Om Vores Rivaler IX
Kassow-Rossing skrev: Manchester Uniteds Pogba er netop ved at spille en af sine utrolig få kampe, der rent faktisk kunne give ham en plads i Real truppen.
Skarpe, hurtige afleveringer. Et stensikkert taget straffe. Og et huk fra kanten af feltet hvor keeperen var chanceløs.
Alligevel ville han få svært ved at spille sig til en plads i truppen i kampen mod Kroos og Modric. Er der nogle herinde, der ærgrer sig over vi ikke fik franskmanden?
Jeg ærger mig lidt. Men til den pris er det helt fint, at klubben undlod. Og det handler deraf om, hvor selvskrevet han ville være i startopstillingen selvom han præstationer ikke kunne retfærdiggøre det. Den type transfers har vi prøvet før ...
Men en ung Pogba til 35 mil €, eller hvad ved jeg, og dermed med muligheden for at bænke eller rokere ham ville da ikke skade synderligt...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
#PrayForMascherano
Ville for alvor blive foruroliget, hvis de også vandt den kamp.
Avanti.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Pelle skrev: Hold op jeg er imponeret over Sevilla i øjeblikket. De indtager en øjeblikkelig førsteplads, hvis de holder deres 1-0 føring mod Atletico, som netop har fået Koke udvist. Meget vigtigt at Atletico taber den her.
Barca var ligeledes få sekunder fra at smide point igår - det ligner en af de runder, hvor topholdene falder på stribe... Vi kan tage førstepladsen tilbage i aften med en sejr over et ellers ret stærkt Bilbao-mandskab, eller vi kan spille shaky ligesom Barca og Atletico. Hvis det ikke er motivation for holdet til at gå efter at tromle Bilbao over i aften, så ved jeg ikke hvad, der skulle kunne få os igang...
Ifht Sevilla; De sælger 6-7 profiler i sommers, men er tilsyneladende endnu stærkere i år... om de ender på en første eller andenplads efter runden er færdigspillet, så har de sgu et slagkraftigt hold... De tager imod Barca på deres hardcore hjemmebane runden før Barca tager imod os på Campen. Det kan blive to meget vigtige runder for RMs titelchancer i år, hvis Barca lider tab der.
Sevilla som en dark horse i La Liga i år???
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Det er spændende, hvad Sampaoli kan få ud af holdet.
Med lidt held. Nej vent, med en bedre dommer havde Valencia også stået med minimum ét point mod Barcelona. Men Real Madrid vil med en sejr stadig være to point foran de teatralske katalanere.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Daniel skrev: En OK runde. Jeg mener ikke, at Sevilla skal betragtes som en udfordrer til titlen på den lange bane, så det er helt fint, at de nappede bysbørnene, således Real Madrid potentielt set kan sikre sig et lille forspring.
Med lidt held. Nej vent, med en bedre dommer havde Valencia også stået med minimum ét point mod Barcelona. Men Real Madrid vil med en sejr stadig være to point foran de teatralske katalanere.
Kan Sevilla bygge lidt på rent mentalt og lære at spille bedre på udebane, så kan de hente rigtige mange point - der er selvfølgelig langt op til de tre mastodonter, men det er immervæk glædeligt, hvordan niveauet tydeligvis forbliver højt - hvis ikke endnu højere - hos subtoppen.
Ja, Valencia burde jo have fået point fra dén kamp, men selvom vi jo selv er herre over, om vi ligger på førstepladsen om nogle timer, så er det stadig sådanne kampe for Barca, der kan give dem de marginaler, de vinder mesterskabet på. Havde de ikke haft marginalerne på deres side, havde de heller ikke vundet mesterskabet så mange gange de seneste par år i stedet for os... Vi ender jo så ofte 1,2 eller 3 point efter dem, hvilket i sidste ende blot er et enkelt potentielt pointtab som igår fra at give os mesterskabet :/
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Det er dog påfaldende, at vi endnu ikke har fået et straffespark i denne sæson, mens Barca vel snart nærmer sig deres 10.?
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Pelle skrev: Det er dog påfaldende, at vi endnu ikke har fået et straffespark i denne sæson, mens Barca vel snart nærmer sig deres 10.?
Jeg husker nogle få år tilbage (to sæsoner?) hvor Barcelona fans skreg det samme i hovedet på os. Skal vi nu ikke bare lige forsøge at holde os bare en smule objektive og sige, at holdet der dribler mest rundt i straffesparksfeltet får også flest straffespark?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)