Om Vores Rivaler IX
Kassow-Rossing skrev:
Pelle skrev: Det er dog påfaldende, at vi endnu ikke har fået et straffespark i denne sæson, mens Barca vel snart nærmer sig deres 10.?
Jeg husker nogle få år tilbage (to sæsoner?) hvor Barcelona fans skreg det samme i hovedet på os. Skal vi nu ikke bare lige forsøge at holde os bare en smule objektive og sige, at holdet der dribler mest rundt i straffesparksfeltet får også flest straffespark?
Ja det er jo åbenlyst at de hold der angriber mest aggressivt, og kommer til mange farlige situationer inde i feltet også får flest straffespark. De eneste gange vi kunne få et tilfældigt straffe var vel ved lidt skub i ryggen ved et indlæg? Hvis vi angreb med flere løb og hurtigere spil vil vi også få en masse straffespark :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kassow-Rossing skrev:
Pelle skrev: Det er dog påfaldende, at vi endnu ikke har fået et straffespark i denne sæson, mens Barca vel snart nærmer sig deres 10.?
Jeg husker nogle få år tilbage (to sæsoner?) hvor Barcelona fans skreg det samme i hovedet på os. Skal vi nu ikke bare lige forsøge at holde os bare en smule objektive og sige, at holdet der dribler mest rundt i straffesparksfeltet får også flest straffespark?
Gider du ikke for en gangs skyld stoppe med at være så pokkers hellig omkring hvad andre må mene og ikke mene, når du selv gang på gang falder i gryden. Nu er det trods alt dig, der er berygtet på bold.dk for din usaglige, anti-Barcelona argumentation :-)
Naturligvis er det i orden, at Barca får flere straffespark, da de opholder sig mere i feltet. Men vi kunne sagtens være blevet tildelt nogle i løbet af sæsonen også, og her mener jeg bare, at forskellen på antallet af tildelte straffespark er stor. Det er jo ikke ligefrem fordi vi aldrig bevæger os rundt i modstanderens felt. Mere var der egentlig ikke i det.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Jeg gør ikke umiddelbart.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Og uanset hvad jeg skrev engang, så ændrer det ikke på, at det du skrev var ret søgt. Kom nu ind i kampen (og giv mig ret i at det hold, der flytter bolden mest rundt i modstanderens felt, også får flest straffespark?)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev: Jeg befinder mig ikke på Bold.dk og har ikke gidet den hjemmeside i mange, mange år.
Og uanset hvad jeg skrev engang, så ændrer det ikke på, at det du skrev var ret søgt. Kom nu ind i kampen (og giv mig ret i at det hold, der flytter bolden mest rundt i modstanderens felt, også får flest straffespark?)
Læs lige mit indlæg igen, så er du en knag ;-)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Jeg tror jeg har overbevist dig, så min opgave er fuldført.
Kassow out! :D (Superman theme music)
FC Barcelona: 28
Real Madrid 11.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
ZizouMo skrev: Straffespark i denne sæson samt sidste:
Real Madrid 11.
... Og for nogle sæsoner siden var Barcelona tilhængere meget indigneret over det omvendte billede (Penaldo). Personligt synes jeg at det bliver unødvendigt polemisk - ja Barcelona har fået tildelt flere straffespark, og hvad så? De er jo også utvivlsomt ligaens bedste hold til at arbejde bolden ind i feltet. Frem for at afslutte ved førstgivne lejlighed praktiserer de tilmeld småspil (af fodboldmæssig og teatralsk karakter) i og på kanten af modstanderens boks. Det er vel klart nok at det kaster straffespark af sig?
Jeg ville ærlig talt være mere mistænksom og bekymret for ligaen, hvis Real Madrid og Barcelona hvert år fik tildelt akkurat samme antal straffespark.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
nono's ord er vise. Igen, igen :)
nono skrev:
Real Madrid 11.
... Og for nogle sæsoner siden var Barcelona tilhængere meget indigneret over det omvendte billede (Penaldo). Personligt synes jeg at det bliver unødvendigt polemisk - ja Barcelona har fået tildelt flere straffespark, og hvad så? De er jo også utvivlsomt ligaens bedste hold til at arbejde bolden ind i feltet. Frem for at afslutte ved førstgivne lejlighed praktiserer de tilmeld småspil (af fodboldmæssig og teatralsk karakter) i og på kanten af modstanderens boks. Det er vel klart nok at det kaster straffespark af sig?
Jeg ville ærlig talt være mere mistænksom og bekymret for ligaen, hvis Real Madrid og Barcelona hvert år fik tildelt akkurat samme antal straffespark.
Bayern München har fået tildelt 17 straffespark de seneste 2 sæsoner.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
ZizouMo skrev:
nono skrev:
Real Madrid 11.
Bayern München har fået tildelt 17 straffespark de seneste 2 sæsoner.
Jeg skal bare lige forstå det korrekt. Hvad er din pointe? Fair nok, hvis du hev 17 eksempler op, som modsiger tallene. Er det vigtigste og væsentligste ikke, at der bliver dømt korrekt uanset om vi taler Barcelona, Real Madrid eller Bayern München? Det er jo ikke differencen som er vigtig, men om de er korrekt dømt eller ej.
Jeg forstår ikke indlægget. Faktisk forstår jeg slet ikke emnet.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.