Om Vores Rivaler IX

3 år 3 uger siden #13381 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
30 + 30 enligt fanboyz, men det indebær at en del af de 30 er om han bliver verdens bedste spiller første år. Så jeg tror ikke en mμ på de rygter.
Sidste redigering: 3 år 3 uger siden ved Thomaskjensen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 uger siden #13382 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl post=164661 skrev: ​Bare sådan ren nysgerrig. 

Er der nogen af jer der ved hvad Barca’s nye brasilianske stjerneskud, Víctor Rouqe kommer til at koste?

Er han meget billigere end hvad vi endte med at betalte for Endrick?

Mega fedt at vi muligvis i fremtiden, ender med at have en kamp i Barca og Real om at have Brasiliens bedste 9. 

​30 mio. fixed + 30 mio. i add-ons.
Add-ons er både baseret på hvordan han gør det (eks. ved 20 ligamål), og hvordan Barca gør det (eks. ved liga-titel). 

Jeg tænker sagtens at Endrick vs. Roque kan blive en kamp i kampen fremover.

Det kræver selvfølgelig at de begge følger sin udvikling. Der glider Roque nok lidt lettere ind som direkte erstatning for Lewandowski, hvor Endrick skal finde en eller anden vej til kontinuerlig spilletid blandt (antageligvis) Mbappé, Vini og Rodrygo - Samt Güler for den sags skyld. 

3 år 3 uger siden #13383 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Endrick får umiddelbart svært ved at komme på holdet. Hvis vi får Mbappe bør vi vel låne Endrick ud.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 3 uger siden #13384 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=164675 skrev: Endrick får umiddelbart svært ved at komme på holdet. Hvis vi får Mbappe bør vi vel låne Endrick ud.

​Han er vel fin at have til at skifte ind engang i mellem. Han er kun 18 når han ankommer, så tænker han skal køres stille og roligt ind. Og Joselu er omkring 35 til den tid, så kan forstille mig han ikke er backup til den tid.

Jeg savner Pepe :(

3 år 3 uger siden #13385 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX

Madridista02 post=164676 skrev:

Ramos4 post=164675 skrev: Endrick får umiddelbart svært ved at komme på holdet. Hvis vi får Mbappe bør vi vel låne Endrick ud.

​Han er vel fin at have til at skifte ind engang i mellem. Han er kun 18 når han ankommer, så tænker han skal køres stille og roligt ind. Og Joselu er omkring 35 til den tid, så kan forstille mig han ikke er backup til den tid.

​Joselu er jo kun på leje, og med Endricks ankomst, er det helt sikkert planen at han skal tilbage til Espanyol til sommer. 

Men ja, den anke jeg har er, at Endrick og Gülers udvikling nok bliver udfordret, da man må antage at Mbappé, Vini og Rodrygo starter så hyppigt som muligt. Güler kan selvfølgelig indgå på midtbanen fra 2024, hvor Modric og Kroos nok er fortid - Hvor han dog også vil være 5. valg, som i angrebet. We´ll see. 

3 år 3 uger siden #13386 af The European Super League
​Ja det ser umiddelbart ud som om Valverde, Güler, Ceballos, Tchouameni og Endrick får det lidt svært med spilletid i forhold til hvad deres situation kræver. Endrick situationen er dog lidt langt ude i fremtiden så den er svær at spå om.

Bellingham Camavinga Tchouameni

3 år 3 uger siden #13387 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Om Vores Rivaler IX

The European Super League post=164693 skrev: ​Ja det ser umiddelbart ud som om Valverde, Güler, Ceballos, Tchouameni og Endrick får det lidt svært med spilletid i forhold til hvad deres situation kræver. Endrick situationen er dog lidt langt ude i fremtiden så den er svær at spå om.

​Courtois og Valverde er de sikreste på holdkortet, uanset hvem der hentes til hvilke beløber. Det er der ikke et sekund i tvivl om i mit sind. Både Zidane og Ancelotti har altid klemt Fede ind uanset positionen pga. det han tilbyder og det ændrer et formdyk i foråret ikke. 

Jeg tror Güler er hentet til at spille højrekant. Og ud fra hvad jeg læser om ham, så har han hovedet skruet rigtig, rigtig godt på - mindst lige så godt som sine fødder. Han laver ikke en Ødegaard og stikker halen mellem benene. 

Ceballos får det rigtig svært og selvom jeg er vild med ham forstår jeg ikke planen med ham hverken fra hans eller klubbens side. Det ligner ude fra at man har forventet at enten Kroos eller Modric ville stoppe denne sommer og så havde det givet rigtig god mening at beholde ham. Jeg ved ikke hvad man skal forvente fra Tchouameni længere, han er blevet offer for hvor hjernedød hurtigt Camawinga har etableret sig. 

For mig at se afhænger hele den midtbane kabale lidt af hvor de ender med at placere Camawinga. Vi må antage at både Kroos og Modric er indforstået med ikke at starte 38 liga kampe næste år, hvor jeg tror at særligt Modric kommer til at spille en markant mindre rolle. 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 uger siden #13388 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Det er først næste sæson Barcelona får Vitor Roque

3 år 3 uger siden #13389 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=164739 skrev: Det er først næste sæson Barcelona får Vitor Roque

​Nej det er da til januar?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 3 uger siden #13390 af The European Super League

Ramos4 post=164742 skrev:

9eren post=164739 skrev: Det er først næste sæson Barcelona får Vitor Roque

​Nej det er da til januar?

Ingen ved det endnu. Planen er næste sommer men måske de får lavet en palanca.

Bellingham Camavinga Tchouameni

3 år 3 uger siden #13391 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg synes Valverde faldt enormt meget i niveau som sæsonen skred frem. Forhåbentlig kan lidt ferie og ro i privaten hjælpe ham med at finde tilbage til det niveau han havde i starten af sidste sæson hvor han var vanvittigt god.

3 år 2 uger siden #13392 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Kyle Walker til Bayern. Han er åbenbart nået til enighed med dem jf Sky.

Leveret af Kunena Forum