Om Vores Rivaler IX
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
For at være fair, så kan man ikke konkludere meget på at han ikke slog igennem i Chelsea. Det er en totalt kaotisk klub der sejler fuldstændig. Alle de spillere de har købt i sidste sæson, er faldt igennem.Lars1991 post=164888 skrev: Joao Felix har helt klart et stort potentiale, hans drev og fart med bolden er der ikke mange der kan gøre som ham. Men han gjorde det altså ikke fint i Chelsea. Han var dårlig og blev også sat på bænken undervejs. Er ret sikker på han bliver betragtet som et flop i Chelsea. Han viste sit styrke, det drev med bolden. Men der kom aldrig noget ud af det. Han kunne ikke komme af med bolden på en ordentlig måde. Han mangler overblik og gode afleveringer og er heller ikke en fremragende afslutter. Så det hele løb tit ud i ingenting for ham.
Men måske kan det komme under de rette omstændigheder og hvis han kan få lidt selvtillid. Han er jo stadig ret ung. Og med Barcelonas manglende offensive våben er det helt klart forsøget værd for dem. For hvis man kan få ham forløst er han jo lige pludselig en verdensstjerne.
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ahh ok!Lars1991 post=164891 skrev: Det giver jeg dig ret i. Ville bare "rette" ideen om, at han gjorde det fint i Chelsea. For det gjorde han trods alt ikke, efter min mening selvfølgelig. Men som du siger, det var der ikke mange der gjorde, det var en klub i frit fald.
Jeg så meget lidt Chelsea sidste år, vel næsten kun kampene mod Real, men mit indtryk var at han havde gjort det godt. Også derfor jeg skrev ‘hørt’, hvor i mod jeg til VM så han gjorde det godt :)
Men ja, så må vi se hvordan de finder plads til hans løn, hvis det skulle have noget på sig!
Det lyder meget hyggeligt det David Beckham har gang i :D
- 9eren
- Gæst
-
- Sidder UEFA, FIFA og hvad de nu hedder på deres hænder, mens Saudi Arabien kan tilbyde én spiller omkring FEM MILLIARDER, for ét års arbejde?
Jeg synes kun at jeg læser at vi fans synes at det er forkert og usmageligt.
- Men sidder der ingen fodbold leder, klub ejer, sponsore osv som synes at det her kan lave en kæmpe konkurrence forvridning?
Jeg bliver endda en smule provokeret når jeg flere gange læser at Saudi Arabien har afsat et vist beløb nogle få år frem, så de kan gøre deres chancer større for at afholde en VM slutrunde. Det er jo et stykke LEGETØJ for dem. De er pisse ligeglad og om få år kigger de bare på hinanden og siger,”det var sgu da egentlig meget sjovt”, mens de griner.
KOM NU UEFA OG FIFA. VÅGN OP!!!
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Det er også lidt af en katastrofe hvis Premier League klubber som Newcastle, Chelsea og Manchester City kan få lov til at rense deres FFP regnskab ved at sælge ud af overskudslageret til venner eller bekendte. Samme med PSG.
Bellingham Camavinga Tchouameni
DC19
- 9eren
- Gæst
-
DC19
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.