Om Vores Rivaler IX
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Hvorfor? Fordi du er til grin eller hvad?9eren post=161713 skrev:
ja ja, der er lidt cule over dig!Madridista02 post=161704 skrev:
Hvad snakker du om? Det er den sgu da ikke. De har vundet den fuldt overbevisende og helt fortjent. Real har været piv elendige set over hele sæsonen i ligaen. Så accepter dog nederlaget istedet for at skabe dig hele tiden. Ulideligt at se dig snakke om dommerne hver dag.9eren post=161700 skrev: Ja Barcelonas liga sejr er præget af dommerne, det er Negreira league. Håber at vi får ryttet op i de dommere
Jeg savner Pepe :(
Det er decideret forfærdeligt for spansk fodbold, at så stor en klub som Valencia bare rådner op under dårlig ledelse. Synd og skam.Dybbøl post=161716 skrev: Har aldrig ønsket mig Cavani til Real. Men har altid syntes at han var en dygtig angriber. Målfarlig og fed energi. Derfor er det sgu lidt trist at se ham i fritfald med Valencia.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
Fordi du bærer tegn på at være til den side!Madridista02 post=161717 skrev:
Hvorfor? Fordi du er til grin eller hvad?9eren post=161713 skrev:
ja ja, der er lidt cule over dig!Madridista02 post=161704 skrev:
Hvad snakker du om? Det er den sgu da ikke. De har vundet den fuldt overbevisende og helt fortjent. Real har været piv elendige set over hele sæsonen i ligaen. Så accepter dog nederlaget istedet for at skabe dig hele tiden. Ulideligt at se dig snakke om dommerne hver dag.9eren post=161700 skrev: Ja Barcelonas liga sejr er præget af dommerne, det er Negreira league. Håber at vi får ryttet op i de dommere
På trods af en lang skade, kunne det så ikke være lidt sjovt at købe ham. Spansk, 20 år, god teknik, mål farlig, hurtig og kan spille alle 3 pladser oppe foran.
Jeg er selv fortaler for at forlænge med Asensio. Men drop det hvis en 20 årige med 19 mål og 9 assists i 71 kampe kan udvikle sig til at blive en verdensstjerne.
Det ville vaere paent dumt!Dybbøl post=161728 skrev: Jorge Mendes, Ansu Fati’s agent udtaler at Fati til sommer kan købes for 70 mio euro.
På trods af en lang skade, kunne det så ikke være lidt sjovt at købe ham. Spansk, 20 år, god teknik, mål farlig, hurtig og kan spille alle 3 pladser oppe foran.
Jeg er selv fortaler for at forlænge med Asensio. Men drop det hvis en 20 årige med 19 mål og 9 assists i 71 kampe kan udvikle sig til at blive en verdensstjerne.
For det foerste saa er der intet der tyder paa at Ansu er bedre end Rodrygo som generel fodbold spiller, hvorfor skulle vi have 2x Rodrygo i klubben? For det andet er hans udgangs punkt i venstre side (han spiller alt for sjaeldent i hoejre og naar han goer praestere han ikke), at bruge 70mio paa en spiller der skal varme baenken indtil Vini faar en skade og derefter saa skal konkurrere med Rodrygo om spilletid i venstre giver slet ingen mening. Og sidste men ikke mindst, saa er det ikke "en lang skade", siden han kom retur fra sin menisk skade for 1.5 aar siden har han vaeret ramt af flere skader end Carvajal(han har sammenlagt misset 32 kampe siden September 2021), og det er baade knae OG muskel problemer, saa med mindre vi i Real har en fetisch overfor endnu en Hazard handel, saa ville det da vaere en paent hovedloes handel for 70mio.
Jeg forstaar godt ideen med at goere ondt paa Barca, men lad os da hellere bruge de 70mio paa en spiller vi kan bruge til noget og saa vinde ligaen de naeste mange aar i traek:-)
Donde está la biblioteca?
- Brylle
- Gæst
-
Vi skal heller ikke hjælpe dem med at rejse penge til at overleve :D
Mon ikke der står en Premier League rigmandsklub klar til at købe ham?Brylle post=161734 skrev: Vi er vel også enige om at Barcelona ikke får 70 mio euro for Fati? Det kunne de helt sikkert med hvad han viste inden skaden men han er vel aldrig for alvor kommet tilbage.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Brylle
- Gæst
-
Hmm det kan ikke afvises. Men det er stadig en stor mængde penge for den nye Denis Cheryshev hvis jeg skal være lidt grov :DRamos4 post=161736 skrev:
Mon ikke der står en Premier League rigmandsklub klar til at købe ham?Brylle post=161734 skrev: Vi er vel også enige om at Barcelona ikke får 70 mio euro for Fati? Det kunne de helt sikkert med hvad han viste inden skaden men han er vel aldrig for alvor kommet tilbage.
Det er ikke en spiller som i så fald købes i en hype eller efter en succesfuld sæson. Der må være spillere foran ham på deres lister tænker jeg. Især fordi de køber en skadesplaget spiller til et land med mange kampe. Jeg ser det ikke til den pris.