Om Vores Rivaler IX
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Lars1991 post=175917 skrev:
Estadio Santiago Bernabéu post=175861 skrev:
Lars1991 post=175859 skrev:
Estadio Santiago Bernabéu post=175858 skrev:
Lars1991 post=175856 skrev:
Estadio Santiago Bernabéu post=175854 skrev:
Lars1991 post=175853 skrev: Ah ok, my bad. Troede beviser og erkendelser betød noget. Det nok mig bare der er fjollet.
Svar på spørgsmålet i stedet for det der?
Men hvad skal jeg svare på det? Du ved det jo i forvejen.
Aha. Det lød ellers på dig som om du var sikker i din sag. Vi lukker den her. Vi venter på en dom i sagen før vi drager flere konklusioner.
"Du" kan vente. Og måske skal du læse op på hvad det hele handler om, hvis du sådan helt seriøst tror at det er op til debat om der er sket betalinger under bordet eller ikke. Det kan jeg næsten ikke tro at du ikke ved, men det lyder jo sådan. Det er jo hele grundlaget for retssagen....
Og nu spørger jeg igen:
Er der faldet dom i sagen?
Og så kan jeg svare dig igen: En eventuel dom handler ikke om betalingerne under bordet er fundet sted eller ikke. Det _er_ en kendsgerning. Det var det spanske skattesystem som opdagede det, og har sendt sagen videre. Retssagen handler om hvad man kan bevise de penge konkret er blevet brugt til.
Mere svært er det altså heller ikke at forstå. Utroligt at du har misset det helt basale i den her kæmpe sag efter så lang tid :)
Jeg har skam forstået sagen. Problemet er at du drog en konklusion men du er hverken dommer eller advokat i denne her sag. Du kan ikke konkludere noget ud fra beviset fordi det har du ikke egenskaber til. Lad være med at tage det personligt. Ingen af os kan tillade os at dømme klubben før den er dømt.
Til gengæld skal vi lade helvede falde mod Barcelona så snart dommen er landet!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Meget bedårende :DEstadio Santiago Bernabéu post=175915 skrev:
Brylle post=175907 skrev:
Sjovt. Lige præcis det peb du over for nogle dage siden. Og så går du selv personligt efter en anden og trækker en bruger ind i det.Estadio Santiago Bernabéu post=175896 skrev:
Madridista02 post=175891 skrev:
Det må være fedt at være så intelligent som du er.Estadio Santiago Bernabéu post=175881 skrev: Uden tvivl, hvis jeg var professionel fodboldspiller med millioner på spil hver evig eneste kontraktforhandling, så ville jeg også være et storsindet menneske der altid ville rose dem, jeg havde arbejdet for.
Ellers ville det stille mig i en ret dårlig forhandlingsposition med min kommende arbejdsgiver. De skal jo ikke risikere at jeg stikker dem i ryggen i fremtiden.
Så den artikel konkludere intet. Det er bare Lewandowskis ord. Der er heldigvis folk der er intelligente nok til at kende forskellen.
Har Ancelotti og hans trænerteam heller ikke haft indflydelse på Vinicius vilde udvikling og at han nu er så god at han er balon d'or kandidat?
Du koger rundt! Jeg er sikker på at 9eren er enig med dig. Så kan du bruge det som pejlemærke for om du har styr på tingene eller ej.
Jo, Ancelotti har haft indflydelse. Og Klopp og Ferguson har også. Men de er ikke årsagen til at spillerne er de bedste i verden sjovt nok. Din kommentar om mentalitet gav bagslag.
Troede egentlig vi var færdig med det her men du blev nødt til at hoppe ind i samtalen med lidt ‘smack talk’ selvom du ikke var en del af samtalen. Det er umuligt at være glad på det her forum med så ‘toxic’ personligheder som jer. Øv altså at I endte med at være Real Madrid fans. I er det modsatte af Madridismo!
Kassow
- Platin bruger
-
Jeg kan regne ud… at jeg bliver bannet hvis jeg fortsætter med at svare på jeres småligheder og off-topic afstikkere… så jeg lader den ligge fra nu af.
God CL finale til jer alle sammen <3
Estadio Santiago Bernabéu post=175918 skrev:
Lars1991 post=175917 skrev:
Estadio Santiago Bernabéu post=175861 skrev:
Lars1991 post=175859 skrev:
Estadio Santiago Bernabéu post=175858 skrev:
Lars1991 post=175856 skrev:
Estadio Santiago Bernabéu post=175854 skrev:
Lars1991 post=175853 skrev: Ah ok, my bad. Troede beviser og erkendelser betød noget. Det nok mig bare der er fjollet.
Svar på spørgsmålet i stedet for det der?
Men hvad skal jeg svare på det? Du ved det jo i forvejen.
Aha. Det lød ellers på dig som om du var sikker i din sag. Vi lukker den her. Vi venter på en dom i sagen før vi drager flere konklusioner.
"Du" kan vente. Og måske skal du læse op på hvad det hele handler om, hvis du sådan helt seriøst tror at det er op til debat om der er sket betalinger under bordet eller ikke. Det kan jeg næsten ikke tro at du ikke ved, men det lyder jo sådan. Det er jo hele grundlaget for retssagen....
Og nu spørger jeg igen:
Er der faldet dom i sagen?
Og så kan jeg svare dig igen: En eventuel dom handler ikke om betalingerne under bordet er fundet sted eller ikke. Det _er_ en kendsgerning. Det var det spanske skattesystem som opdagede det, og har sendt sagen videre. Retssagen handler om hvad man kan bevise de penge konkret er blevet brugt til.
Mere svært er det altså heller ikke at forstå. Utroligt at du har misset det helt basale i den her kæmpe sag efter så lang tid :)
Jeg har skam forstået sagen. Problemet er at du drog en konklusion men du er hverken dommer eller advokat i denne her sag. Du kan ikke konkludere noget ud fra beviset fordi det har du ikke egenskaber til. Lad være med at tage det personligt. Ingen af os kan tillade os at dømme klubben før den er dømt.
Til gengæld skal vi lade helvede falde mod Barcelona så snart dommen er landet!
Du har jo tydeligvist ikke forstået det. Der er jo ikke nogen i verden der benægter "min konklusion". Ikke engang Barcelona selv. Det er _ikke_ det en evt dom handler om! Så ingen grund til at vente haha.
Deres undskyldning er til gengæld relativt uskyldig, men den er der vist heller ikke mange der tror på (dommer-rappoterne). Men det kan du jo selvfølgelig godt vælge.
Så kan jeg vist heller ikke skære det mere ud i pap. Hvis du har din helt egen specielle fortolkning af alt det her, fred være med det. Men lad da vær med at prædike til os andre så.
- Brylle
- Gæst
-
Man er ikke overrasket. Du har opført dig sådan i mange år herinde.Estadio Santiago Bernabéu post=175921 skrev: Igen, ikke mig. Hvorfor skal I være på den her måde? Kan I ikke please holde jer til emnet i stedet for aaaaaaaltid at skifte emne over til personangreb?
Jeg kan regne ud… at jeg bliver bannet hvis jeg fortsætter med at svare på jeres småligheder og off-topic afstikkere… så jeg lader den ligge fra nu af.
God CL finale til jer alle sammen <3
- Platin bruger
-
Brylle post=175924 skrev: Man er ikke overrasket. Du har opført dig sådan i mange år herinde.
Jeg gider ikke sådan noget fnidder.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Ordinært.Estadio Santiago Bernabéu post=175927 skrev:
Brylle post=175924 skrev: Man er ikke overrasket. Du har opført dig sådan i mange år herinde.
Jeg gider ikke sådan noget fnidder.
Jeg savner Pepe :(
Stærkt arbejde af de involverede i dag!
Børnehave.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Tak venMalthehn post=175929 skrev: Vildt at dette forum kan være på niveau med bold.dk, i en sæson hvor vi har alt at fejre.
Børnehave.
Jeg savner Pepe :(
Men apropos tidligere på tråden;
Slutrunder er for fede. En dansk sommerdag på havnen med storskærmsarrangement der viser Ecuador - Japan i bedste sendetid, sådan ca. kl. 14.45 .. Drinksne er kolde. Det kan virkelig meget. Efterfulgt af Iran - Ghana og slutteligt aftenens gyser, Mexico - Sverige. Det er lige mig.
De der tredje runde af EM-kval, Danmark - San Marino-kampe, midt i en potent La Liga-sæson, dem kunne de godt spille nogle færre af til gengæld.
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Jeg håbede på at vi havde en storskærm at stå ved i samlet flok.Malthehn post=175929 skrev: Vildt at dette forum kan være på niveau med bold.dk, i en sæson hvor vi har alt at fejre.
Børnehave.