Om Vores Rivaler IX
unicum skrev: Kan også godt være lidt misundelig på at de har Saul, han har en lys fremtid foran sig
Så skulle vi have holdt på ham, da han var vores.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Raúl 7
- Gæst
-
Mølbat skrev: Det skal også med, at Hazard spillede en gudekamp efter sin indskiftning. Hvis han kan holde det niveau, så må Real Madrid-rygterne da gerne være sande.
Han er jo lort, har du ikke fulgt med herinde på forummet? ;) Èn skidt sæson sammen med resten af truppen betyder, at han er verdens dårligste spiller nu.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Raúl 7
- Gæst
-
Kratmus skrev: I øvrigt, før der går for meget hype i Leicester-spillere, så glem ikke, at de vinder som hold, og at mange af deres spillere formentlig spiller over niveau. Jeg tror ikke, at de bliver tophold næste år, for det første fordi de næppe kan undgå at sælge ud, og for det andet, fordi de ikke to sæsoner i træk kan køre så mange 1-0 sejre hjem. Men mon ikke de kan etablere sig som et godt midterhold :)
Det vil være et langt større gamble at hente Mahrez end Hazard i mine øjne. Men det lader ikke til at mange herinde er enige.
Kratmus skrev: Måske ikke en rival, men Leicester kan i aften fejre mesterskabet! Det er jo vildt og fortjener lige lidt opmærksomhed til verdens mest kompetitive liga!!
Skulle det være den engelske liga? Jeg tror, at der er noget, du har overset så.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
BBB skrev:
Kratmus skrev: Måske ikke en rival, men Leicester kan i aften fejre mesterskabet! Det er jo vildt og fortjener lige lidt opmærksomhed til verdens mest kompetitive liga!!
Skulle det være den engelske liga? Jeg tror, at der er noget, du har overset så.
Kompetitive betyder vist, at de bedste hold er næsten lige så dårlige som de dårligste. Og det passer jo meget godt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
BBB skrev:
Kompetitive betyder vist, at de bedste hold er næsten lige så dårlige som de dårligste. Og det passer jo meget godt.
Good one :-D
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Raúl 7 skrev:
Mølbat skrev: Det skal også med, at Hazard spillede en gudekamp efter sin indskiftning. Hvis han kan holde det niveau, så må Real Madrid-rygterne da gerne være sande.
Han er jo lort, har du ikke fulgt med herinde på forummet? ;) Èn skidt sæson sammen med resten af truppen betyder, at han er verdens dårligste spiller nu.
Han er en god spiller, men i mine øjne er han i så høj grad en humørspiller, at jeg helst ikke så ham i RM. Det lader til, at han er bedst, når spillet er bygget op omkrng ham, og det er jo ikke liiiige det, vi mangler i vores klub med en masse andre primadonnaer ;)
Der må findes bedre (og billigere alternativer)
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
BBB skrev:
Det er jo tydeligvis den eneste liga, der har mere end 3 seriøse titeludfordrere.
Selvom det er en fordanskning af et fremmedord, troede jeg det tydeligt markerede meningen. Det er ment således, at den engelske liga er den(af de interessante - Superliga tæller ikke) med mest konkurrence set over en længere periode. Nogen vil self mene, at La Liga er det blot fordi Barca smed deres enorme forspring, men det ville være lidt søgt, selvom der trods alt nu er 3 seriøse udfordrere.
Kratmus skrev:
BBB skrev:
Det er jo tydeligvis den eneste liga, der har mere end 3 seriøse titeludfordrere.
Selvom det er en fordanskning af et fremmedord, troede jeg det tydeligt markerede meningen. Det er ment således, at den engelske liga er den(af de interessante - Superliga tæller ikke) med mest konkurrence set over en længere periode. Nogen vil self mene, at La Liga er det blot fordi Barca smed deres enorme forspring, men det ville være lidt søgt, selvom der trods alt nu er 3 seriøse udfordrere.
Så hvis United, Chelsea, City, Arsenal taber point til hold, der reelt ikke kan gøre sig gældende i den nederste halvdel af La Liga, så er ligaen kompetitiv. Når Barcelona taber i La Liga, så er de dårlige?
Den første sæson City vandt smed to klubber også store forspring, men det kan jeg så forstå er fordi ligaen er kompetitiv. Eller hvad andre vil beskrive som andenrangs.