Om Vores Rivaler IX

1 år 3 måneder siden #15769 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Dejligt med nederlag til lillesøster - så er de pisket til at vinde mod Barca næste uge på hjemmebane.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 måneder siden #15770 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
​Manchester United har i mange år været et cirkus og nu skal de også have et stadion, der ligner et cirkustelt.

Manchester United (@manchesterunited) • Instagram-billeder og -videoer

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Redondo💖

1 år 3 måneder siden #15771 af Franksk
Besvaret af Franksk på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid post=183905 skrev: ​Manchester United har i mange år været et cirkus og nu skal de også have et stadion, der ligner et cirkustelt.

​ Roskilde festival

Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

1 år 3 måneder siden #15772 af Redondo💖
Besvaret af Redondo💖 på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid post=183905 skrev: ​Manchester United har i mange år været et cirkus og nu skal de også have et stadion, der ligner et cirkustelt.

​jeg kunne næsten ikke tro mine egne øjne da jeg så det. Vildt hvis de er seriøse omkring kapacitet på over 100.000 tilskuere. Det kan I al fald ikke være deres sportslige succes, der kan tiltrække så mange tilskuere. Måske en forlængelse med Christian Eriksen, er det der kan få dem til at fantasere om så strort et tal😂
Sidste redigering: 1 år 3 måneder siden ved Redondo💖.

1 år 3 måneder siden #15773 af Hamid8210
Benfica bagud 2-1. Yamal med klasse mål og sssist. Holy moly

1 år 3 måneder siden #15774 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
​Hvis Barca går hele vejen er Raphina og Yamal seriøse kandidater til ballon d’or sammen med Salah 
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

1 år 3 måneder siden #15775 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Redondo💖 post=183907 skrev:

​jeg kunne næsten ikke tro mine egne øjne da jeg så det. Vildt hvis de er seriøse omkring kapacitet på over 100.000 tilskuere. Det kan I al fald ikke være deres sportslige succes, der kan tiltrække så mange tilskuere. Måske en forlængelse med Christian Eriksen, er det der kan få dem til at fantasere om så strort et tal😂

​Det er efterhånden nærmest umuligt at få en billet uden at betale en 3. part for at komme på stadion i en topklub. 100.000 giver rigtig god mening, og der vil måske stadig være udsolgt hver gang. 

Man kan sige meget godt om moderniseringen af Bernabeu. Jeg er personligt slet ikke vild med, at man har forsøgt at skrue så meget op for eksklusiviteten i stedet for at øge tilskuerkapaciteten. Der er faktisk 3000 færre tilskuerpladser på Bernabeu nu på trods af, at der er bygget et helt nyt afsnit på østsiden. Man har bygget sindssygt mange pladskrævende VIP pladser, og kan derfor pt. ikke kunne vinde værtskabet af VM i 2030, da minimumskravet er  et stadion med plads til 80.000. Det har angivenligt fået ledelsen til at ville hæve tilskuerkapaciteten på Bernabeu igen, men gad vide hvor, sæderne skal være.
Sidste redigering: 1 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.

1 år 3 måneder siden #15776 af Realex
Besvaret af Realex på emne Om Vores Rivaler IX
​Benfica ødelagde det for dem selv, ved at være så sløje, på trods af at være en mand i overtal i 70 minutter i første kamp. 

1 år 3 måneder siden #15777 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 post=183912 skrev: ​Hvis Barca går hele vejen er Raphina og Yamal seriøse kandidater til ballon d’or sammen med Salah 

​Hvis Barca går hele vejen bliver det højest sandsynligt en af de to - Selvom Salah nu engang er den bedste af de tre. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

1 år 3 måneder siden #15778 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​har ikke stntes om PSG længe men det her anno 2024/25 post-mbappe fremstår langt mere sympatisk. Frisk og flot holdfodbold der viser hvad man kan formå med et spil koncept og med en flok gode spillere uden deciderede verdensstjerner. De må være glade for at Mbappe er væk for de spiller meget bedre uden ham

fuldt fortjent at de går videre på bekostning af Liverpool
Sidste redigering: 1 år 3 måneder siden ved mohbar.

1 år 3 måneder siden #15779 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar post=183917 skrev: ​har ikke stntes om PSG længe men det her anno 2024/25 post-mbappe fremstår langt mere sympatisk. Frisk og flot holdfodbold der viser hvad man kan formå med et spil koncept og med en flok gode spillere uden deciderede verdensstjerner. De må være glade for at Mbappe er væk for de spiller meget bedre uden ham

fuldt fortjent at de går videre på bekostning af Liverpool

​Jeg ved ikke om det er "fordi Mbappe er væk", for vi skal også lige se dem længere inde i Champions League. De har trods alt fået to semifinaler og en finale med Mbappe, og han har altså været flyvende for dem. 

Lige kampen i går burde Liverpool klart have taget den efter 90 minutter, mens det var helt absurd at PSG tabte den første. Det var godt nok meget frem og tilbage, men det var fed fodbold. Jeg kan også godt lide PSGs udtryk i denne sæson og det mod som de spiller med, for det er faktisk det man kan få, hvis alle 11 er med på at presse som et hold. Især i det første opgør havde de stor succes med at stå mand-mand nede bagved, når de pressede højt. Jeg sidder med følelsen af, at Mbappe havde lukket kampen for dem i går med alle de halve og hele muligheder, som de ikke fik lukreret på, men det kan man aldrig vide. 

Rigtig god fodbold af PSG må man sige.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

1 år 2 måneder siden #15780 af Hamid8210
Håber virkelig Atl Madrid kan tage point.

Leveret af Kunena Forum