Om Vores Rivaler IX

9 år 8 måneder siden #2257 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

Kassow-Rossing skrev: Status: Vi har spillet uafgjort fire kampe i træk. Tre af dem i ligaen. Barcelona har smidt mange point i denne sæson også.

Spørgsmål: Hvor dum tror I Klopp føler sig nu?

Jeg tror Klopp er ligeglad.

Klopp har på 6 måneder fået Liverpool til at løbe mere end nogen af sine modstandere, kæmpe til det absolut sidste, score voldmange mål og kandidere til PL-titlen - hvad kunne han ikke have gjort med RM???? :O

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Sahinovic, mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 8 måneder siden #2258 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev:

Sahinovic skrev:

Kassow-Rossing skrev: Status: Vi har spillet uafgjort fire kampe i træk. Tre af dem i ligaen. Barcelona har smidt mange point i denne sæson også.

Klopp har på 6 måneder fået Liverpool til at løbe mere end nogen af sine modstandere, kæmpe til det absolut sidste, score voldmange mål og kandidere til PL-titlen - hvad kunne han ikke have gjort med RM???? :O

Klopp har skæg på kinderne og så er han skæg. Om sommeren er det varmere end om vinteren.

Skal vi prøve at holde os til emnet så du ikke pludselig fordyber dig i Liverpool og ligegyldighed?

Klopp udtalte at Barcelona ville vinde deres kampe 5-0 selv hvis de stillede med deres B hold. Indtil videre har Barcelona tabt point i samtidige kampe de har stillet med bare en smule reserver.

"The main difference with Spain is that Barcelona can play 50% of their matches with the B team.
"Messi runs 4.3 kilometres and they score five goals - it's like a recovery session.
"'I'm not saying I'm the best coach in the world, but I'm pretty good."

Efter man er kommet med så uintelligent en udtalelse om en liga man aldrig har trænet i, så må man også gerne få lidt høvl når man bliver modbevist af Alaves, Atlético, Celta, Villarreal, Las Palmas og Eibar uge efter uge.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 9 år 8 måneder siden ved Kassow-Rossing.

9 år 8 måneder siden #2259 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IX
Ja Barca har på ingen måde imponeret den her sæson. Ret vildt hvordan hverken Real eller Barca rigtig viser noget.

9 år 8 måneder siden #2260 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev:

Sahinovic skrev:

Haha var selv stor fan for at han ville komme til RM, men de fleste svar var at han kun kan tysk!!!?? SOm den danske version af Klopp på vestegnen så handler det ikke kun om snak, men aktion aktion aktion! Om nogen tror jeg det ville være en Klopp type der kunne foretage oprydning i truppen og få spillere til at performe ift. deres potentiale.
Sidste redigering: 9 år 8 måneder siden ved mohbar.

9 år 8 måneder siden #2261 af ChrillRM14

Kassow-Rossing skrev:

ChrillRM14 skrev:

Sahinovic skrev:

Klopp har skæg på kinderne og så er han skæg. Om sommeren er det varmere end om vinteren.

Skal vi prøve at holde os til emnet så du ikke pludselig fordyber dig i Liverpool og ligegyldighed?

Klopp udtalte at Barcelona ville vinde deres kampe 5-0 selv hvis de stillede med deres B hold. Indtil videre har Barcelona tabt point i samtidige kampe de har stillet med bare en smule reserver.

"The main difference with Spain is that Barcelona can play 50% of their matches with the B team.
"Messi runs 4.3 kilometres and they score five goals - it's like a recovery session.
"'I'm not saying I'm the best coach in the world, but I'm pretty good."

Efter man er kommet med så uintelligent en udtalelse om en liga man aldrig har trænet i, så må man også gerne få lidt høvl når man bliver modbevist af Alaves, Atlético, Celta, Villarreal, Las Palmas og Eibar uge efter uge.

såså... emnet er: vores rivaler, så jeg er vel ikke helt på afveje, når nu Klopp blev nævnt i de to forgående indlæg? :)

Set i lyset af den - forhåbentlige - momentære nedtur, så er det da interessant at diskutere, hvordan en af de trænere, som flere brugere herinde gerne så afløse Benitez, har klaret sig efterfølgende med en trup, der er betydeligt ringere end RM? Det var i hvert fald det, mit indlæg havde til formål at gøre.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 8 måneder siden #2262 af Kassow-Rossing

ChrillRM14 skrev: Set i lyset af den - forhåbentlige - momentære nedtur, så er det da interessant at diskutere, hvordan en af de trænere, som flere brugere herinde gerne så afløse Benitez, har klaret sig efterfølgende med en trup, der er betydeligt ringere end RM? Det var i hvert fald det, mit indlæg havde til formål at gøre.

Så røg pointen da også to meter over hovedet på dig :P

Hvis vi skal tage dit emne op, og det er i øvrigt ret interessant, så håber jeg ikke Zidane bliver afløst lige foreløbig. Naturligvis skal han ud, ligesom Ancelotti, hvis han ikke udvikler truppen på nogen måde. Vi har ikke råd til stilstande i disse år, men jeg synes der er længe til vi overhovedet skal overveje at anbefale Perez at sende Zinedine en fyreseddel ;)

Personligt giver jeg ikke meget for de hold, der baserer deres udtalelser på resultater i Premier League. Den liga er en joke og alle kan udrette noget 'stort' i den liga fordi modstanden er så svag. Selv Leicester kan vinde sådan en liga. De ville ikke ende i top 3 i Spanien.

Sidste redigering: 9 år 8 måneder siden ved Kassow-Rossing.

9 år 8 måneder siden #2263 af ChrillRM14

Kassow-Rossing skrev:

ChrillRM14 skrev: Set i lyset af den - forhåbentlige - momentære nedtur, så er det da interessant at diskutere, hvordan en af de trænere, som flere brugere herinde gerne så afløse Benitez, har klaret sig efterfølgende med en trup, der er betydeligt ringere end RM? Det var i hvert fald det, mit indlæg havde til formål at gøre.

Så røg pointen da også to meter over hovedet på dig :P

Hvis vi skal tage dit emne op, og det er i øvrigt ret interessant, så håber jeg ikke Zidane bliver afløst lige foreløbig. Naturligvis skal han ud, ligesom Ancelotti, hvis han ikke udvikler truppen på nogen måde. Vi har ikke råd til stilstande i disse år, men jeg synes der er længe til vi overhovedet skal overveje at anbefale Perez at sende Zinedine en fyreseddel ;)

Personligt giver jeg ikke meget for de hold, der baserer deres udtalelser på resultater i Premier League. Den liga er en joke og alle kan udrette noget 'stort' i den liga fordi modstanden er så svag. Selv Leicester kan vinde sådan en liga. De ville ikke ende i top 3 i Spanien.

Okay, misforstod pointen - den tager jeg på mig (skrev og læste lidt hurtigt i en lille pause til en forlæsning) ;)

9 år 8 måneder siden #2264 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Zidane's tvillingebror er netop blevet fyret hos Aston Villa. Vanvittig ringe sæsonstart de har haft.

9 år 8 måneder siden #2265 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg troede, at vores defensiv var rystende usikker. Det var lige indtil jeg så Citys forsvarsspillere. Kolarov, Zabaleta og Otamendi kunne ligeså godt have købt billet til 1. Række.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

9 år 8 måneder siden #2266 af Kassow-Rossing
Barcelona er, indrømmet, en fryd for øjet at følge i denne kamp. De spiller Premier League holdet langt ned under Camp Nous græstæppe. Den må være hård at sluge for Josep og Claudio.

9 år 8 måneder siden #2267 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
City kunne nu godt have brugt en god målmand og stærk midtbane....som Joe Hart og Yaya...Og så bænken hykleren også en stærkt spillende Aguero. Enten er han idiot eller vil han tabe til Barcelona.

9 år 8 måneder siden #2268 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Claudio Bravo hahaha!! Han forlod aldrig Barca :-D

"Maybe they hate me because I'm too good."

Leveret af Kunena Forum