Om Vores Rivaler IX
- GuldsmedeN
- Ekspert bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Endnu værre er det jo, at man blot kan konkludere: Det vil være helt fortjent. De havde et helt elendigt run for et par måneder siden, men ellers har de virkelig på magisk vis sat noget godt sammen på meget kort tid. Man må bare lette hatten - det havde jeg vitterligt ikke forestillet mig før sæsonen.
SELVFØLGELIG er den stadig åben, men nu kiggede jeg lige på deres program, og foruden Atletico, Real og Bilbao ude så er det ret overkommeligt. Derfor giver det også sig selv, at vi skal vinde på Camp Nout, og at Atletico helst skal tage point.
Om jeg tror på det? Nej. Det har været lort at være Barca-fan i en halv snes år, men man må bare sige, at de langt henad vejen - måske sammen med Liverpool - har været det bedste spillende fodboldhold i Europa i år, og at det sker med egne spillere og en offensiv spillestil.
Og rart at se en eller anden form for koncept og ide i spillet.
Når det er sagt så tror jeg stadig de smider det hele, den høje offside linje er spændende men koster med det samme de 4 i bag ikke er 100% aligned.
I CL bliver det udnyttet inden længe, og i la liga skal de nok rende ind i en lille krise igen.
Deres offensiv er fed og de gør det godt, det er markant sjovere at se deres kampe end vores egne pt.
Jeg hælder desværre til at lillesøster render med ligaen i år.
Barca havde heller ikke fået Flick, hvis Xavi havde vundet sidste sæson.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
De spiller noget andet fodbold både med og uden bold, end man er vant til og Flick har i den grad fået sat noget spændende op. Det er ikke kun den høje linje, der er ny, men også deres spil med bolden er mere moderne, end hvad det har været i mange år. Jeg er lidt bekymret for deres ret overkommelige vej i Champions League, men på den anden side kan det måske stjæle fokus fra ligaen (så længe de for guds skyld ikke vinder CL). Det kan vel gå lidt i begge retninger for dem, men pt har jeg lidt for bange anelser.
Jeg kan ikke se os selv stoppe Barca, Ancelotti lærer bare ikke af sine fejl, han siger selv at Betis kampen bør være et wake up call, men det wake up call burde jo have været der allerede da vi ydmygede os selv første gang mod Barca. Det skal være Atlético der skal stoppe Barca i ligaen og Copaen. Selv da vi var 7 point foran var jeg på ingen måder overbevist.
Jeg er meget frustreret over vores hold i år, jeg synes simpelthen vi spiller så forfærdeligt dårligt, vi har jo nærmest ikke vundet et eneste svært opgør. Der var lige Atalanta kampen på udebane, men ellers ikke. Og city kampene var jo en komplet joke, deres niveau er jo tættere på Las Palmas end deres niveau for bare ét år siden.
Det er jo næsten lidt for klamt.Hamid8210 post=183861 skrev: Typisk hahaha