Om Vores Rivaler IX
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Neymar og Rafinha har netop fået taget et selfie med Justin Beiber på Barcelonas træningsbaner. Hold da op en stor dag for Catalanerne!!
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kassow-Rossing skrev: Breaking news, breaking news
Neymar og Rafinha har netop fået taget et selfie med Justin Beiber på Barcelonas træningsbaner. Hold da op en stor dag for Catalanerne!!
Når man tænker på, at du er fuldstændig ligeglad med vores ærkerival, så bruger du forholdsvis meget tid på dem ;-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Jeg støtter spanske hold i Champions League og Europa League (Samt VM for klubhold), fordi de er spanske og fra La Liga. Jeg bryder mig ikke om Barcelonas væremåde. Hverken klubben, ledelsen, spillerne eller fansene.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Han nåede at vinde Champions League og Europa League og ophører sin karriere efter opholdet i MLS hos LA Galaxy.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Jespersk skrev: Og det er relevant for en side omhandlende Real Madrid hvorfor præcis?
Er du seriøs?
Denne her tråd handler om alle andre hold end Real Madrid. Som Siempre Madrid engang skrev det: "Brøndbys udebanekompleks og alle andre rivaler"
Jespersk skrev: Og det er relevant for en side omhandlende Real Madrid hvorfor præcis?
Med risiko for at du siger i lige måde, hvad fanden bilder du dig ind at gå og bestemme hvad folk skal skrive om? Hvad fanden bidrager dit indlæg med, som på nogen måde kan retfærdiggøre at du skriver det L*RT? Er der noget indhold.. Klaphat!
Jeg synes det er relevant, fordi han netop har spillet for et hold, som har været vores rivaler - mere eller mindre. Og så bør han respekteres, for han har da vist loyalitet over for sin klub. Nogen vil kalde ham en legende. Der har kørt en masse film på FB med hans scoringer, og der er sq nogle flotte imellem :)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Haha, wow sikke et udbrud :)
Hvor i min besked står der noget som helst om at jeg vil bestemme hvad han vil skrive? Jeg nævnte blot at jeg ikke kunne se meningen i at nævne det på en madrid relateret side, hvor det istedet burde være noget man gik ind og læste på bold.dk :)
Men fair nok, er naturligvis ikke noget jeg skal bestemme :)
God aften.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Nyheder der IKKE omhandler Real Madrid skrives i denne tråd med navnet "Vores Rivaler"
Vi er nu kommet til den 9. udagave af tråden "Vores Rivaler", og de otte foregående havde også 500 indlæg. Det er mange år med ikke-Real Madrid-relaterede nyheder de sidste femten år. Du har været her siden 2014. Du burde efterhånden have fanget den.
Kunne ikke dy mig, men den der kom hurtigt tilbage og bed dig selv i røven :)Kassow-Rossing skrev: Breaking news, breaking news
Kimbo skrev:
Kunne ikke dy mig, men den der kom hurtigt tilbage og bed dig selv i røven :)Kassow-Rossing skrev: Breaking news, breaking news
?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos