Om Vores Rivaler IX

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #14269 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Siempre Madrid

Tror du på det er sandt at Real Madrid vil give Mbappe 15 dage til at beslutte sig fra første januar?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #14270 af Estadio Santiago Bernabéu

Siempre Madrid post=170511 skrev: ​wauw, får jeg det til at lyde som om, at Mbappé kun tænker på penge? 

Det var i hvert fald ikke sportslige ambitioner og ønsket om at vinde guldbolden, der fik ham til at forlænge.

Og jeg nævner naturligvis Fayza Lamari, fordi hun forestår alle sønnikes forhandlinger.

Vi kan tilbyde en masse, men fælles for vores seneste indkøb er, at de alle tilvalgte Real Madrid på trods af bedre tilbud andre steder fra. Det har Mbappé endnu til gode at bevise at han er klar til.

Lige nu spilder han bare gode år af karrieren.

Du kan iøvrigt smide lige så mange artikler, som du vil, men det der "Endrick har udtalt" skal du måske vente med til han rent faktisk har udtalt det.

Det er helt vildt så konfliktsøgende du er men jeg skal nok blive i samtalen alligevel.

Et punkt ad gangen.

Ja vi vil alle sammen gerne have at Mbappé vælger os og gør det tydeligt for alle og enhver at Real Madrid er den største klub i verden og at han drømme om at få succes hos os. Det kan vi hurtigt blive enige om. Men hvis han ender med at skifte så må det jo betyde alt dette ovenstående. Som klub er vi ikke så smålig at vi bliver pigefornærmet. Perez har selv udtalt (haha kan godt selv se ironien) at Real Madrid ikke er sure på Mbappé og at han stadig er velkommen.

Punkt to. Jeg kan godt se at det ikke er et direkte citat fra hovedpersonen selv: Endrick. Jeg overgiver mig på det her punkt. Jeg håber det vigtigste stadig kan diskuteres. Om han rent faktisk ville skifte til os hvis vi havde Haaland i klubben. Den tror jeg ikke på. Det er han alt for smart til, som jeg opfatter ham. Vi har set ham tænke klogt og langsigtet. Det ville dræbe hans karriere at komme til Haalands klub som 18 årig.

Vil du svare på nogle af de spørgsmål som du sprang over? F.eks om du ikke er enig i at Mbappé er et par niveauer over Vinicius og at i Real Madrid der spiller den bedste spiller på positionen? Vil du svare på om du seriøst ikke tror på at de fire spillere kan finde ud af at samme vores angrebstrio fordi kvalitet fornægter sig ikke?

Og selvfølgelig gav Real Madrid ikke Mbappé 15 dage til at beslutte sig haha. Spansk presse når der skal sælges haha.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #14271 af 9eren
Giver, ikke gav for det er til januar.

Det er ikke spansk presse, men det er udtalt flere steder, at Real Madrid giver Mbappe 15 dage til at kontakte dem og så er det slut.

Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved 9eren.

2 år 7 måneder siden #14272 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=170515 skrev: Giver, ikke gav for det er til januar.

​Bro, hvis du vil rette, så må du også lige rette op på din egen kommatering.
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77

2 år 7 måneder siden #14273 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

Estadio Santiago Bernabéu post=170514 skrev:

Siempre Madrid post=170511 skrev: ​wauw, får jeg det til at lyde som om, at Mbappé kun tænker på penge? 

Det var i hvert fald ikke sportslige ambitioner og ønsket om at vinde guldbolden, der fik ham til at forlænge.

Og jeg nævner naturligvis Fayza Lamari, fordi hun forestår alle sønnikes forhandlinger.

Vi kan tilbyde en masse, men fælles for vores seneste indkøb er, at de alle tilvalgte Real Madrid på trods af bedre tilbud andre steder fra. Det har Mbappé endnu til gode at bevise at han er klar til.

Lige nu spilder han bare gode år af karrieren.

Du kan iøvrigt smide lige så mange artikler, som du vil, men det der "Endrick har udtalt" skal du måske vente med til han rent faktisk har udtalt det.

Det er helt vildt så konfliktsøgende du er men jeg skal nok blive i samtalen alligevel.

Et punkt ad gangen.

Ja vi vil alle sammen gerne have at Mbappé vælger os og gør det tydeligt for alle og enhver at Real Madrid er den største klub i verden og at han drømme om at få succes hos os. Det kan vi hurtigt blive enige om. Men hvis han ender med at skifte så må det jo betyde alt dette ovenstående. Som klub er vi ikke så smålig at vi bliver pigefornærmet. Perez har selv udtalt (haha kan godt selv se ironien) at Real Madrid ikke er sure på Mbappé og at han stadig er velkommen.

Punkt to. Jeg kan godt se at det ikke er et direkte citat fra hovedpersonen selv: Endrick. Jeg overgiver mig på det her punkt. Jeg håber det vigtigste stadig kan diskuteres. Om han rent faktisk ville skifte til os hvis vi havde Haaland i klubben. Den tror jeg ikke på. Det er han alt for smart til, som jeg opfatter ham. Vi har set ham tænke klogt og langsigtet. Det ville dræbe hans karriere at komme til Haalands klub som 18 årig.

Vil du svare på nogle af de spørgsmål som du sprang over? F.eks om du ikke er enig i at Mbappé er et par niveauer over Vinicius og at i Real Madrid der spiller den bedste spiller på positionen? Vil du svare på om du seriøst ikke tror på at de fire spillere kan finde ud af at samme vores angrebstrio fordi kvalitet fornægter sig ikke?

Og selvfølgelig gav Real Madrid ikke Mbappé 15 dage til at beslutte sig haha. Spansk presse når der skal sælges haha.

​Det er bestemt ikke for at være konfliktsøgende og jeg tror måske ikke, at vi er så langt fra hinanden, hvilket mine kommentarer til punkterne måske kan belyse.

Punkt 1: Real Madrid og Florentino Pérez er ikke pigefornærmede og selvfølgelig kan man finde en løsning, HVIS Mbappé henvender sig. Og det tror jeg faktisk bliver nødvendigt, for Real Madrid kan og vil ikke igen risikere at stå i en situation, hvor det kan tolkes således, at Mbappé har brugt klubben til at fremme egne økonomiske interesser. Så hvor andre klubber med garanti vil stå med logrende haler for at få ham, så vil man nok se Real Madrid være mere opmærksomme på, at lade ham foretage det første træk.

Punkt 2: Jo, det kan sagtens være, at Endrick ville have valgt anderledes, hvis han vidste at Haaland var i klubben, det vil jeg slet ikke afvise, men på den anden side er man som angriber altid i skarp konkurrence om at få en plads på holdet.

Mbappé bedre end Vinícius? Jo, det er han nok, hvis man måler på slutprodukt, men jeg synes ikke at han er et par niveauer over Vinícius, for jeg tror ikke at vi får et markant bedre Real Madrid-hold at se, hvis vi forestillede os at man kunne udskifte brasilianeren med franskmanden. Derfor tror jeg heller ikke, at Real Madrid vil flytte på Vinícius.

Men altså: Et køb af Mbappé kan jo også betyde, at man tager noget fra Bellingham og vil man det, nu hvor man er ved at skabe det kommende årtis store Bernabéu-legende?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #14274 af 9eren

NadaMás post=170516 skrev:

​Bro, hvis du vil rette, så må du også lige rette op på din egen kommatering.

​, er som man vil det :)

det skal bare give, mening :)

men snakke i datid om noget der sker i fremtiden kan være noget forvirrende. 

2 år 7 måneder siden #14275 af Estadio Santiago Bernabéu

Det er ikke spansk presse, men det er udtalt flere steder, at Real Madrid giver Mbappe 15 dage til at kontakte dem og så er det slut.

Min fejl.

Jeg tror stadig ikke der kommer til at være sådan et ultimatum. Som Siempre skrev tidligere (har ikke læst den seneste besked endnu) så kommer det meget an på om Mbappé vil til Real Madrid.

Jeg tror vi signer ham hvis han vil til Madrid. Og jeg tror godt det kan fungere. Tror til gengæld ikke Endrick har en chance hvis vi får Haaland.

2 år 7 måneder siden #14276 af Estadio Santiago Bernabéu

Siempre Madrid post=170517 skrev: Det er bestemt ikke for at være konfliktsøgende og jeg tror måske ikke, at vi er så langt fra hinanden, hvilket mine kommentarer til punkterne måske kan belyse.

Punkt 1: Real Madrid og Florentino Pérez er ikke pigefornærmede og selvfølgelig kan man finde en løsning, HVIS Mbappé henvender sig. Og det tror jeg faktisk bliver nødvendigt, for Real Madrid kan og vil ikke igen risikere at stå i en situation, hvor det kan tolkes således, at Mbappé har brugt klubben til at fremme egne økonomiske interesser. Så hvor andre klubber med garanti vil stå med logrende haler for at få ham, så vil man nok se Real Madrid være mere opmærksomme på, at lade ham foretage det første træk.

Punkt 2: Jo, det kan sagtens være, at Endrick ville have valgt anderledes, hvis han vidste at Haaland var i klubben, det vil jeg slet ikke afvise, men på den anden side er man som angriber altid i skarp konkurrence om at få en plads på holdet.

Mbappé bedre end Vinícius? Jo, det er han nok, hvis man måler på slutprodukt, men jeg synes ikke at han er et par niveauer over Vinícius, for jeg tror ikke at vi får et markant bedre Real Madrid-hold at se, hvis vi forestillede os at man kunne udskifte brasilianeren med franskmanden. Derfor tror jeg heller ikke, at Real Madrid vil flytte på Vinícius.

Men altså: Et køb af Mbappé kan jo også betyde, at man tager noget fra Bellingham og vil man det, nu hvor man er ved at skabe det kommende årtis store Bernabéu-legende?

Jeg føler tonen har ændret sig og det sætter jeg pris på. Hvis der er noget jeg kan gøre for at det her bliver tonen fremover må en eller anden gerne fortælle mig det.

Jeg tror også Real Madrid kommer til at være rolige op til og på transfermarkedet. Jeg gætter ærlig talt på at Perez har lavet en ulovlig forhåndsaftale med Mbappé. Og jeg tror aldrig de kommer til at indrømme det. Mit gæt er at Mbappé skriver kontrakt med os uden det store påstyr.

Angribere kan nogle gange godt have brug for konkurrence. Sådan var det ikke med Benzema. Jeg ved ikke om konkurrence fra verdens mest hypede og bedste spidsangriber er det bedste for en ung angriber, der gerne vil til tops.

Jeg tror ikke - og jeg skrev heller ikke - at Real Madrid som institution fjerner Vini fra den venstre wing og sætter ham over på højre. Jeg tror bare Mbappé vil overtage pladsen fordi vi alle sammen nemt vil kunne se at han gør det meget bedre end Vini. Og dermed vil han vinde pladsen.

Alt det her er selvfølgelig kun gældende hvis franskmanden kommer til klubben.

2 år 7 måneder siden #14277 af Estadio Santiago Bernabéu
​Hov og den med Bellingham. Ja det bliver måske for mange kokke.

Jeg havde aldrig regnet med at Bellingham skulle stå for 30 % af vores scoringer. Kan det fortsætte?

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #14278 af 9eren
Athletic spiller en forrygende kamp i dag

2 år 7 måneder siden #14279 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=170529 skrev: Athletic spiller en forrygende kamp i dag

​De spiller helt vanvittigt...der er altså MANGE gode hold i La Liga i år! Hold da op et mål at Nico.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #14280 af 9eren
Ja det var ham vi ikke skulle købe :)

Og ti så stille om Nico :)

Vi mangler Depor i topform og Valencia for at ligaen er tilbage sit fulde niveau. Men ja den spanske liga bliver år efter år talt ned unødvendigt

Leveret af Kunena Forum