Om Vores Rivaler IX

1 år 5 måneder siden #15745 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Ingen drillerier fra Las Palmas. Men hvordan fanden har det her Barca hold ødelagt os 8-2 den her sæson?!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 5 måneder siden #15746 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo post=183526 skrev:

Ramos4 post=183516 skrev:

Siempre fiel post=183425 skrev:

Ramos4 post=183422 skrev:

Fondo_Sur post=183415 skrev: Sandheden er dog, at der ikke er sket noget med Negeira sagen. Det har været en stor gasballon, der er fløjet længere og længere væk. Det nye med Manuera kommer sjovt nok lige efter Osasuna kampen. Er det ikke bare Madrid-aviser, der prøver at finde et rationale bag frygten af, at dommerstanden er imod Real Madrid? Det er der nogen, der skriver. Det ender sikkert som Negeria sagen. Ingen beviser. Men medierne får en masse opmærksomhed fra Real Madrid fans og sælger aviser.

Manuera er dog med sikkerhed en kæmpe idiot, der ikke kan lide Real Madrid. Fuldstændig ude af stand til at dømme en Real Madrid kamp, der ligesom alle andre kampe kræver neutralitet.

I barca lejren tror de, at størstedelen af dommerne holder med Real Madrid, og at barca er en slags minoritet, der kæmper imod systemet. Sandheden er, at dommerne holder med alle mulige hold, og at der er nogle, der måske har økonomiske incitamenter for at holde med nogle bestemte hold.

Efter Negreira sagen har Real Madrid og andre klubber ret til at få dommerne undersøgt og udtrykke mistro. Sålænge der ikke bliver gjort noget og gasballonen bare flyver væk, vokser mistroen. Når man ikke har tillid til systemet, hvis der ikke er gennemsigtighed, hvad nytter det så at deltage i turneringerne. Den største klaphat må være Tebas. Hvornår træder han af. Han laver ikke andet end at sige upassende ting og modtage penge fra Saudi under bordet. 

​Barcelona HAR betalt millioner til Negreira. Om man så tror på at det var for...dommerrapporter...eller hvad det nu var de prøvede at bilde os ind - det må man så selv afgøre.

Men prøv lige at kigge på tallene inden du falder i fælden som så mange andre med "dommerne holder med alle mulige hold" - "dommerne er generelt dårlige" osv.

Fra 2004-2018 fik Real Madrid 7 røde kort FLERE end deres direkte modstandere. Barcas modstandere fik i samme periode 48 flere røde kort end Barca. Smag på den statistik og vend tilbage til mig.

I denne sæson har Barcas direkte modstandere fået 14 mål annulleret af VAR. Madrids modstandere? 2.
Siden VARs indtog i La Liga har både Barca og Atletico fået klart flere fordele af VAR end vi har. Det er bare facts. Og vi kan jo se i en kamp som den seneste, hvor subjektivt/tilfældigt det er, hvilke ting der skal kigges igennem og hvilke der ikke skal.

​Jeg siger ikke at der ikke KAN være uregelmæssigheder, men det her med hvem der har fået flest røde kort (eller straffe for den sags skyld) siger jo ganske enkelt INTET!! At Barcas røde kort-regnskab ser så anderledes ud kan jo blandt andet hænge sammen med at de havde nogle af de mest fantastiske driblestærke spillere nogensinde - og samtidig spillede ekstremt teknisk, boldbesiddende fodbold hvor de jo ikke selv begik mange frispark da de næsten konstant havde bolden. De vandt i den omtalte periode 9 mesterskaber mens vi vandt 4 - det siger jo en hel del om hvor gode de var. Mens vi havde spillere som Pepe og Ramos - hvordan skulle vores regnskab så nogensinde gå i plus ift kort Det er lidt det samme med VAR - der er jo andre ting der spiller ind - bl.a. spiller Barca i denne sæson helt overdrevet meget på at trække offside - det ku resultere i en del mål der blir underkendt som følge. Så de der rene statistikker kan da være et fingerpeg, men der kan jo gemme sig et væld af gode forklaringer. I perioder er vi også blevet anklaget for at få for mange straffespark sammenlignet med andre hold - måske var det fordi vi bare oftere var i og omkring feltet, så giver det jo sig selv at vi vil ende med flere. Sådan går det op og ned med de her ting.

​Jeg synes jo en spiller som Vinicius har bolden ret meget og er driblestærk og god teknisk. Hvordan forklarer du så, at han aldrig trækker nogen røde kort? Han bliver sablet ned, skubbet, hevet i, trampet på etc. i hver eneste kamp. Alene ham der Mafeo burde vel have haft 3 røde kort eller sådan noget.

Er dit argument for Barcas vanvittige kort-regnskab under Negreira-perioden stadig, at deres spillere var/er mere tekniske og driblestærke?

​Der må du simpelthen kigge på Vini... Hvis han nu ikke smed sig til højre og venstre og søgte hver eneste mulighed for at få et straffe. Og nej Vini er ikke nær så teknisk som Messi, Neymar, Iniesta var det.

​Fordi Neymar smed sig ikke til højre og venstre eller? :D Jordi Alba filmede ikke hele tiden? Suarez var ikke en kæmpe provokatør? Haha. I Guder.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

1 år 5 måneder siden #15747 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Om Vores Rivaler IX
​City fortsætter derouten, godt de fik forlænget med Pep 😅

1 år 5 måneder siden #15748 af Hamid8210
Hold da kræft 2-2 Barca vs atl Madrid. 20
Min spillet

1 år 5 måneder siden #15749 af Hamid8210
Håber ikke vi spiller kujonere fodbold mod lillesøster.

Og sikke en comeback af Barca :D

1 år 5 måneder siden #15750 af Hamid8210
4-2. Yamal er insane. Shit man

1 år 5 måneder siden #15751 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Bagud 0-2 efter 5 min og nu 4-2.
Rend mig

1 år 5 måneder siden #15752 af Hamid8210
Barca laver 1-2 kasser mere

1 år 5 måneder siden #15753 af Hamid8210
4-4 shit hahaha

1 år 5 måneder siden #15754 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo post=183600 skrev: Bagud 0-2 efter 5 min og nu 4-2.
Rend mig

Og mig der oddsede på Barca-sejr da de var bagud 0-2 efter 10 minutter og ikke lukkede oddset da de var foran 4-2...

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

1 år 5 måneder siden #15755 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo post=183600 skrev: Bagud 0-2 efter 5 min og nu 4-2.
Rend mig

​Godt, at du ikke sagde "Fuck off", så var du røget ud ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

1 år 5 måneder siden #15756 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Nu er vi godt nok et halvt ben i pokalfinalen, men har I ikke hørt frasen “Real Madrid er bare gode i Champions League”, når Real Madrid gør det godt i turneringen? Den kommer typisk fra Liverpool fans.

Er det bare mig eller et det ikke en indirekte måde at miskreditere Real Madrid? Hvorfor siger man ikke bare “Hvor er Real Madrid bare gode”? Det jo ikke fordi, at Copa del Rey er sværere at vinde, men der er ingen motivation i den turnering sammenlignet med CHL.

Vi må bare sige, at vi har været utrolig forkælede som madridistas inden for det seneste årti. Det kan med glæde og stolthed se tilbage på og ignorere dumsmarte bemærkninger.
Sidste redigering: 1 år 5 måneder siden ved Fondo_Sur.

Leveret af Kunena Forum