten af turneringen, deres målmand er hæslig, men hamrende
effektiv må man sige. Den redning til sidst i finalen er latterligt god.
Deres midtbane var overraskende god, selvom de nærmest er middelklasse spillere sammenlignet med hvad der ses på andre hold.
Messi er selvfølgelig Messi og fik endeligt en legekammerat i angrebet i form af Alvarez, Hiquain og Martinez må være de største bottlers
i noget angreb nogensinde.
Vildt at Scaloni kun er 44 år, at få flere systemer til at hænge sammen på så fremragende vis er godt arbejde må man sige.
- GuldsmedeN
- Ekspert bruger
-
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Jeg håber stadig at se Mbappe i Real Madrid. Kunne Messi’s forlængelse hjælpe Mbappe videre fra PSG og ud til verdens største klub?
Jeg håber ihverfald.
hala Madrid
- 9eren
- Gæst
-
Det ville være fedt, men tror nu desværre at det er mission impossible.9eren post=156853 skrev: Mbappe rygtes igen til Madrid fra nu frem til 31 august eller 1 september.
Medmindre at der er en klausul der tillader ham at skifte, tror jeg at ikke at Khelaifi vil have synderlig travlt med at sælge ham. Selv hvis vi tilbyder 1-2-3 mia euro kan han bare sige nej. For dem er penge ingenting og de kan bare holde Mbappe hen i endeløse transfersamtaler, for så til sidst at trække stikket som de har gjort så ofte før bl.a. med Neymar.
- 9eren
- Gæst
-