Om Vores Rivaler IX
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Kimbo skrev: Barcelona har desværre spillet sig op efter pausen :(
Men deres defensiv er rystende usikker, det er et lyspunkt. Sevilla skal nok hive 2-2 hjem.
Jeg bliver nok lynchet nu, men begynder at få lidt dårlig smag i munden over at Ronaldo napper guldbolden i år, den tæller trods alt hele 2016 og ikke kun op til sommerferien.
Guldbolden er en svær størrelse synes jeg... Egentlig burde hver måned tælle lige højt, men så alligevel ikke.... Messi og Suarez har jo klart performet mere konsistent over hele året, mens Ronaldo jo ikke har været bedre end en Serie 5-spiller i sæsonens første tre måneder :/ Til gengæld var han der, når det gjaldt i de to største turneringer i sidste sæsons afslutning :)
Man burde køre samme princip som NBA i basketball - En MVP-award, der går fra sæsonens start til sæsonens slutning
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Pelle skrev: Sevilla snydt for et kæmpe straffespark i de døende sekunder! Hold kæft hvor er de cataloniere heldige med dommerkendelserne i de her kampe! Latterligt!
Neymar burde have afgjort kampen inden. Bale ville være blevet flået herinde, hvis han havde lavet sådan en afbrænder.
Pepe ville være blevet flået på fcb's fora, hvis han havde lavet en Umtiti. Den er jo ikke slem, men der er et lille straffe.
Barca er heldige i denne kamp, og alligevel ikke, den kunne faktisk være endt med sejr til begge hold synes jeg.
Messi og Suarez er fantastiske, resten er middelmådige .
Friisen skrev: Kæmpe straffespark er måske lidt en (frustrations) overdrivelse, men et meget lille et så jeg også - synes egentlig at dommeren gjorde det rigtige i situationen...
Ja, at trække en spillers arm, så den er strakt, så han vælter. Det er et tydeligt straffespark i min bog.
"Maybe they hate me because I'm too good."
ChrillRM14 skrev:
Kimbo skrev: Barcelona har desværre spillet sig op efter pausen :(
Men deres defensiv er rystende usikker, det er et lyspunkt. Sevilla skal nok hive 2-2 hjem.
Jeg bliver nok lynchet nu, men begynder at få lidt dårlig smag i munden over at Ronaldo napper guldbolden i år, den tæller trods alt hele 2016 og ikke kun op til sommerferien.
Guldbolden er en svær størrelse synes jeg... Egentlig burde hver måned tælle lige højt, men så alligevel ikke.... Messi og Suarez har jo klart performet mere konsistent over hele året, mens Ronaldo jo ikke har været bedre end en Serie 5-spiller i sæsonens første tre måneder :/ Til gengæld var han der, når det gjaldt i de to største turneringer i sidste sæsons afslutning :)
Man burde køre samme princip som NBA i basketball - En MVP-award, der går fra sæsonens start til sæsonens slutning
Det gør man også med prisen "Europas bedste"
Problemet med en sæsonens bedste er, at spillere fra hele verden kommer i betragning, OGSÅ den brasilianske, uagtet, at det altid er en fra de europæiske ligaer der vinder den. Og der kører man jo på et andet format.
- Brylle
- Gæst
-
Du kan da ikke være uenig i, at det giver et straffe, når man trækker i armen? :DFriisen skrev: Ja, så er vi bare ikke enige :)
Brylle skrev:
Du kan da ikke være uenig i, at det giver et straffe, når man trækker i armen? :DFriisen skrev: Ja, så er vi bare ikke enige :)
Spørgsmålet er om de er lige gode om det. Den ene trækker, og den anden skubber. Hvis Umtiti bare trak i armen, så var den jo klar nok.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Brylle skrev:
Du ved jo godt hvad jeg mener ;)!! Jeg mener ikke der var straffe, og nej, heller ikke selvom han havde fat i armen. Hele sekvensen skal ses samlet og ikke kun på den sidste kontakt - det er ikke objektivt :)