Om Vores Rivaler IX

10 år 3 måneder siden #1453 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg vil nu stadig sige, at Bayern har en ret så god mulighed for en finale med tanke på returkampen Allianz ? Guardiola er måske ikke det største taktiske geni igår, men med tilskuerne i ryggen og en finale på spil, så er det da slet ikke umuligt - Det kan jo ende med at blive kampen mod Juventus om igen! Den er stadig 50/50.

Til dem der allerede skriver om El Derbi Madrileno i finalen, så skal vi måske først liiiiiige koncentrere os om overhovedet at få scoret i semi'en først :D

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Roesen7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 3 måneder siden #1454 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX
Atletico er ikke min kop te. Nuvel, de lukker ikke mange mål ind, men det skyldes deres destruktive spil med ulovlige midler.. 3 spilledages karantæne er jo en joke - Simeones handling nærmer sig Suarez' bideri, og fortsætter det, skal Simeone have lignende straf. Usympatisk mand. Jeg håber aldrig, at han vinder et trofæ igen. Det fortjener han ikke, med den tilgang til fodbold.. Hellere Barcelona så.

De scorer heller ikke mange mål. Jeg er nu ret sikker på, at vi kan slå Atletico, hvis blot Benz og CR7 bliver klar igen. Man skal bare være tålmodig mod Atletico, og det ser endelig ud til, at det er noget, som vi kan finde ud af. Bare Isco og James bliver på bænken altså. Vi skal ikke forsøge at lukke dem op en hel kamp igennem og samtidig blotte forsvaret med manglende struktur på midtbanen. Vi skal ikke dominere mod Atletico - det er det, de vil have, at vi skal. De er ikke gode, når de skal tage bare det mindste initiativ til at holde på bolden - så lad dem endelig gøre det. Hvor ofte har de scoret et gennemspillet mål som ikke var kontra mod middel til store hold?

Nej, vi skal vinde på intensitet især i nærkampe, vi skal være mindst lige så hårde i tacklingerne som dem, og aldrig åbne defensiven - præcis ligesom mod City. Man kan alligevel ikke vinde mod Atletico ved at spille sig igennem dem.. Så lad os få fyret nogle langskud af fra Bale og CR7, Modric og Kroos og så evt. lave returmål - eller score på dødbolde - det virkede næste for Bayern. De var egentlig bare uheldige ikke at score, og jeg ser dem som et klart bedre hold over hele kampen. Atletico go home!

(Indlægget er mere generelt ift. Atletico)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

10 år 3 måneder siden #1455 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Om Vores Rivaler IX

Kratmus skrev: Atletico er ikke min kop te. Nuvel, de lukker ikke mange mål ind, men det skyldes deres destruktive spil med ulovlige midler.. 3 spilledages karantæne er jo en joke - Simeones handling nærmer sig Suarez' bideri, og fortsætter det, skal Simeone have lignende straf. Usympatisk mand. Jeg håber aldrig, at han vinder et trofæ igen. Det fortjener han ikke, med den tilgang til fodbold.. Hellere Barcelona så.

De scorer heller ikke mange mål. Jeg er nu ret sikker på, at vi kan slå Atletico, hvis blot Benz og CR7 bliver klar igen. Man skal bare være tålmodig mod Atletico, og det ser endelig ud til, at det er noget, som vi kan finde ud af. Bare Isco og James bliver på bænken altså. Vi skal ikke forsøge at lukke dem op en hel kamp igennem og samtidig blotte forsvaret med manglende struktur på midtbanen. Vi skal ikke dominere mod Atletico - det er det, de vil have, at vi skal. De er ikke gode, når de skal tage bare det mindste initiativ til at holde på bolden - så lad dem endelig gøre det. Hvor ofte har de scoret et gennemspillet mål som ikke var kontra mod middel til store hold?

Nej, vi skal vinde på intensitet især i nærkampe, vi skal være mindst lige så hårde i tacklingerne som dem, og aldrig åbne defensiven - præcis ligesom mod City. Man kan alligevel ikke vinde mod Atletico ved at spille sig igennem dem.. Så lad os få fyret nogle langskud af fra Bale og CR7, Modric og Kroos og så evt. lave returmål - eller score på dødbolde - det virkede næste for Bayern. De var egentlig bare uheldige ikke at score, og jeg ser dem som et klart bedre hold over hele kampen. Atletico go home!

Så meget som jeg hader Atletico og Simeoni, så har jeg intet andet end respekt for dem! Det kan godt være de er vores klubrevaler og vi har en historie mod dem. Men når det er sagt og lagt til side, så er jeg dybt, dybt imponeret af hvad Simeoni har bidraget med til det hold. Det kan godt være de spiller svinsk her og der, det kan godt være Simeoni er en klodset træner, og det kan godt være de er irreterende at følge når de står så defensivt kompakt. Men for guds skyld, lad være med at kritisere dem for noget de gør bedst!

Du kan desuden ikke på nogen måde sammenligne Simeoni's handlinger med Suarez, det er slet ikke på samme bølgelængde.

Hver eneste kamp jeg følger Atletico I, er de det hold der er mest løbevillig, mest tændte og mest ivrig på at få en sejr. Jeg jokede med min lillebror i går da vi så kampen mod Bayern og sagde til ham "Siden Sakho episoden, hvor mange af Atletico spillerne tror du har dopet? Simeoni ligner vel den største drug dealer fra Sydamerika så det vil ikke undre mig"

Det var så kun en joke, og det kan rigtig meget tolkes som en ros til Simeoni og hans mandskab. De på et rigtig fint engelsk sagt nogle af de største "Cunts", men hold kæft hvor gør de et flot arbejde. Jeg beundrer det stykke kunst Simeoni har bidraget med og har en virkelig stor respekt for det arbejde Simeoni har lagt i det projekt.

Spiller som Saul, Correa, Gimenez, Koke, Oblak kan inden for få være de allerbedste på deres positioner og man havde ikke hørt om halvdelen af dem for 2 år siden. I hvert fald ikke udenfor spanien. Spiller som Godin, Griezmann, Torres, Fillipe Luis, Juanfran (Eks Real Madrid spiller) har virkelig løftet deres spil til en helt anden niveau efter Simeoni's indtrædelse.

Han gør bare så mange ting rigtig og løfter så mange spiller på et niveau ingen anden vil kunne. Den udvikling flere af deres spiller har haft er helt enestående, og jeg vil selv kunne trække flere af deres spiller over hos det nuværende Real hold uden at blinke et øje! Jeg hader dem, jeg kan ikke fordrage dem, jeg vil gerne se dem tabe, jeg skriger som en i helvedet når vi spiller mod dem og jeg græder som en i himlen over deres udvikling. Hate them or love em, De gør bare et fantastisk arbejde, og det er nok det hold jeg allerhelst gerne vil undgå at møde!
Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved Hansen.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, SR4, andreashn, LasseRMD

10 år 3 måneder siden #1456 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

Hansen skrev:

Kratmus skrev: Atletico er ikke min kop te. Nuvel, de lukker ikke mange mål ind, men det skyldes deres destruktive spil med ulovlige midler.. 3 spilledages karantæne er jo en joke - Simeones handling nærmer sig Suarez' bideri, og fortsætter det, skal Simeone have lignende straf. Usympatisk mand. Jeg håber aldrig, at han vinder et trofæ igen. Det fortjener han ikke, med den tilgang til fodbold.. Hellere Barcelona så.

Så meget som jeg hader Atletico og Simeoni, så har jeg intet andet end respekt for dem! Det kan godt være de er vores klubrevaler og vi har en historie mod dem. Men når det er sagt og lagt til side, så er jeg dybt, dybt imponeret af hvad Simeoni har bidraget med til det hold. Det kan godt være de spiller svinsk her og der, det kan godt være Simeoni er en klodset træner, og det kan godt være de er irreterende at følge når de står så defensivt kompakt. Men for guds skyld, lad være med at kritisere dem for noget de gør bedst!

Du kan desuden ikke på nogen måde sammenligne Simeoni's handlinger med Suarez, det er slet ikke på samme bølgelængde.

Hver eneste kamp jeg følger Atletico I, er de det hold der er mest løbevillig, mest tændte og mest ivrig på at få en sejr. Jeg jokede med min lillebror i går da vi så kampen mod Bayern og sagde til ham "Siden Sakho episoden, hvor mange af Atletico spillerne tror du har dopet? Simeoni ligner vel den største drug dealer fra Sydamerika så det vil ikke undre mig"

Det var så kun en joke, og det kan rigtig meget tolkes som en ros til Simeoni og hans mandskab. De på et rigtig fint engelsk sagt nogle af de største "Cunts", men hold kæft hvor gør de et flot arbejde. Jeg beundrer det stykke kunst Simeoni har bidraget med og har en virkelig stor respekt for det arbejde Simeoni har lagt i det projekt.

Spiller som Saul, Correa, Gimenez, Koke, Oblak kan inden for få være de allerbedste på deres positioner og man havde ikke hørt om halvdelen af dem for 2 år siden. I hvert fald ikke udenfor spanien. Spiller som Godin, Griezmann, Torres, Fillipe Luis, Juanfran (Eks Real Madrid spiller) har virkelig løftet deres spil til en helt anden niveau efter Simeoni's indtrædelse.

Han gør bare så mange ting rigtig og løfter så mange spiller på et niveau ingen anden vil kunne. Den udvikling flere af deres spiller har haft er helt enestående, og jeg vil selv kunne trække flere af deres spiller over hos det nuværende Real hold uden at blinke et øje! Jeg hader dem, jeg kan ikke fordrage dem, jeg vil gerne se dem tabe, jeg skriger som en i helvedet når vi spiller mod dem og jeg græder som en i himlen over deres udvikling. Hate them or love em, De gør bare et fantastisk arbejde, og det er nok det hold jeg allerhelst gerne vil undgå at møde!

Så må vi hellere stoppe med at kritisere Suarez for at bide ;)

Spøg til side. Jeg synes, at en kampafgørrende handling som Simeones kunne være, er værre end Suarez' bideri - fordi den som sagt er kampafgørrende(gælder alle kneb for at vinde?). Han er en person uden for banen, og han har slet ikke noget at skulle gøre på banen, hvad enten det er ham selv, eller han får en anden til at gøre det. Jeg siger bare, at hvis det gentager sig, vil jeg mene, at det skal straffes meget hårdt!

Hvis bare de holdt det til løbevillighed og aggression, så var det fint med mig. Hvis de bare holdt sig til at spille kedelig defensiv fodbold, så var det fint. Men som det har været, hvor de smadrer modstanderne, indtil de ikke tør gå i tacklingerne, og så vinder på den konto, har jeg intet til overs for. Det er ikke så slemt, som det har været, men de har det i sig.. Og så filmer de værre end Busquets! Lige nu kører det for dem, og tak gud for det, for så spiller de faktisk lidt fodbold. Mange af deres spillere synes jeg faktisk er rigtig gode, men det er en anden snak. Det gør stadig ikke deres filosofi charmerende, og deres træner er stadig usympatisk.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

• ElGordo
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 måneder siden #1457 af ElGordo
Besvaret af ElGordo på emne Om Vores Rivaler IX
United er tæt på at lukke en aftale med kun 18-årige Renato Sanches:

President of Benfica has been in Manchester over the past few days in order to tie up a deal for Renato Sanches to United. [o jogo]

Er jeg den eneste der er lidt ærgerlig over, at klubben ikke prøver at gå efter knægten. Han virker til at have potentialet til at blive en rigtig god dybdeliggende playmaker men samtidig også en stærk erobrer, ligesom alonso bare med mere modric fart over sig- eller passer han bedre på Kroos og Modrics positioner ?

Mod Bayern i år:

10 år 3 måneder siden #1458 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Han er alt for dyr og ikke god nok. Verratti eller kante er fremtiden.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

• ElGordo
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 måneder siden #1459 af ElGordo
Besvaret af ElGordo på emne Om Vores Rivaler IX

asp3200 skrev: Han er alt for dyr og ikke god nok. Verratti eller kante er fremtiden.

Er enig med dig i, at de priser vi hører i øjeblikket på ca. 60 mio euro er alt for højt. Kan vi komme ned på et beløb under 45 mio euro mener jeg vi skal slå til.

Dog blivre priserne på klassespillere bare højere og højere for hvert år der går.
Du får heller ikke Veratti eller Kante for under 60-50 mio euro denne sommer...

10 år 3 måneder siden #1460 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX

ElGordo skrev:

asp3200 skrev: Han er alt for dyr og ikke god nok. Verratti eller kante er fremtiden.

Er enig med dig i, at de priser vi hører i øjeblikket på ca. 60 mio euro er alt for højt. Kan vi komme ned på et beløb under 45 mio euro mener jeg vi skal slå til.

Dog blivre priserne på klassespillere bare højere og højere for hvert år der går.
Du får heller ikke Veratti eller Kante for under 60-50 mio euro denne sommer...

Verratti er dyr, men kante er max 30-35.

Off topic. Sevilla og Villareal med en fod i finalen, kunne sku være fedt nok med to spanske finaler som trumf på la liga vs andre ligaer.

10 år 3 måneder siden #1461 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Om Vores Rivaler IX
Ánimo Krohn-Dehli! Forfærdelig skade han fik pådraget sig i dag.

10 år 3 måneder siden #1462 af MatiasP
Besvaret af MatiasP på emne Om Vores Rivaler IX

asp3200 skrev:
Off topic. Sevilla og Villareal med en fod i finalen, kunne sku være fedt nok med to spanske finaler som trumf på la liga vs andre ligaer.

Jeg må ærligt erkende at jeg nære stor respekt for Klopp, hvis jeg skulle vælge min træner ville det være ham. Han har alt det som jeg ville ønske Madrids træner har, og som Zidane også ligne en der forsøger sig henad imod, nemlig fantastisk humør og spilleglæde. Alt hvad hans spillere foretage sig på banen handler om at spille flot and fremadstormende spil om løb. Samtidig har han en entusiasme på sidelinjen som er fantastisk. Kunne sagtens se ham med kæmpe succes i Madrid en dag.

Så derfor hepper jeg lidt på Liverpool i EL.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 måneder siden #1463 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om Vores Rivaler IX
Betis får rødt kort. Barca er godt nok gode til at trække udvisninger. De spiller jo aldrig 11 mod 11. Så det bliver ikke idag de sætter point til desværre.

10 år 3 måneder siden #1464 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Nogen, der ved om Raúl Tamudo bliver klar til næste weekend ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Roesen7, Mølbat

Leveret af Kunena Forum