Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Påstanden i afsnit et om, at Endrick har udtalt, at han valgte Real Madrid, fordi vi netop ikke havde Haaland, vil jeg meget gerne have et link til. Det må du kunne skaffe.Estadio Santiago Bernabéu post=170498 skrev: Endrick udtalte at han valgte Real Madrid fordi vi netop ikke havde Erling Haaland. Så jeg tror ikke vi skal regne med at Real Madrid går efter nordmanden selvom det lille være lækkert.
Det giver mere mening ud fra et sportsligt perspektiv at gå efter en wing spiller. Og ud fra et cost benefit perspektiv er Mbappé jo lige til højrebenet eftersom PsG skal have €0 for at gå af med verdens bedste offensive fodboldspiller.
Og så er Mbappé i øvrigt elsket i alle omklædningsrum han befinder sig i. Den der med personligheden kan man godt pakke sammen. Det er ren bitterhed over at han fravalgte os. Vi kommer også til at elske ham. Hvis Mbappé kommer til, så må Vini Jr. finde sig til rette på højre wing. Det har han kvalitet nok til at kunne finde ud af.
"Hvis Mbappé kommer til, så må Vini Jr. finde sig til rette på højre wing"...........den tror du ikke engang selv på. Vinícius har fået så stor en stjerne i Real Madrid, at han ikke bare flyttes rundt for at få plads til andre.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Det stiller Mbappé med alle kortene på hånden og det vil han (og hans mor) naturligvis udnytte til det maksimale og den tror jeg simpelthen ikke, at Real Madrid vil ind i igen med risiko for igen at være den, der ser dum ud.
Så hvis Real Madrid skal ind i den her galej, så tror jeg, at det vil kræve, at Mbappé selv henvender sig. Og hvorfor skulle han det?
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Siempre Madrid post=170500 skrev:
Påstanden i afsnit et om, at Endrick har udtalt, at han valgte Real Madrid, fordi vi netop ikke havde Haaland, vil jeg meget gerne have et link til. Det må du kunne skaffe.Estadio Santiago Bernabéu post=170498 skrev: Endrick udtalte at han valgte Real Madrid fordi vi netop ikke havde Erling Haaland. Så jeg tror ikke vi skal regne med at Real Madrid går efter nordmanden selvom det lille være lækkert.
Det giver mere mening ud fra et sportsligt perspektiv at gå efter en wing spiller. Og ud fra et cost benefit perspektiv er Mbappé jo lige til højrebenet eftersom PsG skal have €0 for at gå af med verdens bedste offensive fodboldspiller.
Og så er Mbappé i øvrigt elsket i alle omklædningsrum han befinder sig i. Den der med personligheden kan man godt pakke sammen. Det er ren bitterhed over at han fravalgte os. Vi kommer også til at elske ham. Hvis Mbappé kommer til, så må Vini Jr. finde sig til rette på højre wing. Det har han kvalitet nok til at kunne finde ud af.
"Hvis Mbappé kommer til, så må Vini Jr. finde sig til rette på højre wing"...........den tror du ikke engang selv på. Vinícius har fået så stor en stjerne i Real Madrid, at han ikke bare flyttes rundt for at få plads til andre.
Vær så god
talksport.com/football/1271305/real-madr...nsfer-news-man-city/
Ved naturligvis ikke om det er sandt indtil man får en officiel udmelding fra klubben og det kommer ikke til at ske.
Angående din anden kommentar om at jeg ikke engang selv tror på den.. Hvad skal man sige? Må jeg nu ikke selv have en tænkende hjerne eller skal du bestemme hvad jeg tror på?
Er vi ikke enige om at Mbappé er et par niveauer over Vinicius? Så må den bedste spiller vel spille på sin yndlingsposition. Lidt ligesom Rodrygo er bedst på venstre men må nøjes med at spille i højre side når den bedre spiller er skadesfri.
Kvalitet fornægter sig ikke og jeg skal ikke påstå at Vini-Mbappé-Rodrygo-Endrick ikke kan finde ud af det sammen i angrebet fordelt på 3 pladser og en udskifter. Det er du velkommen til at tro at de ikke kan finde ud af.
- Platin bruger
-
Siempre Madrid post=170501 skrev: Og så i forhold til Mbappé. Real Madrid vil nok ikke være den eneste klub, der har opdaget, at han er kontraktfri til sommer.
Det stiller Mbappé med alle kortene på hånden og det vil han (og hans mor) naturligvis udnytte til det maksimale og den tror jeg simpelthen ikke, at Real Madrid vil ind i igen med risiko for igen at være den, der ser dum ud.
Så hvis Real Madrid skal ind i den her galej, så tror jeg, at det vil kræve, at Mbappé selv henvender sig. Og hvorfor skulle han det?
Interessant. Måske fordi han har lyst til at spille for Real Madrid fra 2024 og fremad. Han gav PSG muligheden for at lave et salg. Det gad de ikke.
Jeg ved godt hvad du forsøger at hentyde til “Jamen han gad ikke skifte til os i 2022” men det er bare ikke et argument man kan bruge om 2024.
Ingen skriver at han er gratis. Han skal have en høj sign-on fee og han skal have en høj løn. Formentlig ekstra høj nu hvor han er kontraktfri. Men PSG får ikke noget.
Og hvis han ikke kommer, så kommer han ikke. Men det skal ikke være fordi vi fravælger ham fordi vi er fornærmede. Perez er for klasse til at tænke sådan. Real Madrid er for meget en gentleman klub til at tænke sådan. Hvis han vil spille for os, så vælger vi ham ikke fra.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Nej, helt ærligt. Så stikker du mig en artikel, hvor en journalist har fundet ud af, at Real Madrid udsteder garantier til en 16-årig spiller og så popper du det op med "Endrick har udtalt"..........det er sgu useriøst.Estadio Santiago Bernabéu post=170502 skrev:
Siempre Madrid post=170500 skrev:
Vær så god
talksport.com/football/1271305/real-madr...nsfer-news-man-city/
Ved naturligvis ikke om det er sandt indtil man får en officiel udmelding fra klubben og det kommer ikke til at ske.
Angående din anden kommentar om at jeg ikke engang selv tror på den.. Hvad skal man sige? Må jeg nu ikke selv have en tænkende hjerne eller skal du bestemme hvad jeg tror på?
Er vi ikke enige om at Mbappé er et par niveauer over Vinicius? Så må den bedste spiller vel spille på sin yndlingsposition. Lidt ligesom Rodrygo er bedst på venstre men må nøjes med at spille i højre side når den bedre spiller er skadesfri.
Kvalitet fornægter sig ikke og jeg skal ikke påstå at Vini-Mbappé-Rodrygo-Endrick ikke kan finde ud af det sammen i angrebet fordelt på 3 pladser og en udskifter. Det er du velkommen til at tro at de ikke kan finde ud af.
Angående, om du må tro på hvad du vil. Det må du og det gør du tydeligvis. For min del kan jeg bare sige, at jeg ikke tror en døjt på, at Real Madrid kører Vinícius i stilling som bannerfører for dette Real Madrid-hold, for så at smide ham på højrekanten for at skabe plads til Mbappé.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Egentlig forsøger jeg bare, at hentyde til, at Mbappé skal gøre det første udfald mod Real Madrid, hvis en aftale skal komme i stand. Man vil ikke igen risikere at komme til at stå i en situation, hvor man står som taberen.Estadio Santiago Bernabéu post=170503 skrev:
Siempre Madrid post=170501 skrev: Og så i forhold til Mbappé. Real Madrid vil nok ikke være den eneste klub, der har opdaget, at han er kontraktfri til sommer.
Interessant. Måske fordi han har lyst til at spille for Real Madrid fra 2024 og fremad. Han gav PSG muligheden for at lave et salg. Det gad de ikke.
Jeg ved godt hvad du forsøger at hentyde til “Jamen han gad ikke skifte til os i 2022” men det er bare ikke et argument man kan bruge om 2024.
Ingen skriver at han er gratis. Han skal have en høj sign-on fee og han skal have en høj løn. Formentlig ekstra høj nu hvor han er kontraktfri. Men PSG får ikke noget.
Og hvis han ikke kommer, så kommer han ikke. Men det skal ikke være fordi vi fravælger ham fordi vi er fornærmede. Perez er for klasse til at tænke sådan. Real Madrid er for meget en gentleman klub til at tænke sådan. Hvis han vil spille for os, så vælger vi ham ikke fra.
Og i Mbappés situation.....hvorfor skulle han gøre nogen udfald mod nogen? Han sidder med alle esserne på hånden. Der vil jo være masser af klubber, som vil være klar til at tilbyde ham langt mere end Real Madrid kan og vil.
- Platin bruger
-
Siempre Madrid post=170504 skrev: Nej, helt ærligt. Så stikker du mig en artikel, hvor en journalist har fundet ud af, at Real Madrid udsteder garantier til en 16-årig spiller og så popper du det op med "Endrick har udtalt"..........det er sgu useriøst.
Jeg “stikker” dig kun den artikel fordi du bad mig om det. Du kan evt lade være med at spørge hvis du ikke kan lide svaret.
Du behøver ikke tro på rygtet. Det var overalt for få år tilbage. Et stort emne dengang. Det er op til dig at vurdere om Endrick havde valgt Real Madrid hvis man havde Haaland i truppen eller om Endrick er seriøs nok om sin karriere og fravælger klubber der har direkte konkurrenter som Haaland gjorde det med Benzema’s Real Madrid. Alt hvad jeg har læst om Endrick så tager han sin karriere seriøst. Skifter til en traditionsklub. Skifter til en klub uden en direkte konkurrent. Skiftet til en klub der er vant til at vinde de største titler. Studerer engelsk og spansk.
- Platin bruger
-
Siempre Madrid post=170504 skrev: For min del kan jeg bare sige, at jeg ikke tror en døjt på, at Real Madrid kører Vinícius i stilling som bannerfører for dette Real Madrid-hold, for så at smide ham på højrekanten for at skabe plads til Mbappé.
Kvalitet fornægter sig ikke. Jeg tror ikke man så nemt kan afskrive at de fire kan finde ud af at danne vores 3-mands angreb de næste mange år.
- Platin bruger
-
Siempre Madrid post=170505 skrev: Egentlig forsøger jeg bare, at hentyde til, at Mbappé skal gøre det første udfald mod Real Madrid, hvis en aftale skal komme i stand. Man vil ikke igen risikere at komme til at stå i en situation, hvor man står som taberen.
Og i Mbappés situation.....hvorfor skulle han gøre nogen udfald mod nogen? Han sidder med alle esserne på hånden. Der vil jo være masser af klubber, som vil være klar til at tilbyde ham langt mere end Real Madrid kan og vil.
Du får det til at lyde som om manden kun tænker på penge. (Og hans mor som du også lige på ægte Barcelonista vis fik sneget med ind i sætningen som hun er Neymar Senior.) Kan vi ikke tilbyde verdens bedste træningsanlæg? Kan vi ikke tilbyde en høj løn? Kan vi ikke tilbyde en seriøs tilgang til vores transfers og en respektabel måde at behandle vores spillere på? Kan vi ikke tilbyde sol og tapas? Ingen anden klub kan tilbyde nær det samme som vi kan. Det ser vi år efter år.
- Platin bruger
-
Prøver ikke at bevise at Real Madrid har lavet en skriftlig aftale om ikke at købe Haaland. Prøver at vise at det var overalt for få år tilbage.
www.besoccer.com/new/madrid-fulfill-endr...with-haaland-1209462
www.mirror.co.uk/sport/football/transfer...verpool-28657830.amp
amp.marca.com/en/football/real-madrid/20...2601dce3d8b45b5.html
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Det var i hvert fald ikke sportslige ambitioner og ønsket om at vinde guldbolden, der fik ham til at forlænge.
Og jeg nævner naturligvis Fayza Lamari, fordi hun forestår alle sønnikes forhandlinger.
Vi kan tilbyde en masse, men fælles for vores seneste indkøb er, at de alle tilvalgte Real Madrid på trods af bedre tilbud andre steder fra. Det har Mbappé endnu til gode at bevise at han er klar til.
Lige nu spilder han bare gode år af karrieren.
Du kan iøvrigt smide lige så mange artikler, som du vil, men det der "Endrick har udtalt" skal du måske vente med til han rent faktisk har udtalt det.