Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Isak var jo i La Real uden at være noget helt vildt særligt. Er med på at han må have udviklet sig, men det er sigende om La Liga, at sådan nogle gode spillere gemmer sig i ligaen. Jeg kan tydelig huske debatten, da Isak blev købt. Mange Newcastle fans syntes, at det var alt for dyrt, da han jo slet ikke havde lavet så mange mål. Det har jo bare vist sig at være deres måske køb nogensinde. Haaland har dalet gevaldigt. Saka er sådan okay, men det får vi at se mod Real Madrid. Ødegaard og Palmer er også faldet af på den. Salah kan ikke særlig meget uden for England.Lars1991 post=184217 skrev: Udover Salah er spillere som Haaland, Isak, Saka, Ødegaard og Palmer da spiller man sagtens kunne vælge oppe foran i stedet for nogen af dem du nævner.
Det er egenligt ret vildt.
Derudover har vi Zubimendi, Nico Williams, Isco…
Jeg tror, at EM er et godt pejlemærke for niveauet. Bundesligaen godt med. Premier League udmærker sig lige nu i sportslige projekter i klubberne, og hvor det individuelle talent er kommet i baggrunden. Men cremen ift. talent er bare i La Liga. Særligt nu hvor stort set alle spillere i City er faldet i niveau.
Og så må man selvfølgelig ikke glemme PSG. De har samlet en helt vild talentfuld trup med noget af det bedste fra Frankrig og Portugal.
"Alle de bedste spillere er samlet i La Liga. Der er måske lige tre-fire spillere i Premier League."Matamoro post=184216 skrev: hvis du skulle finde en angriber til din startopstilling, hvem udover Salah ville du vælge fremfor Vinicius, Mbappe, Rodrygo, Yamal, Raphinha eller Nico?
Hvis du skulle vælge en midtbanespiller, hvem ville du vælge fremfor Valverde, Pedri, Bellingham ?
Det er den her jeg forholder mig til, hvor jeg skal give en håndfuld spillere udover 4.
Jeg ville til enhver tid stå inde for at have Haaland, Foden, Palmer, Saka, Saliba, Salah, Gabriel, Hakimi, Gvardiol, Dembele, Rodri?
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Korsbåndsskadet i landskamp for Canada.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Barca taberdømmes måske.
Selvfølgelig gør de ikke det, når det kommer til Barca og regler er der ingen retfærdighed mere.Hamid8210 post=184269 skrev: “Den spanske klub henviser til, at Iñigo Martínez havde meldt afbud til det spanske landshold på grund af en skade, og ifølge FIFA’s regler må en spiller, der gør det, først spille for sit klubhold fem dage efter afslutningen af landskampspausen.”
Barca taberdømmes måske.
Lad os håbe på lidt “held” ved at vi ikke også bliver ramt af skader i den kommende tid.
Som et nyligt eksempel kan jeg nævne vores egen kamp i CL mod dem for nogle uger siden, hvor jeg er overbevist om at de havde sendt os ud, hvis de havde udnyttet momentummet fra det tidlige mål og hele stadionets støtte i de første minutter, istedet gik det som det altid går for Simeone, han vil hellere spille ultra defensivt, lave små irriterende frispark og ødelægge rytmen, end at gå efter struben på modstanderne. Jeg forstår ikke Atléticos fans ikke efterhånden kræver bare lidt mere af deres klub, med den status de efterhånden har fået opbygget.
DC19
Men Atl Madrid er et underligt hold.