Om Vores Rivaler IX
Kratmus skrev:
RJ skrev:
Kratmus skrev:
RJ skrev: Hold nu kæft man. Så vil de kraftedme heller ikke videre! Det er fandme sørgeligt det her!!
1 P$G mål, og så mangler Barca 6 i alt. Det er inklusiv ekstratid, hvis Barca skulle score 4 i ordinær tid.
Ser du kampen? Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig PSG score.
Hvis Neymar kun får gult, slipper du også med gult for den kommentar.
Haha for 30 min. siden kunne jeg ikke forestille mig PSG score ;-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
(undskyld hoveren)
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Men de 3 mål fra Barca var også virkelig spøjse, 2 x klumpe dumpe og det omtrent dummeste staffe jeg nogensinde har set.
Det har helt sikkert været en spændende og mindesrig kamp, og over 2 kampe synes jeg det er fair at PSG går videre (hvis dette holder) omend de har været pinlige i dag. .. de kan jo sagtens lave chancer når de genre vik spille fodbold, kun verrati kan være nogenlunde stolt af sin præstation (og lidt Cavani )
Florentino Pérez
RJ skrev:
Kratmus skrev:
RJ skrev:
Kratmus skrev:
RJ skrev: Hold nu kæft man. Så vil de kraftedme heller ikke videre! Det er fandme sørgeligt det her!!
1 P$G mål, og så mangler Barca 6 i alt. Det er inklusiv ekstratid, hvis Barca skulle score 4 i ordinær tid.
Ser du kampen? Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig PSG score.
Hvis Neymar kun får gult, slipper du også med gult for den kommentar.
Haha for 30 min. siden kunne jeg ikke forestille mig PSG score ;-)
Det er Barca, og ligesom os lukkes der altid mål ind ;) Det skal siges, at Barca selvfølgelig scorer 3 mål, men hvis bare PSG havde spillet med nogen selvtillid i forsvaret, havde Barca ikke fået de 3 mål. Så gode, som kommentatorerne siger, at Barca er, synes jeg overhovedet ikke de er. De løber jo rundt omkring feltet mod et PSG-hold, der pakker sig. I modsætning til os, har de ikke store spillere, de kan slå indlæg på, når modstanderen pakker sig.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sahinovic skrev: Nu kan FC Barcelona til gengæld fokusere på ligaen, så det er vel et lille minus at de ryger ud så tidligt i Champions League.
Men den kan man vel altid bruge? De har tidligere vundet The Double, så hvis de kan, burde vi også kunne.
Jeg har ingen ord... Ingen.......