Om Vores Rivaler IX
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
9eren post=164303 skrev: Skal jeg præsenter beviser for at sagen ikke er lukket i Spanien og Barcelona stadig er under anklage.
Undskyld mig, men er du dum?
sagen kan kører i mere end 3-5 år endnu
Nej jeg er bestemt ikke dum.
Det er ikke mig, der tror at sagen er afgjort og at Barcelona er skyldige.
Kan vi ikke blive enige om at du bør tie stille nu og din vamle propaganda bør stoppe nu hvor du har erkendt at du ingen beviser har og kun reagerer ud fra mavefornemmelse? Det er vi mange der vil sætte pris på som du kan se hvis du går tilbage i tråden her.
På forhånd tak
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Jeg bad dig om at holde dig væk. Og du kan scrolle forbi kassow
det sgu bare enormt dumt at du beder mig om at komme med beviser for en retssag der er i fuld gang.
- Platin bruger
-
UEFA har kigget på sagen og fundet ud af at der ikke er beviser nok til at lukke dem ude. Hvad ved du som UEFA ikke ved?
- 9eren
- Gæst
-
ja fordi du agerer dumt og opfører dig som en klods.Estadio Santiago Bernabéu post=164306 skrev: Jeg kan lige prøve igen selvom du er flabet og kalder mig dum og en klods.
UEFA har kigget på sagen og fundet ud af at der ikke er beviser nok til at lukke dem ude. Hvad ved du som UEFA ikke ved?
Aleksander Čeferin har selv udtalt fra starten af at det er det værste han har set i europæisk fodbold. Hvad der gør han har taget en kovending efter hans møde med Laporta er ikke til at sige. Men UEFA er stadig ikke dommeren i denne her sag. Dommeren findes i den retssag hvor Barcelona er anklaget og når den sag er afsluttet er det op til de forskellige forbund at agerer efter resultatet og ift hvad outcome bliver.
slut herfra. Og lad være med at kontakte mig mere om dette emne når din tilgang er som den er. Du er ikke interesseret i en dialog.
- Platin bruger
-
Bismo post=164307 skrev: Øhh hvad sker der lige for tonen herinde?
Jeg er også helt forbløffet. Jeg har bedt brugeren om at stoppe med sin propaganda når den alligevel ikke har nogle beviser. Så det er bare ren mavegylde.
9eren
Du bekræfter endnu engang at du stadig ikke ved noget. Det er bare ren mavegylde. Venligst stop det. Vi er virkelig trætte af at høre på det. Vent på dommen. Det kan tage årevis endnu. Vent og se hvad der bliver offentliggjort. Tak
- 9eren
- Gæst
-
nu modsiger du dig selv og står for en god omgang trolling. Kassow jeg har bedt dig om at holde dig væk fra mig flere år.Estadio Santiago Bernabéu post=164309 skrev:
Bismo post=164307 skrev: Øhh hvad sker der lige for tonen herinde?
Jeg er også helt forbløffet. Jeg har bedt brugeren om at stoppe med sin propaganda når den alligevel ikke har nogle beviser. Så det er bare ren mavegylde.
9eren
Du bekræfter endnu engang at du stadig ikke ved noget. Det er bare ren mavegylde. Venligst stop det. Vi er virkelig trætte af at høre på det. Vent på dommen. Det kan tage årevis endnu. Vent og se hvad der bliver offentliggjort. Tak
- Platin bruger
-
Bare rolig jeg kommer ikke til at spørge dig igen. Hvis du finder noget som vi andre og UEFA ikke ved, så kan du smide dem i tråden her.
Pas på blodtrykket. Jeg takker af igen så du ikke eksploderer yderligere.
Hop i vandet og bliv kølet af.
Nu vil jeg ikke spille pædagog, men det der ´dum, klods, flabet´ osv., er tit et tegn på at diskussionen skal stoppe. Det ender jo med at det er dig der fremstår dum.
Eventuelt hiv kilder frem for dine påstande, og forklar hvorfor du har ret, i stedet for at ty til alt det andet.
- 9eren
- Gæst
-
UEFA har taget et valg og det handler ikke om beviser eller andet.
Jeg har intet at skulle bevise, sagen er i gang og vi afventer hvad der sker. Hvad er det jeg skal komme med af beviser der allerede er i sagen?
Den sag der først blev nævnt herinde, der netop truffet beslutning i, er UEFA ´dommer´ af. Det handler om udelukkelse for europæisk fodbold. Det var meget forventet at dommen vil ende som den gjorde, da de praktisere et forældelsesprincip. Det er dog ikke en retssag, men en intern undersøgelse. Men den har UEFA stået for, det er den der er blevet diskuteret, så man kan sagtens kalde UEFA dommer deraf, trods det ikke er en retssag.
Der kører så en sideløbende retssag i Spanien. UEFA skriver også, at de vil følge denne, hvilket kan få fremtidig indflydelse på Barcelonas deltagelse i europæisk fodbold i senere sæsoner. Men ikke i 23/24.
- 9eren
- Gæst
-
Det er en måned siden at der skrives det her, og så 1 måned efter 70 spørgsmål sendt til Barcelona kommer konklusionen om at Barcelona er uskyldige ift at deltage i Cl.
Sagen blev åbnet i marts. Skal vi blive enige om at den sag ikke er taget alvorligt.
UEFA starter ud med at sige at det er den værste sag i europæisk fodbold de nogensinde har set.
Osasuna blev bannet for noget der er sket for 12 år siden. Osasuna ved sgu da godt Barcelona har haft fingrene i kagedåsen. Derfor har de også brokket sig over afgørelsen
Alle der kender til denne her sag af kendte personer i spansk fodbold kalder UEFAs afgørelse skandaløs. Det bliver ikke sidste gang denne her sag får omtale og jeg venter stadig på hvad myndighederne kommer frem til i Spanien. UEFA har ligesom FIFA en agenda.