Om Vores Rivaler IX

3 år 7 måneder siden #12397 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=156910 skrev: Seriøst, det har været en ren gang møg bold de flest hold har disket op med. PL verdens bedste liga my a..

​Du er vist ny til PL, for hvis du ikke var, ville du vide at Boxing Day kampene ofte foregaar i lavt tempo med Old-boys teknik, ligesaa vel som traditionen for Boxing Day kampene bestaar, ligesaa vel betsaar traditionen ogsaa for at de er mega usevaerdige og kedelige at kigge paa. Maaske du skulle proeve at se noget PL igen naar vi rammer Marts/April ;-)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 7 måneder siden #12398 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Du skal lige vide at jeg nok omtrendt har set 1000 flere PL kampe end dig :-)

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 7 måneder siden #12399 af 9eren
og forresten så er niveauet ikke meget anderledes senere på sæsonen.. De har bare ikke bedre spillere i bunden.

3 år 7 måneder siden #12400 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=156915 skrev: Du skal lige vide at jeg nok omtrendt har set 1000 flere PL kampe end dig :-)

​Aaaahahahahaa, sikke en argumentations form :D 
Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved Kimbo.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 7 måneder siden #12401 af 9eren
Oh yeah :)

3 år 7 måneder siden #12402 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
God humor,

OT. Jeg tror også at de kommende LaLiga kampene kan blive lidt af en fuser, efter VM og ferie til spillerne så er det svært at motivere sig 110% til en kamp mod Real Valladolid som har haft 2 måneder til at studere hvordan de pisser af Vini, Benz som stort set ikke har spillet og været skadet i 2 omgange.

Naturligvis er det en kamp vi kommer vinde, og det bliver via en stærk midtbane.

Ud over det er det meget sjældent jeg har en Premier Leauge kamp på i baggrunden, for hold da op der er mange ekstremt keeeeeedelige kampe, bare se på denne rundes kampe, den ene skod kamp efter den anden,
Vi ved jo alle hvem der tager titlen i år igen.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 7 måneder siden #12403 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

Thomaskjensen post=156925 skrev: God humor,

OT. Jeg tror også at de kommende LaLiga kampene kan blive lidt af en fuser, efter VM og ferie til spillerne så er det svært at motivere sig 110% til en kamp mod Real Valladolid som har haft 2 måneder til at studere hvordan de pisser af Vini, Benz som stort set ikke har spillet og været skadet i 2 omgange.

Naturligvis er det en kamp vi kommer vinde, og det bliver via en stærk midtbane.

Ud over det er det meget sjældent jeg har en Premier Leauge kamp på i baggrunden, for hold da op der er mange ekstremt keeeeeedelige kampe, bare se på denne rundes kampe, den ene skod kamp efter den anden,
Vi ved jo alle hvem der tager titlen i år igen.

​Jeg synes egentlig at PL er mere interessant end de andre år. Der er flere hold der faktisk spiller godt synes jeg. Det hænger nok også sammen med at jeg har et kæmpe crush på Ødegaard og nyder at se ham shine helt oppe på samme niveau som De Bruyne. Og så synes jeg ikke, at det er så sikkert, at City skulle vinde som du får det til at lyde. Arsenal har vundet 13/15 kampe og spiller helt vildt fantastisk fodbold. 

3 år 7 måneder siden #12404 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg tror, for jeg ved naturligvis ikke, men mon ikke de fleste som elsker fodboldt gerne ser at Arsenal tager titlen i år, og ja der er da masser af fede kampe også i den liga.

Håber som altid at City fejler, også fordi min snart pensioneret kollega er en rigtig City supporter (47 år har han været fan), næsten lige så imponerende som GammelSmølf der vel har været fan siden 1902...

3 år 7 måneder siden #12405 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
​Ronaldo gjorde godt nok sig selv til grin. Han var for god til at sidde på bænken i United. Han ville væk fra United fordi de ikke spiller CL.

Nu skifter han så til Saudi Arabien. Det er fair. Han er snart 38. Men manden skulle nok have været loyal overfor United og ventet til, at hans kontrakt udløb.

Godt vi holdt os langt væk fra ham. Der var bruger herinde der vil have ham på lån resten af sæsonen 

3 år 7 måneder siden #12406 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 post=156972 skrev: ​Ronaldo gjorde godt nok sig selv til grin. Han var for god til at sidde på bænken i United. Han ville væk fra United fordi de ikke spiller CL.

Nu skifter han så til Saudi Arabien. Det er fair. Han er snart 38. Men manden skulle nok have været loyal overfor United og ventet til, at hans kontrakt udløb.

Godt vi holdt os langt væk fra ham. Der var bruger herinde der vil have ham på lån resten af sæsonen 

​I don't know, det er godt nok mange penge han får... de 3 år giver ham sammenlagt en fordobbling af hans formue. Han bliver betalt endnu mere end mbappe - den er godt nok svær at sige nej til.

Helt sikkert er det dog, at vi ikke skulle røre ham med en ildtang !
Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved Dragam.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo

3 år 7 måneder siden #12407 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Lahoz er en ulidelig dommer. Jeg har ikke rigtig lagt mærke til det før nu.

Men hvis Espanyol kan få skrabet 1-1 hjem, så lever jeg med det.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 7 måneder siden #12408 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om Vores Rivaler IX
Nu må det snart være på tide at den galning bliver fjernet som dommer i den bedste række. Det har ikke været en ond kamp overhovedet, men han kan ikke lade være med at tage hovedrollen hver eneste gang han dømmer. Det er helt grotesk
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Leveret af Kunena Forum