Om Vores Rivaler IX
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Okay, det blev skrevet med et glimt i øjet, men hvor er han egentlig et vildt talent - kun bedømt på indeværende sæson (kom i tanke om det efter hans mål mod Celta her til aften)... Duelstærk, teknisk laaangt bedre end hans alder tilskriver, køligt køligt skud og imponerende roligt sind. Nu spiller nationalfølelse måske en rolle i forhold til bais, men hvad siger I andre? Rent objektivt, hvor god er han så? Hvad mangler han eventuelt for at være på niveau med de talenter, vi render rundt med i klubben???
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
Kassow-Rossing skrev: Jeg befinder mig ikke på Bold.dk og har ikke gidet den hjemmeside i mange, mange år.
Nej, ikke siden du heldigvis blev perma-banned i januar... Det er godt nok mange, mange år siden.
Han er alt for god til at rende rundt i Chelsea!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Hvor ville jeg dog ønske man købte Hazard til januar. Han har endelig fundet sit topniveau frem igen, og hold nu op en verdensklassespiller som ikke er bange for at løbe uden bold.
Det kommer an på, hvilken slags fodbold RM skal spille. Hazard var vild i går, men hvis vi også vil have de forreste til at presse, så vil jeg hellere have Griezmann.
Som bonus er hans løn angiveligt også noget lavere end Hazards.
Jeg er dog kommet dertil, hvor jeg gerne tager dem begge ;-)
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
BBB skrev:
Dios skrev: Hvor ville jeg dog ønske man købte Hazard til januar. Han har endelig fundet sit topniveau frem igen, og hold nu op en verdensklassespiller som ikke er bange for at løbe uden bold.
Det kommer an på, hvilken slags fodbold RM skal spille. Hazard var vild i går, men hvis vi også vil have de forreste til at presse, så vil jeg hellere have Griezmann.
Som bonus er hans løn angiveligt også noget lavere end Hazards.
Jeg er dog kommet dertil, hvor jeg gerne tager dem begge ;-)
Ønskelisten:
Lewandowski, Verratti, Hazard, Alaba - var virkeligheden et spil FIFA, så havde jeg købt alle til vinter... I FIFA får man heller ikke transferban :/
Griezmann har valgt side, og når man så alligevel har valgt forkert, så er der andre spillere, jeg hellere ser i klubben ;)
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
"Maybe they hate me because I'm too good."
ChrillRM14 skrev: Griezmann har valgt side, og når man så alligevel har valgt forkert, så er der andre spillere, jeg hellere ser i klubben ;)
Raul startede i Atletico. Figo og Laudrup spillede i Barcelona. Kroos spillede i Bayern.
Jeg kan sagtens acceptere, hvis en spiller ser lyset. Det er straks værre, hvis spilleren skifter modsatte vej - medmindre han bliver kasseret, for vi må acceptere at spillere, der ikke er gode nok til Real måske kan finde et bedre niveau hos en anden klub.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
1-1 er et ufortjent resultat i pausen, for Sevilla har - uden bias whatsoever - været rigtig rigtig stærke... Det sgu ærgerligt, at vi også skal spille på den bane en dag :( Fantastisk projekt, de har gang i!
BBB: det var nu ment som en ovrdrivelse, hence blinkesmileyen ;) Men jeg ville ærlig talt hellere se en Lewa end en Griezmann på holdet
- FanOfMagicalTeams
-
- Ekspert bruger
-
ChrillRM14 skrev: Hold kæft, hvor spiller Sevilla godt... O.o Deres hjemmebane er vanvittig, og atmosfæren giver den sgu superkræfter!
1-1 er et ufortjent resultat i pausen, for Sevilla har - uden bias whatsoever - været rigtig rigtig stærke... Det sgu ærgerligt, at vi også skal spille på den bane en dag :( Fantastisk projekt, de har gang i!
Sevilla spiller super, men før der går kommer for meget frygt for den bane så skal det også nævnes at FCB spiller elendigt. Det er vel kun Umiti der kan være tilfreds og Messi der kan være nogenlunde tilfreds med den halvvej. Resten er noget sløve.
Forstår stadig ikke den tilbagelægning Sevilla angriberen laver? Han må næsten føle at han er lidt for langt fremme i forhold til at få bolden med fordi han er i hop?
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
FanOfMagicalTeams skrev:
ChrillRM14 skrev: Hold kæft, hvor spiller Sevilla godt... O.o Deres hjemmebane er vanvittig, og atmosfæren giver den sgu superkræfter!
Sevilla spiller super, men før der går kommer for meget frygt for den bane så skal det også nævnes at FCB spiller elendigt. Det er vel kun Umiti der kan være tilfreds og Messi der kan være nogenlunde tilfreds med den halvvej. Resten er noget sløve.
Forstår stadig ikke den tilbagelægning Sevilla angriberen laver? Han må næsten føle at han er lidt for langt fremme i forhold til at få bolden med fordi han er i hop?
Barca ligner et hold, der har ligeså mange usikkerheder i deres trup og i deres spil som os (næsten altså...). De er dog mere effektive i angrebet og bliver gang på gang reddet på det :(
Men deres defensiv er rystende usikker, det er et lyspunkt. Sevilla skal nok hive 2-2 hjem.
Jeg bliver nok lynchet nu, men begynder at få lidt dårlig smag i munden over at Ronaldo napper guldbolden i år, den tæller trods alt hele 2016 og ikke kun op til sommerferien.