Om Vores Rivaler IX
Tænker det vil have modsatte effekt.Dybbøl post=156850 skrev: Har idag læst de første rygter omkring Messi forlænger med ét år i PSG.
Jeg håber stadig at se Mbappe i Real Madrid. Kunne Messi’s forlængelse hjælpe Mbappe videre fra PSG og ud til verdens største klub?
Jeg håber ihverfald.
hala Madrid
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Det er spændende. Mbappe ser ud til ofte at have lidt ondt et vist sted synes jeg. I mine øjne ligner det ikke at de to har det bedste forhold. Jeg orker stadig ikke Mbappe må jeg indrømme, men den er ikke helt lukket.Dybbøl post=156850 skrev: Har idag læst de første rygter omkring Messi forlænger med ét år i PSG.
Jeg håber stadig at se Mbappe i Real Madrid. Kunne Messi’s forlængelse hjælpe Mbappe videre fra PSG og ud til verdens største klub?
Jeg håber ihverfald.
hala Madrid
Jeg synes Mbappe har opført sig afskyeligt, og det har jeg det rigtigt svært ved... Omend handler fremtiden ikke om mine følelser, men om at MadridBrylle post=156858 skrev:
Det er spændende. Mbappe ser ud til ofte at have lidt ondt et vist sted synes jeg. I mine øjne ligner det ikke at de to har det bedste forhold. Jeg orker stadig ikke Mbappe må jeg indrømme, men den er ikke helt lukket.Dybbøl post=156850 skrev: Har idag læst de første rygter omkring Messi forlænger med ét år i PSG.
Jeg håber ihverfald.
hala Madrid
fortsat skal være dominerende, og han er bare med afstand den mest afgørende spiller i verden.
Så mangler jeg også noget mere intern konkurrence spillerne i mellem, det er selvfølgelig super søgt, men Mbappe til Madrid og Haalund til Barca.
Det ville være lidt sjovt
- schreiber77
-
- Ekspert bruger
-
Jeg kan heller ikke fordrage ham den tidligere barcelona spiller, nogle herinde tilbeder, som om han var deres kæreste!
Man kan vel sige vi har klaret os ok, med ikke at have ham den lille verdensmester i vores Konge klub. På trods af han, i følge en del, har været den mest dominerende i verden nogensinde.
Mon ikke vi også gør det uden Mbappe?
Jeg er helt enig i han er rigtig god, men jeg synes ikke han skal til Madrid.
Han brugte os i et spil om at få flere penge af Qatar, og det fik han. Lad ham rådne op i sin store bunke penge.
Han fortjener ikke at få succes i den hvide Konge trøje!
Det er ikke sikkert at det kun var pengene.schreiber77 post=156864 skrev: Jeg kan heller ikke fordrage ham!
Jeg kan heller ikke fordrage ham den tidligere barcelona spiller, nogle herinde tilbeder, som om han var deres kæreste!
Man kan vel sige vi har klaret os ok, med ikke at have ham den lille verdensmester i vores Konge klub. På trods af han, i følge en del, har været den mest dominerende i verden nogensinde.
Mon ikke vi også gør det uden Mbappe?
Jeg er helt enig i han er rigtig god, men jeg synes ikke han skal til Madrid.
Han brugte os i et spil om at få flere penge af Qatar, og det fik han. Lad ham rådne op i sin store bunke penge.
Han fortjener ikke at få succes i den hvide Konge trøje!
Jeg tror at det er fik væltet det over til PSG´s side var, at Frankrigs præsident Macron kontaktede ham og pressede ham til at blive i PSG. Jeg tror ikke man skal undervurdere Macrons magt over det franske forbund.. og havde han valgt anderledes var der måske sket nogle konsekvenser for ham og ham selv og hans landsholdrolle..
kilde:
“There were several calls between us. There were conversations in December, January, February, March... Macron called me to tell me: I know you want to leave. What I want to tell you is that you are very important in France. I do not want you to go. You have the chance to make history here. Everyone loves you. I told him that I appreciated it, but that it was an absolutely crazy thing. The president calls you and tells you to continue, ”Mbappé acknowledged as part of the SI interview.
Ja, kun en klausul i kontrakten kan gøre det. Det var kun muligt for ham at skifte i sommers, da han var kontraktfri.mohbar post=156855 skrev:
Det ville være fedt, men tror nu desværre at det er mission impossible.9eren post=156853 skrev: Mbappe rygtes igen til Madrid fra nu frem til 31 august eller 1 september.
Medmindre at der er en klausul der tillader ham at skifte, tror jeg at ikke at Khelaifi vil have synderlig travlt med at sælge ham. Selv hvis vi tilbyder 1-2-3 mia euro kan han bare sige nej. For dem er penge ingenting og de kan bare holde Mbappe hen i endeløse transfersamtaler, for så til sidst at trække stikket som de har gjort så ofte før bl.a. med Neymar.
Kan ikke forstå, hvorfor man vil bruge energi på at starte på rygter om Mbappé til Real Madrid. Han er deres frontfigur. Det kan ikke lade sig gøre. Selv hvis Mbappé vil gøre alt for at skifte er de qatarske ejere for stolte til at lade ham skifte til Real Madrid til en nogenlunde fair pris.
Maybe in 2 years.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Hans kontrakt udløber i 2024, med option på forlængelse til 2025. Han kan reelt afvise optionen og smutte gratis i 2024. Hvis Psg skal tjene på ham, så er det denne sommer.Fondo_Sur post=156871 skrev:
Ja, kun en klausul i kontrakten kan gøre det. Det var kun muligt for ham at skifte i sommers, da han var kontraktfri.mohbar post=156855 skrev:
Det ville være fedt, men tror nu desværre at det er mission impossible.9eren post=156853 skrev: Mbappe rygtes igen til Madrid fra nu frem til 31 august eller 1 september.
Medmindre at der er en klausul der tillader ham at skifte, tror jeg at ikke at Khelaifi vil have synderlig travlt med at sælge ham. Selv hvis vi tilbyder 1-2-3 mia euro kan han bare sige nej. For dem er penge ingenting og de kan bare holde Mbappe hen i endeløse transfersamtaler, for så til sidst at trække stikket som de har gjort så ofte før bl.a. med Neymar.
Kan ikke forstå, hvorfor man vil bruge energi på at starte på rygter om Mbappé til Real Madrid. Han er deres frontfigur. Det kan ikke lade sig gøre. Selv hvis Mbappé vil gøre alt for at skifte er de qatarske ejere for stolte til at lade ham skifte til Real Madrid til en nogenlunde fair pris.
Maybe in 2 years.
Man forlænger ikke sin kontrakt med 2 år, hvis man har planer om at blive sted. Jeg tror han hele tiden har tænkt han skal til Madrid en dag.
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
PT verdens bedste angriber!Hamid8210 post=156906 skrev: Haaland med 2 mål mod Leeds. 20 mål i 14 kampe. Det er så vild.
Donde está la biblioteca?
- 9eren
- Gæst
-