Om Vores Rivaler IX
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
-#7- skrev: Uanset mit tilhørsforhold, så har jeg godt nok kæmpe respekt for det Barcelona er igang med at udrette. Det er ikke hvem som helst de spiller mod, og det er heller ikke et hvilket som helst hold der ville være i stand til at vende så håbløs en situation. Vel nærmest kun vores egne drenge der kan det.
Men det er alligevel også vildt hvor stor forskel der er på PSG fra det første opgør og til nu. Hvis de ryger ud må Emerys sæde godt nok brænde under ham.
Det er flot, hvis de går videre - det er historisk på mange måder, men alle tre mål har været klumpede, heldige og decideret mærkelige....
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Og så se lige hvordan Rabiot, Draxler, mv spiller. De er HELT ved siden af sig selv.
ChrillRM14 skrev: Det er flot, hvis de går videre - det er historisk på mange måder, men alle tre mål har været klumpede, heldige og decideret mærkelige....
Men det tæller alligevel ;-)
EDIT: Og bum, så blev det opgør lukket.
DC19
Så, nu burde PSG være videre..
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Min uge er reddet. og jeg skal ikke have 8 kopper skodkaffe imorgen
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
RJ skrev:
Kratmus skrev:
RJ skrev: Hold nu kæft man. Så vil de kraftedme heller ikke videre! Det er fandme sørgeligt det her!!
1 P$G mål, og så mangler Barca 6 i alt. Det er inklusiv ekstratid, hvis Barca skulle score 4 i ordinær tid.
Ser du kampen? Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig PSG score.
Hvis Neymar kun får gult, slipper du også med gult for den kommentar.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.