Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Sindsyg heldigt og med enorm dommerhjælp.
Kratmus skrev: Er det ikke bemærkelsesværdigt, hvordan et hold kan begynde at spille så formidabelt, så snart de får at vide, at deres træner stopper(Barca) eller at trænere faktisk stopper(farvel til Benitez). Det er ikke fordi, jeg skal hænge Barca ud, for det sker også for andre klubber, fx også RM da Zidane kom til. Det er som om, at holdet bevidst/ubevidst spiller under niveau, og så snart træneren er væk, sker en forløsning, og holdet spiller fantastisk. Barca, der banker Celta 5-0, os der vinder CHL selvom vi spillede middelmådigt fodbold. Altså, er fodboldspillere bare nogle forkælede krukker, der spiller under niveau, når de ikke får deres vilje? Som Ronaldo, der ikke er "glad" osv. osv.. Tro mig, normalt interesserer jeg mig kun for det, der foregår på banen, men lige netop dette fænomen synes jeg er noget specielt. Altså, noget inden i mig begynder at synes, at vi har det samme problem med vores start-ellever. Vi spiller jo så fantastisk, når "B-holdet" er inde. Måske vi skal begynde at spille med B-holdet freamadrettet, for de hiver resultaterne hjem, og så kan A-holdet blive sat på plads. Vores "B-hold" er jo stadig bedre end mindst 90% af holdene rundt omkring i verden.
Barca er et godt bevis i dag, omend de fik lidt dommerhjælp. Nu skal vi i hvert fald ikke høre på Pique det næste halve år hvad angår dommerhjælp, for de må de da vist have plus på den konto nu ;) Men også hatten af, for selvom PSG fik det ene mål, fik Barca scoret de 6 mål. Det er imponerende, og klart det største Remontada, jeg kan komme i tanke om
I øvrigt, selvom dommeren er elendig, så er det useriøst at snakke om korruption, Steen.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
ses
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Steen skrev: Dette er en skændsel for fodbolden. Fodbold har mistet sin charme i dag. Hvor er det sørgeligt, at Barcelona får hjælp af samtlige instanser. Korruption som vi aldrig tidligere har set.
Sikke noget vrøvl. Barca søger heldet og får det. Vi må bare tage hatten af for sådan et fremragende comeback. Flot.
Jeg troede Barca skulle ha nummer 4 med et kvarter, eller mindst ti minutter igen. Bagud med tre i 88. minut...
Det er vanvittigt. For at vende det til noget positivt, så skal de stadig bruge krudt på CL nu. Men fy for helvede mand, stakkels PSG.
- Señor José
- Forum begynder
-
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Señor José skrev: PSG SUTTER MAX PIK, hvad er det for noget lort mand. FUCKING JYNX
skru ned for blusset. Nu!
- Brylle
- Gæst
-
God start bro. Velkommen til.Señor José skrev: PSG SUTTER MAX PIK, hvad er det for noget lort mand. FUCKING JYNX
Sådan en dommer man vel ikke dømme en international kamp igen? Det er jo i voldsom grad at afgøre en kamp. Men der var da spænding
elle44 skrev:
Steen skrev: Dette er en skændsel for fodbolden. Fodbold har mistet sin charme i dag. Hvor er det sørgeligt, at Barcelona får hjælp af samtlige instanser. Korruption som vi aldrig tidligere har set.
Sikke noget vrøvl. Barca søger heldet og får det. Vi må bare tage hatten af for sådan et fremragende comeback. Flot.
Ja, de får jo slet ikke dømt 2 straffespark som de ikke skulle have haft (første er tvivlsom, nummer to er en skandale), mens PSG slet ikke blev snydt for et klokkeklart straffe som dommeren slet ikke så.
Den eneste man kan tage hatten af for, er dommeren. Han behøver ikke at bekymre sig om penge i meegeet lang tid.