Om Vores Rivaler IX
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det sportslige betyder ikke det store for ham. Så var han i Madrid eller England allerede.Kasillas post=170466 skrev: Hvis det skulle ske, at P$G ryger ud allerede i aften, er der mon ikke en sandsynlighed for at Mbappe kunne tænke sig at skifte til os med tanke på at spille CL efter nytåret? - Ud fra den rungende tavshed blandt medierne lyder det usandsynligt.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
men vild kamp - ren harakiri bold
- 9eren
- Gæst
-
Vi skal ikke have Mbappe. Han forlænger kontrakt og vi har rigeligt med offensive spillere i truppen. Mbappe vil være en virus på vores hold interntKiwes post=170473 skrev: Vi kan være glade for at vi fik Jude. Havde man spurgt mig i sommers hvem jeg helst ville have af Mbappe og Jude, havde jeg uden den mindste tvivl sagt Mbappe. Nu vil jeg da langt hellere have Jude. Mbappe synes jeg er svær at blive klog på nogen gange. Han kan spille helt vanvittigt og så kan han spille helt af helvede til og nærmest være usynlig en hel kamp. Jeg tror stadig vi henter ham til sommer og så må tiden vise om det er den rette beslutning.
Vi har i den grad IKKE nok offensive spillere i truppen. Hvad din holdning så er til Mbappe det må du selv om, det skal jeg ikke blande mig i.9eren post=170477 skrev:
Vi skal ikke have Mbappe. Han forlænger kontrakt og vi har rigeligt med offensive spillere i truppen. Mbappe vil være en virus på vores hold interntKiwes post=170473 skrev: Vi kan være glade for at vi fik Jude. Havde man spurgt mig i sommers hvem jeg helst ville have af Mbappe og Jude, havde jeg uden den mindste tvivl sagt Mbappe. Nu vil jeg da langt hellere have Jude. Mbappe synes jeg er svær at blive klog på nogen gange. Han kan spille helt vanvittigt og så kan han spille helt af helvede til og nærmest være usynlig en hel kamp. Jeg tror stadig vi henter ham til sommer og så må tiden vise om det er den rette beslutning.
- 9eren
- Gæst
-
La masia er noget af det bedste i verden
- 9eren
- Gæst
-
Brahim, Endrick, Nico Paz, Bellingham, Rodrygo, Vinicius. Det er sgu rigeligt og der er ikke plads til Mbappe
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Mbappé er i øvrigt vellidt alle steder han går hen. Han er guld værd for et omklædningsrum og vores trup vil juble første gang de ser ham træde ind på træningsbanen. Man skal være bitter for ikke at ønske ham til truppen når han kan komme på en fri transfer.