Om Vores Rivaler IX

10 år 3 måneder siden #1465 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Om Vores Rivaler IX

unicum skrev: Kan også godt være lidt misundelig på at de har Saul, han har en lys fremtid foran sig

Så skulle vi have holdt på ham, da han var vores.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 3 måneder siden #1466 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX
Måske ikke en rival, men Leicester kan i aften fejre mesterskabet! Det er jo vildt og fortjener lige lidt opmærksomhed til verdens mest kompetitive liga!!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

10 år 3 måneder siden #1467 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Om Vores Rivaler IX
Det skal også med, at Hazard spillede en gudekamp efter sin indskiftning. Hvis han kan holde det niveau, så må Real Madrid-rygterne da gerne være sande.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 måneder siden #1468 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om Vores Rivaler IX

Mølbat skrev: Det skal også med, at Hazard spillede en gudekamp efter sin indskiftning. Hvis han kan holde det niveau, så må Real Madrid-rygterne da gerne være sande.

Han er jo lort, har du ikke fulgt med herinde på forummet? ;) Èn skidt sæson sammen med resten af truppen betyder, at han er verdens dårligste spiller nu.

10 år 3 måneder siden #1469 af Vinícius
I øvrigt, før der går for meget hype i Leicester-spillere, så glem ikke, at de vinder som hold, og at mange af deres spillere formentlig spiller over niveau. Jeg tror ikke, at de bliver tophold næste år, for det første fordi de næppe kan undgå at sælge ud, og for det andet, fordi de ikke to sæsoner i træk kan køre så mange 1-0 sejre hjem. Men mon ikke de kan etablere sig som et godt midterhold :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raúl 7

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 måneder siden #1470 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om Vores Rivaler IX

Kratmus skrev: I øvrigt, før der går for meget hype i Leicester-spillere, så glem ikke, at de vinder som hold, og at mange af deres spillere formentlig spiller over niveau. Jeg tror ikke, at de bliver tophold næste år, for det første fordi de næppe kan undgå at sælge ud, og for det andet, fordi de ikke to sæsoner i træk kan køre så mange 1-0 sejre hjem. Men mon ikke de kan etablere sig som et godt midterhold :)

Det vil være et langt større gamble at hente Mahrez end Hazard i mine øjne. Men det lader ikke til at mange herinde er enige.

10 år 3 måneder siden #1471 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Kratmus skrev: Måske ikke en rival, men Leicester kan i aften fejre mesterskabet! Det er jo vildt og fortjener lige lidt opmærksomhed til verdens mest kompetitive liga!!

Skulle det være den engelske liga? Jeg tror, at der er noget, du har overset så.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

10 år 3 måneder siden #1472 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

BBB skrev:

Kratmus skrev: Måske ikke en rival, men Leicester kan i aften fejre mesterskabet! Det er jo vildt og fortjener lige lidt opmærksomhed til verdens mest kompetitive liga!!

Skulle det være den engelske liga? Jeg tror, at der er noget, du har overset så.

Kompetitive betyder vist, at de bedste hold er næsten lige så dårlige som de dårligste. Og det passer jo meget godt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, Roesen7, BBB, ChrillRM14, Vinícius, AmorMadrid

10 år 3 måneder siden #1473 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid skrev:

BBB skrev:

Kompetitive betyder vist, at de bedste hold er næsten lige så dårlige som de dårligste. Og det passer jo meget godt.

Good one :-D

10 år 3 måneder siden #1474 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Raúl 7 skrev:

Mølbat skrev: Det skal også med, at Hazard spillede en gudekamp efter sin indskiftning. Hvis han kan holde det niveau, så må Real Madrid-rygterne da gerne være sande.

Han er jo lort, har du ikke fulgt med herinde på forummet? ;) Èn skidt sæson sammen med resten af truppen betyder, at han er verdens dårligste spiller nu.

Han er en god spiller, men i mine øjne er han i så høj grad en humørspiller, at jeg helst ikke så ham i RM. Det lader til, at han er bedst, når spillet er bygget op omkrng ham, og det er jo ikke liiiige det, vi mangler i vores klub med en masse andre primadonnaer ;)

Der må findes bedre (og billigere alternativer)

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

10 år 3 måneder siden #1475 af Vinícius

BBB skrev:

Det er jo tydeligvis den eneste liga, der har mere end 3 seriøse titeludfordrere.

Selvom det er en fordanskning af et fremmedord, troede jeg det tydeligt markerede meningen. Det er ment således, at den engelske liga er den(af de interessante - Superliga tæller ikke) med mest konkurrence set over en længere periode. Nogen vil self mene, at La Liga er det blot fordi Barca smed deres enorme forspring, men det ville være lidt søgt, selvom der trods alt nu er 3 seriøse udfordrere.

10 år 3 måneder siden #1476 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Kratmus skrev:

BBB skrev:

Det er jo tydeligvis den eneste liga, der har mere end 3 seriøse titeludfordrere.

Selvom det er en fordanskning af et fremmedord, troede jeg det tydeligt markerede meningen. Det er ment således, at den engelske liga er den(af de interessante - Superliga tæller ikke) med mest konkurrence set over en længere periode. Nogen vil self mene, at La Liga er det blot fordi Barca smed deres enorme forspring, men det ville være lidt søgt, selvom der trods alt nu er 3 seriøse udfordrere.

Så hvis United, Chelsea, City, Arsenal taber point til hold, der reelt ikke kan gøre sig gældende i den nederste halvdel af La Liga, så er ligaen kompetitiv. Når Barcelona taber i La Liga, så er de dårlige?

Den første sæson City vandt smed to klubber også store forspring, men det kan jeg så forstå er fordi ligaen er kompetitiv. Eller hvad andre vil beskrive som andenrangs.

Leveret af Kunena Forum