Om Vores Rivaler IX
De kan søreme blive farlige, hvis de også sikrer Kane.Bismo post=164780 skrev: Kyle Walker til Bayern. Han er åbenbart nået til enighed med dem jf Sky.
Kane
Sane - Musiala - Coman
Goretzeka - Kimmich
Davies - Kim - De Ligt - Walker
Neuer
Med back-up muligheder som Mane, Gnabry, Müller, Laimer, Gurreiro, Upamecano etc.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Han er dog 33år.Hamid8210 post=164782 skrev: Klasse køb. 31 år eller ej, manden virker til at kunne holde de næste 3-5 år
Jeg savner Pepe :(
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Bøden ligger på beskedne 500,000 Euro men i øjeblikket kan enhver udgift næsten slå dem i gulvet.
Bøden er givet pga fusk med regnskabet. De har forsøgt at registrere en indtægt under en sektion, der har gavnet deres købekraft på transfermarkedet og givet dem en kunstigt oppustet evne til at registrere spillere men dette er blevet gjort forkert da det ikke var en indtægt, der måtte registreres på denne måde.
Bellingham Camavinga Tchouameni
Svært at tage UEFA seriøst, når bøderne er så ligegyldige.The European Super League post=164795 skrev: FC Barcelona har i dag fået en bøde af UEFA på brud på FFP.
Bøden ligger på beskedne 500,000 Euro men i øjeblikket kan enhver udgift næsten slå dem i gulvet.
Bøden er givet pga fusk med regnskabet. De har forsøgt at registrere en indtægt under en sektion, der har gavnet deres købekraft på transfermarkedet og givet dem en kunstigt oppustet evne til at registrere spillere men dette er blevet gjort forkert da det ikke var en indtægt, der måtte registreres på denne måde.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
bøden skal selvfølgelig svarer til hvad der er sket, men det virker som om, at der er nepotisme i fodboldens verden som der også er i politik. Barcelona og Juventus har lige trukket sig ud af “Superliga” projektet for at undgå yderligere problemer med UEFA. Real Madrid skal selvfølgelig altid holde sig respektabelt til sine rivaler, men heller ikke mere end det. Vi skal aldrig som i aldrig indgå i noget der kan undgås med Barcelona igen. Hvis Mbappe ikke kommer til Madrid og underskriver med PSG, så er det ikke engang halvt så nedtur opførsel overfor Madrid som det Barcelona har gjort mod os de sidste mange år.Ramos4 post=164796 skrev:
Svært at tage UEFA seriøst, når bøderne er så ligegyldige.The European Super League post=164795 skrev: FC Barcelona har i dag fået en bøde af UEFA på brud på FFP.
www.marca.com/futbol/entrevista-isco-alarcon.html
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Efter den artikel jeg lige har læst med Iscos udtalelser, er jeg ikke på Monchis side. Det er selvfølgelig bare angreb frem og tilbage og vi ved ikke hvem der reelt set har ret. Men det er faktum at Sevillas økonomi er max presset, så det ville ikke undre mig, hvis det er rigtig det Isco også har udtalt, at de prøvede at presse ham ud, på en meget ucharmerende måde.Zyconith post=164875 skrev: Er jeg den eneste der er på Team-Monchi her? Tænker at det var tiltrængt at nogen bad Isco om at tage sig sammen.
www.marca.com/futbol/entrevista-isco-alarcon.html
Jeg savner Pepe :(
Kunne godt blive farligt. Han var rigtig god til VM, og har også hørt at han gjorde det fint i Chelsea.
Jeg tror mest af alt han var fejlcastet til Atlético - Hans topniveau er stadig tårnhøjt. Bliver en spændende duel om mesterskabet igen i år.
Men måske kan det komme under de rette omstændigheder og hvis han kan få lidt selvtillid. Han er jo stadig ret ung. Og med Barcelonas manglende offensive våben er det helt klart forsøget værd for dem. For hvis man kan få ham forløst er han jo lige pludselig en verdensstjerne.