Om Vores Rivaler IX

9 år 7 måneder siden #2329 af Friisen
Besvaret af Friisen på emne Om Vores Rivaler IX

Kratmus skrev: Der var straffespark. Punktum. Umtiti skubber med strakt arm på brystkassen og derefer halsen af Sevilla spilleren, som skubber armen væk, hvorefter Umtiti holder i hans arm og trækker ham ned. Den kan ikke diskuteres.

Er du FIFA dommer siden den ikke kan diskuteres :)?

Jeg havde også gerne set Sevilla udligne, men I er altså nogle piverter med alt for hvide briller på :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 7 måneder siden #2330 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

Friisen skrev:

Kratmus skrev: Der var straffespark. Punktum. Umtiti skubber med strakt arm på brystkassen og derefer halsen af Sevilla spilleren, som skubber armen væk, hvorefter Umtiti holder i hans arm og trækker ham ned. Den kan ikke diskuteres.

Jeg havde også gerne set Sevilla udligne, men I er altså nogle piverter med alt for hvide briller på :)

Nej, men det behøver man heller ikke være. Dommeren havde dømt frispark, hvis det var uden for feltet(agree?). Og der gælder de samme regler uden for feltet som inde i feltet i forbindelse med denne type forseelse.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 år 7 måneder siden #2331 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Kratmus skrev:

Friisen skrev:

Nej, men det behøver man heller ikke være. Dommeren havde dømt frispark, hvis det var uden for feltet(agree?). Og der gælder de samme regler uden for feltet som inde i feltet i forbindelse med denne type forseelse.

Åbenlyst er vi ikke enige. Selvfølgelig kan den dømmes, og jeg ville også foretrække, at den blev dømt, men lad os nu være enige om, at Umtiti ikke sparkede ham ned bagfra. Den ene hev i armen, og den anden skubbede med armen. Man må heller ikke skubbe med armen, vel? Selvfølgelig kan den diskuteres. Jeg mener, at den er der, men at den er ret let, og langt fra så grov som du/I gør den til.
Følgende bruger(e) sagde tak: Friisen

9 år 7 måneder siden #2332 af Friisen
Besvaret af Friisen på emne Om Vores Rivaler IX

Kratmus skrev:

Friisen skrev:

Ja han kunne ha' dømt straffe for at holde i armen, eller han kunne ha' dømt frispark inden for den "stiff arm" (er vist kun tilladt i NFL) som Umtiti efterfølgende holdt fast i. Jeg synes ingen af dem skal dømmes, og Sevilla spillerens (manglende) reaktion efterfølgende synes jeg bekræfter dette :) Selvfølgelig slår han lidt ud med armene, men efterfølgende brokker han sig jo ikke videre over det...

9 år 7 måneder siden #2333 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
FC Barcelona skifter trøjesponsor fra Qatar Airways til Rakuten fra og med næste sæson.

Aftalen løber i fire sæsoner.

Økonomien copy-pasted fra deres egen side:
"Rakuten vil betale 55 millioner euro per sæson og yderligere 1,5 millioner euro per vundne liga, samt 5 millioner euro per vundne Champions League."

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 7 måneder siden #2334 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Hva' fåk r Rakuten?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 7 måneder siden #2335 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev: Hva' fåk r Rakuten?

Kinesisk internet firma

9 år 7 måneder siden #2336 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX

asp3200 skrev:

Kinesisk internet firma

Åbenbart et kinesisk internet firma, der gerne vil være mere kendt i folkemunde ;) De betaler i hvert fald godt.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 7 måneder siden #2337 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

asp3200 skrev:

Kinesisk internet firma

Japansk. Åbenbart kommet i stand via en Piqué kontakt.

9 år 7 måneder siden #2338 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Ja, det undrer mig ikke. Hvad han ikke bedriver den til udenfor banen...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 7 måneder siden #2339 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Hvor er det fucking vigtigt!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, BBB, Siempre fiel, ChrillRM14

9 år 7 måneder siden #2340 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: Hvor er det fucking vigtigt!

Det er også på tide! Barca har ikke skabt overbevisende resultater den seneste måned, omend de alligevel har tilsjusket sig sejren til sidst - og nu kommer der så endelig et resultat, der går vores vej! :D Mega-fucking-vigtigt!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Leveret af Kunena Forum