Om Vores Rivaler IX

7 år 1 måned siden #2593 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Om Vores Rivaler IX
Ps så burde Raul tage sig sammen og kommentere efter kampen.
Og blev Senior Jose lige bannet hurtigere end de sidste 3 barca mål lol

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #2594 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Om Vores Rivaler IX
Er tilfreds med at SFO'ers favorithold gik videre taget i betragtning af vores muligheder i La Liga. - Der rester 12-13 kampe tilbage i La Liga, og hvis Barca kan få 2-4 ekstra (vigtige) kampe inden ligaafslutningen, kan jeg slet ikke beklage mig. Det vil self stå slem fat ved hvis det ender med at snotungernes favoritklub ender med at vinde pokalen, men fordelene ophæver ulemper fra mit synspunkt.

Hvad jeg ærgrer mig mest over, er at Barca fik en magisk aften med remontada-effekt. Jeg havde gerne set at Barca var kommet videre mindre diskret og mindre glamourøst.

Og ja, Barca fik (heldigvis) dommerhjælp.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Real Madrid er grundlagt af en spanier og to... cataloniere.😂

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #2595 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX
Hvorfor så meget harme over, at Barcelona avancerer?

Det kan jeg simpelthen ikke sætte mig ind i. Jo, hvis det var mod Real Madrid de lavede et comeback.

Lad os da endelig få catalanerne i næste runde - ville være lækkert!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #2596 af Hierro 2.0
Besvaret af Hierro 2.0 på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev: Dette er en skændsel for fodbolden. Fodbold har mistet sin charme i dag. Hvor er det sørgeligt, at Barcelona får hjælp af samtlige instanser. Korruption som vi aldrig tidligere har set.


Jeg synes, at Barcelona fans er så mega ynkelige, når de gang på gang insinuerer, at vi har købt og betalt hver en mand i samtlige instanser. Overstående er mindst lige så ynkeligt. At du derefter postulerer, at fodbolden har mistet sin charme pga. Barcelonas videre avancement, får dig ned på et niveau, hvor jeg ikke synes du hører til Steen (pga. mange af dine historiske fine indlæg). Vi behøver ikke lykønske catalanerne, men man bliver nød til at respektere det flotte comeback. Jeg håber på, at vi trækker dem snarest og sender dem langt ud i mørket, hvor de burde have været nu. Jeg frygter dem ikke, selvom deres formkurve ser ud til at være opadgående. Jeg er overbevist om, at vi kan/vil slå dem over to kampe.

Så hæv nu lige niveauet lidt i nogen af de pinlige indlæg, boys. Debatterne bliver langt mere brugbare og attraktive at læse for brugerne herinde, samt de besøgende i al almindelighed.

God dag.

Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #2597 af AmorMadrid
Besvaret af AmorMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

Hierro 2.0 skrev:

Steen skrev: Dette er en skændsel for fodbolden. Fodbold har mistet sin charme i dag. Hvor er det sørgeligt, at Barcelona får hjælp af samtlige instanser. Korruption som vi aldrig tidligere har set.


Jeg synes, at Barcelona fans er så mega ynkelige, når de gang på gang insinuerer, at vi har købt og betalt hver en mand i samtlige instanser. Overstående er mindst lige så ynkeligt. At du derefter postulerer, at fodbolden har mistet sin charme pga. Barcelonas videre avancement, får dig ned på et niveau, hvor jeg ikke synes du hører til Steen (pga. mange af dine historiske fine indlæg). Vi behøver ikke lykønske catalanerne, men man bliver nød til at respektere det flotte comeback. Jeg håber på, at vi trækker dem snarest og sender dem langt ud i mørket, hvor de burde have været nu. Jeg frygter dem ikke, selvom deres formkurve ser ud til at være opadgående. Jeg er overbevist om, at vi kan/vil slå dem over to kampe.

Så hæv nu lige niveauet lidt i nogen af de pinlige indlæg, boys. Debatterne bliver langt mere brugbare og attraktive at læse for brugerne herinde, samt de besøgende i al almindelighed.

God dag.


Men det var jo bare ikke et særlig flot comeback. Jo, hvis man bare ser på resultatet, men hvis man faktisk så kampen, spillede Barca jo egentlig ikke specielt godt. Ikke en af deres 6 mål, var gennemspillet og uden chance for PSG. Det var jo bare PSG som gav kampen væk, og lavede så mange fejl i forsvaret. Jeg kan næsten ikke huske at jeg har set et hold spille så ringe som PSG gjorde og med en så malplaceret gameplan.

Der behøver ikke at være tale om korruption, men dommeren gav simpelthen så mange gaver til Barca. Det er der allerede flere af de tidligere indlæg som har været inde på, så jeg behøver ikke remse dem op.

Jeg håber inderlidt også at vi trækker dem i næste runde, for de skal virkelig ikke have lov til at gå hele vejen efter det der.

"Maybe they hate me because I'm too good" - Cristiano Ronaldo
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #2598 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om Vores Rivaler IX
Der er må jeg jo tilslutte mig en helt anden klub end dig, Daniel - desværre. Jeg var rasende i går efter kampen, og i dag kan jeg mærke, at jeg virkelig er i dårlig humør. Lad mig sige det rent ud sagt: Jeg hader Barcelona. Med et kæmpe stort H. Det indebærer, at jeg ikke ynder holdet, spillerne eller fansene nogen som helst succesoplevelser - og slet ikke sådan en som i går.

I vil derfor også fornemme, at der mellem linjerne florerer en vis bitterhed i dette indlæg, men jeg er stadig fuldkommen målløs efter i går. Både over PSG’s indsats, dommerpræstationen, men især én ting, som jeg vil uddybe nedenfor - Barcelonas marginaler.

For lad mig sige det klart, og ja - det her er bitterhedens indlæg - så er det den heldigste sejr (lad os kalde det avancement), jeg har set i mit liv. Jeg har svært ved at forstå, hvordan outputtet af gårsdagens kamp er 6-1. Vi snakker i ramme alvor om, at Barcelona scorer seks mål uden for alvor at skabe nogen (store) chancer foruden dem. Hverken deres første eller andet mål er reelt set en chance, men er seriøst så tilfældigt, at det gør ondt i maven. For at det ikke skal blive endnu værre, skvatter Meunier helt uheldigt ved tredje mål, som giver dem et straffe og chancen for at score på tre ud af tre helt tilfældige mål.

Stolpeskud fra PSG og så kommer den endelig: 3-1. Ved den stilling får Cavani og Dí Maria en chance hver, der er LANGT større end nogle af de ‘chancer’, som danner baggrund for alle Barcelonas mål. To friløbere. De sidste ti minutter er ikke engang værd at nævne - fabelagtigt frispark, klamt straffe og det eneste flotte mål, de scorer til sidst.

Og så har jeg helt glemt at nævne PSG’s straffe. Og at Trapp vælger ikke at hive én eneste god redning op af ærmet. Alt i alt er der så voldsomt mange marginaler i den kamp, der ALLE går i Barcelonas retning. Det er selvfølgelig mest af alt PSG, der lader det ske, men jeg vil ikke høre nogle ‘Cules’ snakke om Real Madrids overtidsmål mere i flere år. I denne sæson har de fandme også sikret point i fire ligakampe med mål i slutfasen, og nu det her.

Og tudestrømmen fortsætter….. Der der frustrerer mig mest er, at Barcelona er så kampuduelige i år. De er virkelig ikke gode, når de bliver sat under pres, og det adskiller sig fra ‘før i tiden’, hvor de eksempelvis slog Milan hjemme 4-0 efter 0-2 nederlag i Italien, og der spillede de som en drøm i returkampen. Det gjorde de jo ikke i går, og det gjorde de heller ikke mod hverken Leganes eller Betis. Kan vi for helvede ikke bare få en sæson, hvor de virkelig fejler?

Nå, op på hesten - Jeg hader virkelig det hold og kan slet ikke overskue at skulle læse alle de historier om sejren i dag. Og jeg skal endda ind på min redaktion og skrive historier om det fucking comeback i aften!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real HWL, Macon, Brylle, Gribben, Doc.juego, mohbar, R7CR7GB11, ChrillRM14, Fondo_Sur og 3 flere

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #2599 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX

Sebberg skrev: Der er må jeg jo tilslutte mig en helt anden klub end dig, Daniel - desværre. Jeg var rasende i går efter kampen, og i dag kan jeg mærke, at jeg virkelig er i dårlig humør. Lad mig sige det rent ud sagt: Jeg hader Barcelona. Med et kæmpe stort H. Det indebærer, at jeg ikke ynder holdet, spillerne eller fansene nogen som helst succesoplevelser - og slet ikke sådan en som i går.

I vil derfor også fornemme, at der mellem linjerne florerer en vis bitterhed i dette indlæg, men jeg er stadig fuldkommen målløs efter i går. Både over PSG’s indsats, dommerpræstationen, men især én ting, som jeg vil uddybe nedenfor - Barcelonas marginaler.

For lad mig sige det klart, og ja - det her er bitterhedens indlæg - så er det den heldigste sejr (lad os kalde det avancement), jeg har set i mit liv. Jeg har svært ved at forstå, hvordan outputtet af gårsdagens kamp er 6-1. Vi snakker i ramme alvor om, at Barcelona scorer seks mål uden for alvor at skabe nogen (store) chancer foruden dem. Hverken deres første eller andet mål er reelt set en chance, men er seriøst så tilfældigt, at det gør ondt i maven. For at det ikke skal blive endnu værre, skvatter Meunier helt uheldigt ved tredje mål, som giver dem et straffe og chancen for at score på tre ud af tre helt tilfældige mål.

Stolpeskud fra PSG og så kommer den endelig: 3-1. Ved den stilling får Cavani og Dí Maria en chance hver, der er LANGT større end nogle af de ‘chancer’, som danner baggrund for alle Barcelonas mål. To friløbere. De sidste ti minutter er ikke engang værd at nævne - fabelagtigt frispark, klamt straffe og det eneste flotte mål, de scorer til sidst.

Og så har jeg helt glemt at nævne PSG’s straffe. Og at Trapp vælger ikke at hive én eneste god redning op af ærmet. Alt i alt er der så voldsomt mange marginaler i den kamp, der ALLE går i Barcelonas retning. Det er selvfølgelig mest af alt PSG, der lader det ske, men jeg vil ikke høre nogle ‘Cules’ snakke om Real Madrids overtidsmål mere i flere år. I denne sæson har de fandme også sikret point i fire ligakampe med mål i slutfasen, og nu det her.

Og tudestrømmen fortsætter….. Der der frustrerer mig mest er, at Barcelona er så kampuduelige i år. De er virkelig ikke gode, når de bliver sat under pres, og det adskiller sig fra ‘før i tiden’, hvor de eksempelvis slog Milan hjemme 4-0 efter 0-2 nederlag i Italien, og der spillede de som en drøm i returkampen. Det gjorde de jo ikke i går, og det gjorde de heller ikke mod hverken Leganes eller Betis. Kan vi for helvede ikke bare få en sæson, hvor de virkelig fejler?

Nå, op på hesten - Jeg hader virkelig det hold og kan slet ikke overskue at skulle læse alle de historier om sejren i dag. Og jeg skal endda ind på min redaktion og skrive historier om det fucking comeback i aften!


Smukt indlæg. Vi hæfter os ved allersidste linje...........du kan jo kompensere for det ved også at melde dig under fanerne her ;-)

Nu gider vi snart ikke at skrive det mere! ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #2600 af RJ
Besvaret af RJ på emne Om Vores Rivaler IX

Daniel skrev: Hvorfor så meget harme over, at Barcelona avancerer?

Det kan jeg simpelthen ikke sætte mig ind i. Jo, hvis det var mod Real Madrid de lavede et comeback.

Lad os da endelig få catalanerne i næste runde - ville være lækkert!


Hvorfor ville det helt præcist være lækkert? Det forstår jeg ikke. Barcelona har i den grad marginalerne i øjeblikket, og skulle vi møde dem i morgen, så ville det ikke være os, der går videre i CL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #2601 af Klubben
Besvaret af Klubben på emne Om Vores Rivaler IX
Vanvittig fodboldkamp i går. Flot comeback af Barcelona i fraværet af Paris' spillere. Det var hurtigt åbenlys at se hvilken motivation Paris lagde for dagen i går, det viser endnu engang at man ikke må tage resultater for givet. Endvidere fortjener man ikke avancement i verdens største turnering hvis man møder op til kamp uden ambition om at spille fodbold. Paris kom for at tabe med så lidt mål som muligt. Jeg siger ikke at man ikke må spille taktisk og drage fordel af et pragfuld udgangspunkt fra første kamp, men den indsats af et hold med så mange store spiller (med så høje lønninger)...

Nå intet destro mindre må jeg sige jeg at liiiidt skuffet over tonen herinde efterfølgende. Flere af Jer lyder som Pique i omvendt scenarie. Hvad sker der drenge? - er vi ikke bedre end de er? ;o)
Når det er sagt, skal der da heller ikke drages spørgsmål om hvorvidt Barcelona havde alt med sig i går. Jeg synes da personligt det er usmageligt når Suarez laver dyk af flere omgange. At dommeren så begår en fejldom er jo beklageligt, men så længe der ikke indføres mulighed for at se episoderne igen for dommere, må vi jo forholde os til; at sådan er fodbold.
Hertil er jeg glad for det ikke var mig der var dommer i den kulisse i går, stemningen, 80.000 ellevilde fans og ikke mindst sådan en vanvittig kamp.
- men ja, nu skal vi høre på de barca groupies som lige var blevet så vage.. hah

Hala Madrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #2602 af Dahl
Besvaret af Dahl på emne Om Vores Rivaler IX
Hold da op en kamp, det kan vi alle blive enige om....... Nogle udtrykker sig mere pinligt end andre, men sådan er det altid og alle steder.... Jeg vælger at fokusere på Real Madrid, og når det så er sagt, så for vi det svært i resten af cl og la liga kampene. Vi har ikke råd til fejltagelser, og vi har ikke momentum overhovedet..... Det har Barca derimod, efter kampen i går, og deres kampe de sidste par uger kan de jo fra nu af gå på vandet, og jeg er seriøst bange for at de nu cykler videre i begge turneringer, med enormt drive, overskud og selvtillid. Og alle med forstand på fodbold ved udmærket hvordan et hold som Barca med drive, overskud og selvtillid spiller..... Vi skal i den grad have fundet vores eget spil frem igen, som før vores "krise", som vel startede mod Valencia....

Jeg tror egentlig at hvis Barca ikke trækker Bayern i næste runde, så vinder de CL...... Medmindre vores elskede Real Madrid igen kan finde formen og storspillet frem.

Hala Madrid

No worries!!!!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #2603 af Ramos93
Besvaret af Ramos93 på emne Om Vores Rivaler IX

Sebberg skrev: Der er må jeg jo tilslutte mig en helt anden klub end dig, Daniel - desværre. Jeg var rasende i går efter kampen, og i dag kan jeg mærke, at jeg virkelig er i dårlig humør. Lad mig sige det rent ud sagt: Jeg hader Barcelona. Med et kæmpe stort H. Det indebærer, at jeg ikke ynder holdet, spillerne eller fansene nogen som helst succesoplevelser - og slet ikke sådan en som i går.

I vil derfor også fornemme, at der mellem linjerne florerer en vis bitterhed i dette indlæg, men jeg er stadig fuldkommen målløs efter i går. Både over PSG’s indsats, dommerpræstationen, men især én ting, som jeg vil uddybe nedenfor - Barcelonas marginaler.

For lad mig sige det klart, og ja - det her er bitterhedens indlæg - så er det den heldigste sejr (lad os kalde det avancement), jeg har set i mit liv. Jeg har svært ved at forstå, hvordan outputtet af gårsdagens kamp er 6-1. Vi snakker i ramme alvor om, at Barcelona scorer seks mål uden for alvor at skabe nogen (store) chancer foruden dem. Hverken deres første eller andet mål er reelt set en chance, men er seriøst så tilfældigt, at det gør ondt i maven. For at det ikke skal blive endnu værre, skvatter Meunier helt uheldigt ved tredje mål, som giver dem et straffe og chancen for at score på tre ud af tre helt tilfældige mål.

Stolpeskud fra PSG og så kommer den endelig: 3-1. Ved den stilling får Cavani og Dí Maria en chance hver, der er LANGT større end nogle af de ‘chancer’, som danner baggrund for alle Barcelonas mål. To friløbere. De sidste ti minutter er ikke engang værd at nævne - fabelagtigt frispark, klamt straffe og det eneste flotte mål, de scorer til sidst.

Og så har jeg helt glemt at nævne PSG’s straffe. Og at Trapp vælger ikke at hive én eneste god redning op af ærmet. Alt i alt er der så voldsomt mange marginaler i den kamp, der ALLE går i Barcelonas retning. Det er selvfølgelig mest af alt PSG, der lader det ske, men jeg vil ikke høre nogle ‘Cules’ snakke om Real Madrids overtidsmål mere i flere år. I denne sæson har de fandme også sikret point i fire ligakampe med mål i slutfasen, og nu det her.

Og tudestrømmen fortsætter….. Der der frustrerer mig mest er, at Barcelona er så kampuduelige i år. De er virkelig ikke gode, når de bliver sat under pres, og det adskiller sig fra ‘før i tiden’, hvor de eksempelvis slog Milan hjemme 4-0 efter 0-2 nederlag i Italien, og der spillede de som en drøm i returkampen. Det gjorde de jo ikke i går, og det gjorde de heller ikke mod hverken Leganes eller Betis. Kan vi for helvede ikke bare få en sæson, hvor de virkelig fejler?

Nå, op på hesten - Jeg hader virkelig det hold og kan slet ikke overskue at skulle læse alle de historier om sejren i dag. Og jeg skal endda ind på min redaktion og skrive historier om det fucking comeback i aften!


You nailed it, Sebberg. Lige præcis den følelse jeg går igennem dagen med!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #2604 af RGBlanco
Besvaret af RGBlanco på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er enig i hvad både du og "Klubben" skriver. Vi bør være bedre end det. Selvfølgelig havde Barcelona alt med sig, også held mht. dommeren. Men man vinder ikke en fodboldkamp 6-1 uden netop det. Som det også er skrevet - fint med Barca avancement, så de ikke kan lægge alt deres fokus på La Liga.

Jeg tror dog ikke, at Barca kommer til at være skræmmende fremover. De har en kæmpe bunke selvtillid, ovenpå deres seneste 3 kampe, ja. Men de har mødt ringe modstandere, også i går, hvor de jo ret beset ikke scorer et gennemspillet mål. 2 kluddemål, 2 straffe, et frispark og en lang bold. Det er ikke fordi at Barca spiller fremragende fodbold, som vi tidligere har set det. Jeg tror de stadigvæk kommer til at møde en masse modstand, når de møder kvalificeret modstand.

Vi, i Real, skal bare fokusere på os selv. Og der er massere at se til, må man sige :-)

Dahl skrev: Hold da op en kamp, det kan vi alle blive enige om....... Nogle udtrykker sig mere pinligt end andre, men sådan er det altid og alle steder.... Jeg vælger at fokusere på Real Madrid, og når det så er sagt, så for vi det svært i resten af cl og la liga kampene. Vi har ikke råd til fejltagelser, og vi har ikke momentum overhovedet..... Det har Barca derimod, efter kampen i går, og deres kampe de sidste par uger kan de jo fra nu af gå på vandet, og jeg er seriøst bange for at de nu cykler videre i begge turneringer, med enormt drive, overskud og selvtillid. Og alle med forstand på fodbold ved udmærket hvordan et hold som Barca med drive, overskud og selvtillid spiller..... Vi skal i den grad have fundet vores eget spil frem igen, som før vores "krise", som vel startede mod Valencia....

Jeg tror egentlig at hvis Barca ikke trækker Bayern i næste runde, så vinder de CL...... Medmindre vores elskede Real Madrid igen kan finde formen og storspillet frem.

Hala Madrid

Følgende bruger(e) sagde tak: Dahl

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce