Om Vores Rivaler IX

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #14245 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

Kiwes post=170481 skrev: ​Jeg mangler mindst et verdensklasse navn mere i blandt dem. Paz og Endrick er jo en lottokupon og Brahim er jeg stadig ikke overbevist om. Hvis man vil vinde det hele, for mig, så er det slet ikke stærkt nok. 

​ikke for at provokere, men det kan være det virker provokerende det jeg siger nu. Men når du kalder Endrick og Nico for lotto kuponer, så har jeg en stærk følelse af, at du ikke kan vurdere fodboldspilleres evner og potentiale. Og at du ikke kan være overbevist Brahims kvaliteter er altså ret skræmmende hvis vi skal diskutere og vurdere fodboldspillere.

vi må se hvad der sker til sommer men med Endricks ankomst og evt en Castilla angriber/Joselu forlængelse har vi en offensiv der er ret fyldestgørende. Med Mbappe kommer der issues hvis Rodrygo, Vini, Bellingham, Endrick og Mbappe alle skal have spilletid

Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #14246 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Hvordan kan man tvivle på mbappe?! Han var brandvarm igår. Håber så meget han kommer. Hvordan taktikken skal stilles op har jeg Ingrn ide til. Der skal ofres nogen spiller.

2 år 7 måneder siden #14247 af Estadio Santiago Bernabéu

Hamid8210 post=170484 skrev: Hvordan kan man tvivle på mbappe?! Han var brandvarm igår. Håber så meget han kommer. Hvordan taktikken skal stilles op har jeg Ingrn ide til. Der skal ofres nogen spiller.

Bitre gamle mænd.
Og de ved det også godt selv.

De ved godt at det drejer sig om fravalget i forrige sommer og ikke hans spillemæssige kvaliteter eller det han bringer til et omklædningsrum.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #14248 af 9eren

Hamid8210 post=170484 skrev: Hvordan kan man tvivle på mbappe?! Han var brandvarm igår. Håber så meget han kommer. Hvordan taktikken skal stilles op har jeg Ingrn ide til. Der skal ofres nogen spiller.

​Mbappe er ikke en dårlig fodboldspiller, han er blandt verdens bedste. Det er resten af pakken jeg ikke gider i vores klub.

2 år 7 måneder siden #14249 af Estadio Santiago Bernabéu
​Præcis som jeg skrev

2 år 7 måneder siden #14250 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​Potentiale eller ej, så er det sgu lidt et stretch at begrunde fravalg af Mbappé, med at vi har bredde grundet en spændende spiller som Paz. Han har vel stadig ikke spillet 30 minutter.

Jeg køber til gengæld gerne præmissen om at holdet bliver crowded, da både Vini, Mbappé og Bellingham ville skulle spille 95% af tiden.

I en 4-3-3 har man pludselig Mbappé, Vini Jr., Rodrygo, Endrick, Güler, Bellingham, Valverde, Camavinga og Tchouameni. Ni spillere, der helst alle skal have meget spilletid, til seks positioner. 
Dertil skal Brahim, Ceballos etc. også have nogle minutter.

Jeg er klar nok på Mbappé, men kan sagtens se problemstillingerne der følger. En kvalitetsangriber som kan stille sig tilfreds med mindre spilletid, er måske et foretrække. Jeg er endnu ikke der hvor jeg stoler på at Endrick bare kommer ind og ejer positionen fra start, men hvis det er den vej klubben går, bliver det også spændende.

2 år 7 måneder siden #14251 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Hvis vi skal have en verdensstjerne ind så skal det være til 9'er positionen. Ikke endnu en spiller der er bedst med udgangspunkt i venstre side. Slet ikke en der allerede har valgt os fra 2 gange og generelt skaber en masse drama omkring sig. Nej tak til Mbappé herfra også.
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77

2 år 7 måneder siden #14252 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg kunne godt forestille mig at Ceballos, Joselu og Modric (true love) er fortid i klubben til sommer. Der er plads til et kæmpe indkøb. Jeg tror sagtens Rodrygo-Vinicius Jr. og Mbappé ville kunne spille sammen.

2 år 7 måneder siden #14253 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=170483 skrev:

Kiwes post=170481 skrev: ​Jeg mangler mindst et verdensklasse navn mere i blandt dem. Paz og Endrick er jo en lottokupon og Brahim er jeg stadig ikke overbevist om. Hvis man vil vinde det hele, for mig, så er det slet ikke stærkt nok. 

​ikke for at provokere, men det kan være det virker provokerende det jeg siger nu. Men når du kalder Endrick og Nico for lotto kuponer, så har jeg en stærk følelse af, at du ikke kan vurdere fodboldspilleres evner og potentiale. Og at du ikke kan være overbevist Brahims kvaliteter er altså ret skræmmende hvis vi skal diskutere og vurdere fodboldspillere.

vi må se hvad der sker til sommer men med Endricks ankomst og evt en Castilla angriber/Joselu forlængelse har vi en offensiv der er ret fyldestgørende. Med Mbappe kommer der issues hvis Rodrygo, Vini, Bellingham, Endrick og Mbappe alle skal have spilletid

Det helt fair at du er langt mere optimistisk end jeg er hvad angår Endrick og Paz.​ De ser da bestemt spændende ud, ingen tvivl om det, men jeg føler mig lagt fra overbevist om at de kan træde ind på holdet og gøre en forskel. Brahim har jo dårligt nok spillet nogle kampe for os, så at man allerede nu tør satse på ham på bekostningen af en lad os sige Mbappe eller Osimhen synes jeg er langt hen i vejret.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #14254 af 9eren
Undskyld Kiwes,

Men jeg synes jeg allerede har benævnt, at vi er uenige i vurderingen af spillernes evner og potentiale. Så at du skriver igen at du ikke er overbevist er det samme som du har sagt tidligere.

Brahim har også spillet kampe for os før han blev udlejet. Jeg har før forklaret at nogle spillere trives forskelligt under bestemte trænere og trænere vælger nogle spillere ud fra hvordan de fungere med spillerne. Brahim var ikke trænerens kælledægge dengang, men han er mere populær nu og han har leveret i de kampe han har fået.

Osihmen er ved at forlænge kontrakt med Napoli. Han er en helt anden spillertype end Brahim og det er Mbappe selvfølgelig også. Men du kan ikke drage de konklusioner at det bliver på bekostning af Mbappe at Brahim bliver brugt.

Brahim er ikke 9er og hans rolle på holdet er en anden end den Mbappe ville få. Real Madrid er blevet klart bedre i mine øjne nu, til at skabe en trup der har en trupsammensætning af forskellige type spillere. Den kan Mbappe og Oshimen gå ind og ødelægge med eller uden Brahim på holdet. Der er en god dynamik i truppen, så selvom Mbappe er meget bedre end de fleste offensive spillere på vores hold, så vil hans personlighed ikke give noget godt med sig.

Chancen er der for han kommer til klubben og så må vi tage den derfra. Men det er ikke det som jeg ønsker længere. Den Mbappe som gav mig guld feber er for længst gemt væk.

2 år 7 måneder siden #14255 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​Haaland fremfor Mbappe. Haaland vil sikre en nærmest perfekt balance på vores hold. 

Vi kommer til at have for mange angrebsspillere der enten er for små eller mete driblestærke.

Vi har brug for en traditionel 9'er og netop der passer perfekt på Haaland, som tilmed også kommer med fart. Endrick bliver super god men de kampe jeg har set ham spille vil han sagtens kunne spille på andre pladser, i 'rotation' med Haaland, Vinicius, Rodrygo og Brahim. Med Mbappe vil det nok bare 2-3 kampe hvorefter han så vil kræve venstre kanten

Derudover virker Haaland til at være en spiller der sagtens vil kunne finde sig til rette med andre verdensstjerner og kende sin plads i et hierarki. Det tror jeg ikke Mbappe aka sportsdirektør vil kunne hamle op med.

Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved mohbar.

2 år 7 måneder siden #14256 af Estadio Santiago Bernabéu
​Endrick udtalte at han valgte Real Madrid fordi vi netop ikke havde Erling Haaland. Så jeg tror ikke vi skal regne med at Real Madrid går efter nordmanden selvom det lille være lækkert.

Det giver mere mening ud fra et sportsligt perspektiv at gå efter en wing spiller. Og ud fra et cost benefit perspektiv er Mbappé jo lige til højrebenet eftersom PsG skal have €0 for at gå af med verdens bedste offensive fodboldspiller.

Og så er Mbappé i øvrigt elsket i alle omklædningsrum han befinder sig i. Den der med personligheden kan man godt pakke sammen. Det er ren bitterhed over at han fravalgte os. Vi kommer også til at elske ham. Hvis Mbappé kommer til, så må Vini Jr. finde sig til rette på højre wing. Det har han kvalitet nok til at kunne finde ud af.

Leveret af Kunena Forum