Om Vores Rivaler IX

1 år 5 måneder siden #15757 af GuldsmedeN
Besvaret af GuldsmedeN på emne Om Vores Rivaler IX
Mon der var straffe til Lamine Yamal, da han blev sparket/tacklet på skinnebenet i feltet på hans træk, der havde sat ham fri? Tror det er en del af komplottet, at de ikke dømte det. Nok pga al den snak for tiden, at de gerne vil holde lav profil. Vini havde i hvert fald heller ikke fået det!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 4 måneder siden #15758 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om Vores Rivaler IX
​Det smerter virkelig at sige det, men tager man et kig på bookmakerne er Barca pænt store favoritter til at tage pokalen i år - cirka dobbelt så stor sandsynlighed/risiko som Real Madrid.

Endnu værre er det jo, at man blot kan konkludere: Det vil være helt fortjent. De havde et helt elendigt run for et par måneder siden, men ellers har de virkelig på magisk vis sat noget godt sammen på meget kort tid. Man må bare lette hatten - det havde jeg vitterligt ikke forestillet mig før sæsonen.

SELVFØLGELIG er den stadig åben, men nu kiggede jeg lige på deres program, og foruden Atletico, Real og Bilbao ude så er det ret overkommeligt. Derfor giver det også sig selv, at vi skal vinde på Camp Nout, og at Atletico helst skal tage point. 

Om jeg tror på det? Nej. Det har været lort at være Barca-fan i en halv snes år, men man må bare sige, at de langt henad vejen - måske sammen med Liverpool - har været det bedste spillende fodboldhold i Europa i år, og at det sker med egne spillere og en offensiv spillestil. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

1 år 4 måneder siden #15759 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg synes også Barca spiller en flot omgang fodbold, det er prisværdigt at se Flicks arbejde betaler sig.
Og rart at se en eller anden form for koncept og ide i spillet.

Når det er sagt så tror jeg stadig de smider det hele, den høje offside linje er spændende men koster med det samme de 4 i bag ikke er 100% aligned.
I CL bliver det udnyttet inden længe, og i la liga skal de nok rende ind i en lille krise igen.
Deres offensiv er fed og de gør det godt, det er markant sjovere at se deres kampe end vores egne pt.
Jeg hælder desværre til at lillesøster render med ligaen i år.
Sidste redigering: 1 år 4 måneder siden ved Kimbo.

1 år 4 måneder siden #15760 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Om Vores Rivaler IX
Ville ikke have noget imod Atletico tager titlen, hvis det så betyder Ancelotti smutter til sommer. Så har det trods alt ikke været så skidt igen, et skridt tilbage for at få mere fremgang.
Barca havde heller ikke fået Flick, hvis Xavi havde vundet sidste sæson.

1 år 4 måneder siden #15761 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Om Vores Rivaler IX
​Barcelona har været meget op og ned i denne sæson. De startede jo godt og gik så fuldkommen døde, hvor alt så ud til at falde fra hinanden. Så ser de rigtig stærke ud igen og så er det spændende, om de kan holde fast. 

De spiller noget andet fodbold både med og uden bold, end man er vant til og Flick har i den grad fået sat noget spændende op. Det er ikke kun den høje linje, der er ny, men også deres spil med bolden er mere moderne, end hvad det har været i mange år. Jeg er lidt bekymret for deres ret overkommelige vej i Champions League, men på den anden side kan det måske stjæle fokus fra ligaen (så længe de for guds skyld ikke vinder CL). Det kan vel gå lidt i begge retninger for dem, men pt har jeg lidt for bange anelser. 

1 år 4 måneder siden #15762 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er altså også meget bekymret, der er ikke mange gode hold i i CHL i år, det vel kun Liverpool der for alvor har været stabile, og i en finale kan alt ske.

Jeg kan ikke se os selv stoppe Barca, Ancelotti lærer bare ikke af sine fejl, han siger selv at Betis kampen bør være et wake up call, men det wake up call burde jo have været der allerede da vi ydmygede os selv første gang mod Barca. Det skal være Atlético der skal stoppe Barca i ligaen og Copaen. Selv da vi var 7 point foran var jeg på ingen måder overbevist.

Jeg er meget frustreret over vores hold i år, jeg synes simpelthen vi spiller så forfærdeligt dårligt, vi har jo nærmest ikke vundet et eneste svært opgør. Der var lige Atalanta kampen på udebane, men ellers ikke. Og city kampene var jo en komplet joke, deres niveau er jo tættere på Las Palmas end deres niveau for bare ét år siden.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

1 år 4 måneder siden #15763 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Benfica har en gylden mulighed for at vinde mod Barca

1 år 4 måneder siden #15764 af Realex
Besvaret af Realex på emne Om Vores Rivaler IX
​Men de har desværre nærmest været dårligere siden det røde kort. De får seriøst ikke en større chance. Kom nu i gang og kvas det her Barca-hold i anden halvleg! 

1 år 4 måneder siden #15765 af Hamid8210
Barca kommer til vinde ved at score på deres eneste chance. Vent og se

1 år 4 måneder siden #15766 af Hamid8210
Typisk hahaha

1 år 4 måneder siden #15767 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Hamid8210 post=183861 skrev: Typisk hahaha