Om Vores Rivaler IX

3 år 2 uger siden #13393 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX

Bismo post=164780 skrev: Kyle Walker til Bayern. Han er åbenbart nået til enighed med dem jf Sky.

​De kan søreme blive farlige, hvis de også sikrer Kane.

Kane
       Sane - Musiala - Coman
        Goretzeka - Kimmich
  Davies - Kim - De Ligt - Walker
                   Neuer

Med back-up muligheder som Mane, Gnabry, Müller, Laimer, Gurreiro, Upamecano etc.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 uger siden #13394 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Klasse køb. 31 år eller ej, manden virker til at kunne holde de næste 3-5 år

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 2 uger siden #13395 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

Hamid8210 post=164782 skrev: Klasse køb. 31 år eller ej, manden virker til at kunne holde de næste 3-5 år

​Han er dog 33år.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

3 år 2 uger siden #13396 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX
​Uanset set hvad, og uanset hvem Bayern ellers henter, så er dered bedste køb uden tvivl Kim Min-jae. Det er et voldsomt godt køb, ikke mindst til prisen. Havde han ikke haft en frikøbsklausul, så var han €100 mio. værd, hvis ikke mere. Selv hvis de også henter Kane, er Min-jae stadig deres bedste og vigtigste signing efter min mening.

3 år 2 uger siden #13397 af The European Super League
​FC Barcelona har i dag fået en bøde af UEFA på brud på FFP.
Bøden ligger på beskedne 500,000 Euro men i øjeblikket kan enhver udgift næsten slå dem i gulvet.
Bøden er givet pga fusk med regnskabet. De har forsøgt at registrere en indtægt under en sektion, der har gavnet deres købekraft på transfermarkedet og givet dem en kunstigt oppustet evne til at registrere spillere men dette er blevet gjort forkert da det ikke var en indtægt, der måtte registreres på denne måde.

Bellingham Camavinga Tchouameni

3 år 2 uger siden #13398 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

The European Super League post=164795 skrev: ​FC Barcelona har i dag fået en bøde af UEFA på brud på FFP.
Bøden ligger på beskedne 500,000 Euro men i øjeblikket kan enhver udgift næsten slå dem i gulvet.
Bøden er givet pga fusk med regnskabet. De har forsøgt at registrere en indtægt under en sektion, der har gavnet deres købekraft på transfermarkedet og givet dem en kunstigt oppustet evne til at registrere spillere men dette er blevet gjort forkert da det ikke var en indtægt, der måtte registreres på denne måde.

​Svært at tage UEFA seriøst, når bøderne er så ligegyldige. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 uger siden #13399 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=164796 skrev:

The European Super League post=164795 skrev: ​FC Barcelona har i dag fået en bøde af UEFA på brud på FFP.

​Svært at tage UEFA seriøst, når bøderne er så ligegyldige. 

​bøden skal selvfølgelig svarer til hvad der er sket, men det virker som om, at der er nepotisme i fodboldens verden som der også er i politik. Barcelona og Juventus har lige trukket sig ud af “Superliga” projektet for at undgå yderligere problemer med UEFA. Real Madrid skal selvfølgelig altid holde sig respektabelt til sine rivaler, men heller ikke mere end det. Vi skal aldrig som i aldrig indgå i noget der kan undgås med Barcelona igen. Hvis Mbappe ikke kommer til Madrid og underskriver med PSG, så er det ikke engang halvt så nedtur opførsel overfor Madrid som det Barcelona har gjort mod os de sidste mange år. 
Sidste redigering: 3 år 2 uger siden ved 9eren.

3 år 2 uger siden #13400 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
​Er jeg den eneste der er på Team-Monchi her? Tænker at det var tiltrængt at nogen bad Isco om at tage sig sammen.

www.marca.com/futbol/entrevista-isco-alarcon.html

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 2 uger siden #13401 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith post=164875 skrev: ​Er jeg den eneste der er på Team-Monchi her? Tænker at det var tiltrængt at nogen bad Isco om at tage sig sammen.

www.marca.com/futbol/entrevista-isco-alarcon.html

​Efter den artikel jeg lige har læst med Iscos udtalelser, er jeg ikke på Monchis side. Det er selvfølgelig bare angreb frem og tilbage og vi ved ikke hvem der reelt set har ret. Men det er faktum at Sevillas økonomi er max presset, så det ville ikke undre mig, hvis det er rigtig det Isco også har udtalt, at de prøvede at presse ham ud, på en meget ucharmerende måde.

Jeg savner Pepe :(

3 år 2 uger siden #13402 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Ja, ud fra den artikel kan jeg da heller ikke forstå at man er på Monchis hold. Først lyver han til pressen og så bliver han voldelig når Isco siger han er "bedragerisk"? 

3 år 2 uger siden #13403 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​Joao Felix meldes til Barca på lejeaftale.
Kunne godt blive farligt. Han var rigtig god til VM, og har også hørt at han gjorde det fint i Chelsea. 
Jeg tror mest af alt han var fejlcastet til Atlético - Hans topniveau er stadig tårnhøjt. Bliver en spændende duel om mesterskabet igen i år.

3 år 2 uger siden #13404 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
Joao Felix har helt klart et stort potentiale, hans drev og fart med bolden er der ikke mange der kan gøre som ham. Men han gjorde det altså ikke fint i Chelsea. Han var dårlig og blev også sat på bænken undervejs. Er ret sikker på han bliver betragtet som et flop i Chelsea. Han viste sit styrke, det drev med bolden. Men der kom aldrig noget ud af det. Han kunne ikke komme af med bolden på en ordentlig måde. Han mangler overblik og gode afleveringer og er heller ikke en fremragende afslutter. Så det hele løb tit ud i ingenting for ham.

Men måske kan det komme under de rette omstændigheder og hvis han kan få lidt selvtillid. Han er jo stadig ret ung. Og med Barcelonas manglende offensive våben er det helt klart forsøget værd for dem. For hvis man kan få ham forløst er han jo lige pludselig en verdensstjerne.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

Leveret af Kunena Forum