Om Vores Rivaler IX
Shit en kasse og hattrick
Galactico downfall version 2
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
ja selv om Xabi har lavet flere comebacks med Leverkusen så bliver det kun for Real han kommer til at lave remontadas9eren post=175963 skrev: Okay den vender Leverkusen næppe
Shit en kasse og hattrick
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
Nu har Real Madrid og Leverkusen tabt til det samme antal modstandere i denne sæson.
Barcelona skal betale 1.4 milliarder euro tilbage inden 2032 til goldman sachs og JP Morgan.
- Siempre Madrid
- Væk
- Administrator
Laporta er Spaniens Thorborg. Tillykke med at køre en klub i sænk!9eren post=175976 skrev: www.elconfidencial.com/empresas/2023-05-...deuda-espai_3622386/
Barcelona skal betale 1.4 milliarder euro tilbage inden 2032 til goldman sachs og JP Morgan.
Xavi er tit et vrøvlehoved, men han havde jo ret, da han postulerede, at Barcelona ikke kan følge med Real Madrid.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jeg tænkte da jeg så opstillingen at den var vildt mærkelig. Som jeg havde forstået det, så har Andrich overtaget midtbanerollen fra Palacios over sæsonen og Adli troede jeg var 4 valg til angrebet. Jeg havde helt sikkert troet de vil starte med Boniface eller formstærke Schick. Så på opstillingen synes jeg (med min smalle viden) at Alonso fejler.
Men da jeg så så kampen og havde en forventning om powerfodbold og godt spil blev jeg godt nok skuffet. Måske er jeg forvent når vi ser Real Madrid der bare har styr på sit pasningspil. Mægden af bolde der blev forspilt på midten var grotesk både fra Xhaka, Wirtz osv. Det lignede panikfodbold og meget modløst. Jeg synes som sådan ikke Atalanta var mega godt spillende heller - untagen 3 målsskytten selvfølgelig, som var outstanding!
Som mange andre, så tror jeg Alonso tager over i Real Madrid næste sommer og sandsynligvis tager Wirtz med. Men jeg var godt nok skuffet over begge to; Alonso' opstilling, mangel på at få holdet til at skabe chancer og Wirtz som spillede på et lavt nivaeu og skal han erstatte Kroos på bolden, så der godt nok et stykke (og det helt fair, men blot så vi tilpasser vores forventninger).
Måske stod Atalanta bare godt til Leverkusen, men jeg var i hvertfald fælt skuffet. Håber Alonso kan gøre det bedre, når materialet er Real Madrid og ikke Leverkusen.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten fx Rodrygos rolle i truppen, forventningerne til Endrick, Mbappes ankomst.
Det er også en slags penge. Hvor dælen skal de finde dem fra?9eren post=175976 skrev: www.elconfidencial.com/empresas/2023-05-...deuda-espai_3622386/
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Jeg var også meget skuffet i går. De satte ikke en fod rigtigt.
Af det Leverkusen jeg har set ellers i sæsonen, som nok kan tælles på en hånd, har de dog levet op til alt det man læser og høre om dem. Bare for lige at understrege, at det ikke er hevet ud af en hat. Det er overfald på kanterne med Grimaldo og Frimpong med 100 km/t, Wirtz til at slå sukkerbolde, Bonifac / Schick til at sætte dem ind, Andrich til at brække nogle ben. Super underholdende at se på.
I går var totalt modsat.
Jeg er meget varm på at se Xabi i Real om 1-2 år.
Koeman sagde det samme. Jeg kan ikke forstå hvordan det så kan lade sig gøre for dem at bygge nyt stadion, få råd til spillere og lønninger. De køre langt over evne og i for lang tid. Hvordan kan det ske?Siempre Madrid post=175977 skrev:
Laporta er Spaniens Thorborg. Tillykke med at køre en klub i sænk!9eren post=175976 skrev: www.elconfidencial.com/empresas/2023-05-...deuda-espai_3622386/
Xavi er tit et vrøvlehoved, men han havde jo ret, da han postulerede, at Barcelona ikke kan følge med Real Madrid.
- Siempre Madrid
- Væk
- Administrator
Først skal man dog lige betale Xavi 15 millioner € i fratrædelsesgodtgørelse.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.