Om Vores Rivaler IX

2 år 2 måneder siden #14965 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
De seneste10 sæsoner har Liverpool en lavere net-spend end klubber som United, City, Chelsea, Arsenal, Tottenham, West Ham og Aston Villa.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 2 år 2 måneder siden ved Ramos4.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 2 måneder siden #14966 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

Estadio Santiago Bernabéu post=175881 skrev: ​Uden tvivl, hvis jeg var professionel fodboldspiller med millioner på spil hver evig eneste kontraktforhandling, så ville jeg også være et storsindet menneske der altid ville rose dem, jeg havde arbejdet for.

Ellers ville det stille mig i en ret dårlig forhandlingsposition med min kommende arbejdsgiver. De skal jo ikke risikere at jeg stikker dem i ryggen i fremtiden.

Så den artikel konkludere intet. Det er bare Lewandowskis ord. Der er heldigvis folk der er intelligente nok til at kende forskellen.

​Det må være fedt at være så intelligent som du er.
Har Ancelotti og hans trænerteam heller ikke haft indflydelse på Vinicius vilde udvikling og at han nu er så god at han er balon d'or kandidat?

Jeg savner Pepe :(

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 2 måneder siden #14967 af Madridista02

Siempre Madrid post=175872 skrev:

Madridista02 post=175860 skrev:

Siempre Madrid post=175851 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=175848 skrev: ​Jürgen Klopp er færdig i Liverpool.

I Liverpool hylder de ham for al hans succes i klubben.

Hvad er jeres holdning? Er han bestået? Personligt er jeg ikke imponeret over et gennemsnit på 1 titel per år sådan cirka.

​Det er bestået i en klub på Liverpools størrelse. I Real Madrid  ar gan for længst røget ud på røv og albuer.

Han er mest af alt ordinær. Sådan virkelig ordinær.

​Vanvittigt at kalde Klopp for ordinær.
Han overtog et middelmådigt Liverpool hold og bragt dem i top2, konkurrende med City og Guardiola, hvilket de færreste kan. De transfers han lavede i de første par sæsoner, var også virkelig godt arbejde. Det er meget unuanceret at måle Klopp kun på trofæer i den her sammenhæng, man bliver nødt til at kigge på det fulde billede. Fuldstændig elendigt hold han overtog. 
Det arbejde han lavede i Dortmund var lige så flot. Her ødelagde han i øvrigt også Real i CHL. Hvilket må siges ikke at være ordinært.

​Klopp har været i Liverpool i 8 sæsoner og kun i tre af dem har man formået at ende i top 2. Han har muligvis gjort dem bedre end hvad de var, men i betragtning af at han nåede at bruge næsten 1 milliard € på spillerindkøb, har successen være begrænset. Nuvel, det er godkendt for en klub som Liverpool, men han havde ikke på nogen måde overlevet otte sæsoner i klubber af Real Madrids størrelse med det magre udbytte.

Jeg synes, at han er svært overvurderet og jeg er glad for, at han hverken nu eller på sigt er et emne i Real Madrid.

​"Muligvis" gjort dem bedre? De var et midterhold før han kom, så hersker der vel ikke tvivl om, at de er meget bedre under Klopp?
Det jeg anfægter er, at I beskriver ham som en ordinær træner. En ordinær træner, spiller ikke fire CHL finaler med Dortmund og Liverpool. Så er jeg med på at han var blevet fyret i Real Madrid, men det er heller ikke pointen. Pointen er, at han ikke er ordinær og det arbejde han har leveret i Dortmund og Liverpool, det er rigtig flot.

Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

2 år 2 måneder siden #14968 af Estadio Santiago Bernabéu

Madridista02 post=175891 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=175881 skrev: ​Uden tvivl, hvis jeg var professionel fodboldspiller med millioner på spil hver evig eneste kontraktforhandling, så ville jeg også være et storsindet menneske der altid ville rose dem, jeg havde arbejdet for.

Ellers ville det stille mig i en ret dårlig forhandlingsposition med min kommende arbejdsgiver. De skal jo ikke risikere at jeg stikker dem i ryggen i fremtiden.

Så den artikel konkludere intet. Det er bare Lewandowskis ord. Der er heldigvis folk der er intelligente nok til at kende forskellen.

Har Ancelotti og hans trænerteam heller ikke haft indflydelse på Vinicius vilde udvikling og at han nu er så god at han er balon d'or kandidat?

Du koger rundt! Jeg er sikker på at 9eren er enig med dig. Så kan du bruge det som pejlemærke for om du har styr på tingene eller ej.

Jo, Ancelotti har haft indflydelse. Og Klopp og Ferguson har også. Men de er ikke årsagen til at spillerne er de bedste i verden sjovt nok. Din kommentar om mentalitet gav bagslag.

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
2 år 2 måneder siden #14969 af Madridista02

Estadio Santiago Bernabéu post=175896 skrev:

Du koger rundt! Jeg er sikker på at 9eren er enig med dig. Så kan du bruge det som pejlemærke for om du har styr på tingene eller ej.

Jo, Ancelotti har haft indflydelse. Og Klopp og Ferguson har også. Men de er ikke årsagen til at spillerne er de bedste i verden sjovt nok. Din kommentar om mentalitet gav bagslag.

​Jeg mener at spillere udvikler sig med hjælp fra deres omgivelser, heriblandt deres trænere. Der er selvfølgelig mange forskellige elementer der er med til at udvikle spillere, ikke kun deres trænere. Så Klopp kan man godt tilskrive noget at Lewandowskis succes ligesom man også godt kan tilskrive Ancelotti noget af Vinis succes. 
​​​​​

Sidste redigering: 2 år 2 måneder siden ved Madridista02.

2 år 2 måneder siden #14970 af Estadio Santiago Bernabéu
​Så endte vi med at være enige alligevel.

Det er som om så snart du droppede vendingerne “Vanvittigt”, “Ødelagde Real”, “Forstår ikke den mentalitet” så endte vi alligevel på samme side :)
Sidste redigering: 2 år 2 måneder siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
2 år 2 måneder siden #14971 af Madridista02

Estadio Santiago Bernabéu post=175904 skrev: ​Så endte vi med at være enige alligevel.

Det er som om så snart du droppede vendingerne “Vanvittigt”, “Ødelagde Real”, “Forstår ikke den mentalitet” så endte vi alligevel på samme side :)

​De ødelagde stadig Real og jeg forstår stadig ikke den mentalitet. Og med ordet mentalitet mener jeg, at jeg ikke forstår din holdning. Kan være jeg skulle have brugt den vending i stedet. Men jeg koger også rundt som man siger.
​​​​​​

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #14972 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

​Sjovt. Lige præcis det peb du over for nogle dage siden. Og så går du selv personligt efter en anden og trækker en bruger ind i det. 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #14973 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
La relación RFEF-Barça en los últimos 10 años:

- El Barça paga millones al vicepresidente del CTA.
- El hijo del vicepresidente del CTA “trabaja” para el FCB
- El vicepresidente de la RFEF es un ex presidente del FCB
- La RFEF elimina las sanciones por corrupción de su código ético 3 meses después de que Hacienda informara al FCB sobre la investigación de las empresas de Negreira.
- La RFEF “estrecha sus lazos con la Masía” en favor de los “jóvenes talentos”.
- La RFEF destruye documentación sobre el caso Negreira-Barça.
- Uno de los capitanes del Barça negocia la Supercopa con el presidente de la RFEF.
- Dos capitanes del Barça negocian con la RFEF y UEFA el “desvió” de fondos para ciertos jugadores.
- La RFEF otorga el VAR al socio de Barça Studio y avalista de Laporta.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #14974 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Det er bemærkelsesværdigt at Nacho ikke får en plads foran Cubarsi til EM.

Meget bemærkelsesværdigt og det med Brahim er også meget bemærkelsesværdigt

2 år 2 måneder siden #14975 af Estadio Santiago Bernabéu

Brylle post=175907 skrev:

​Sjovt. Lige præcis det peb du over for nogle dage siden. Og så går du selv personligt efter en anden og trækker en bruger ind i det. 

Troede egentlig vi var færdig med det her men du blev nødt til at hoppe ind i samtalen med lidt ‘smack talk’ selvom du ikke var en del af samtalen. Det er umuligt at være glad på det her forum med så ‘toxic’ personligheder som jer. Øv altså at I endte med at være Real Madrid fans. I er det modsatte af Madridismo!
Sidste redigering: 2 år 2 måneder siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

2 år 2 måneder siden #14976 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX

Estadio Santiago Bernabéu post=175861 skrev:

Lars1991 post=175859 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=175858 skrev:

Lars1991 post=175856 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=175854 skrev:

Lars1991 post=175853 skrev: Ah ok, my bad. Troede beviser og erkendelser betød noget. Det nok mig bare der er fjollet.

Svar på spørgsmålet i stedet for det der?

Men hvad skal jeg svare på det? Du ved det jo i forvejen.

Aha. Det lød ellers på dig som om du var sikker i din sag. Vi lukker den her. Vi venter på en dom i sagen før vi drager flere konklusioner.

"Du" kan vente. Og måske skal du læse op på hvad det hele handler om, hvis du sådan helt seriøst tror at det er op til debat om der er sket betalinger under bordet eller ikke. Det kan jeg næsten ikke tro at du ikke ved, men det lyder jo sådan. Det er jo hele grundlaget for retssagen....

Og nu spørger jeg igen:

Er der faldet dom i sagen?

Og så kan jeg svare dig igen: En eventuel dom handler ikke om betalingerne under bordet er fundet sted eller ikke. Det _er_ en kendsgerning. Det var det spanske skattesystem som opdagede det, og har sendt sagen videre. Retssagen handler om hvad man kan bevise de penge konkret er blevet brugt til.

Mere svært er det altså heller ikke at forstå. Utroligt at du har misset det helt basale i den her kæmpe sag efter så lang tid :)

Sidste redigering: 2 år 2 måneder siden ved Lars1991.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, 9eren

Leveret af Kunena Forum