Om Vores Rivaler IX

10 år 11 måneder siden #205 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

Inspektøren skrev: espn.go.com/espn/feature/story/_/id/1345...aluable-kits-2015-16

Hvem sagde, at Manchester United ikke var en storklub længere?

Deres trøje er mere værdifuld end Barcas og Reals tilsammen.

Hvis vi og Barca skal gøre sig nogen forhåbninger om at konkurrere med de engelske klubber i fremtiden, så kan måske godt være, at man alligevel bør overveje et salg af rettighederne til navnet på stadionet. Med den nye tv aftale i Premier League der træder i kraft fra næste sæson, så kommer selv den dårligst placerede engelske klub til at tjene mere end Real Madrid og Barcelona i tv-indtægter.

Det er et kæmpe problem, hvis man vil tiltrække de bedste spillere. Det er ikke nok kun at have en stor historie. Kig på AC Milan, Inter, Juventus mfl.
De engelske klubber kan jo tilbyde løninger, som vi slet ikke kan konkurrere med, hvis det fortsætter.

Nu måler man jo på mere end blot økonomi, når man snakker om storklubber..

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #206 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev:

Inspektøren skrev: espn.go.com/espn/feature/story/_/id/1345...aluable-kits-2015-16

Hvem sagde, at Manchester United ikke var en storklub længere?

Deres trøje er mere værdifuld end Barcas og Reals tilsammen.

Hvis vi og Barca skal gøre sig nogen forhåbninger om at konkurrere med de engelske klubber i fremtiden, så kan måske godt være, at man alligevel bør overveje et salg af rettighederne til navnet på stadionet. Med den nye tv aftale i Premier League der træder i kraft fra næste sæson, så kommer selv den dårligst placerede engelske klub til at tjene mere end Real Madrid og Barcelona i tv-indtægter.

Det er et kæmpe problem, hvis man vil tiltrække de bedste spillere. Det er ikke nok kun at have en stor historie. Kig på AC Milan, Inter, Juventus mfl.
De engelske klubber kan jo tilbyde løninger, som vi slet ikke kan konkurrere med, hvis det fortsætter.

Nu måler man jo på mere end blot økonomi, når man snakker om storklubber..

Nej, de måles bl.a. også på historie... Her laver Inspektøren jo en udmærket sammenligning, med Milan, Inter og Juve... Om jeg tror, at klubber som Real Madrid og Barca - to af de absolut største lige nu, hvor kun Bayern sådan rigtig kan være med - er i risikogruppen for samme skæbne, det ved jeg så ikke helt. Han kan dog godt fremkalde en enkelt panderynke hos mig, hvis målingerne af den kommende engelske tv aftale altså er sande... Det lyder vildt!

Altid Real Madrid.

10 år 11 måneder siden #207 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX
Valencia er igang med at spille sig i ChL.

De spiller mod Monaco og er i skrivende stund foran 1-0. Yderst seværdig kamp, der er altså tænding på drengen.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved JimmyBroe.

10 år 11 måneder siden #208 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om Vores Rivaler IX
Lad os nu lige holde fokus: Selvfølgelig er United en storklub. I min verden, er der faktisk kun en klub der er større.

Men pt sejler de altså lidt sportsligt, og deres varemærke "kontinuitet" er skiftet ud med rodebutik.

10 år 11 måneder siden #209 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

JimmyBroe skrev: Valencia er igang med at spille sig i ChL.

De spiller mod Monaco og er i skrivende stund foran 1-0. Yderst seværdig kamp, der er altså tænding på drengen.

Det må man sige! Valencia prøver at være mere forsigtige, men det kan de ikke finde ud af. Håber at de kommer videre!

10 år 11 måneder siden #210 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Om Vores Rivaler IX
Noget af en bet, at de får udlignet der.

Valencia skal gerne score min. 1 mere nu.

• daffy
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #211 af daffy
Besvaret af daffy på emne Om Vores Rivaler IX
Er der i øvrigt nogen herinde, der har været på Mestella, og som kan fortælle om det er et lige så fedt og fanatisk stadion, som det ser ud til og forlyder!

10 år 11 måneder siden #212 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

daffy skrev: Er der i øvrigt nogen herinde, der har været på Mestella, og som kan fortælle om det er et lige så fedt og fanatisk stadion, som det ser ud til og forlyder!

Valencia må vel være de spanske AGF. Når de spiller godt, går de helt amok i entusiasme.

Jeg drømmer selv om at se Sevilla hjemme mod Barca eller lign. Det kan godt nok blive intenst på spanske baner.

10 år 11 måneder siden #213 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Det kunne også være placeret i sjov og spas, men der er nok lidt for meget tragikomisk i det.

Barcelona har - naturligvis - anket karantænedommen på fire spilledage til Piqué. Begrundelse:

- Han brugte bare et typisk catalansk udtryk.

Den lader vi lige stå et øjeblik!

Més que un Club..........ja, det skal jeg da lige love for. Der er bare ingen nedre grænse hos de skamløse catalanere.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, andreashn, ElMadrid, Fondo_Sur

10 år 11 måneder siden #214 af JimmyBroe
Chelsea, nu med Pedro! Han har været hele PrL rundt:P

www.marca.com/en/2015/08/19/en/football/...lona/1439978485.html

Jeg er her stadig XOXO

10 år 11 måneder siden #215 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid skrev: Det kunne også være placeret i sjov og spas, men der er nok lidt for meget tragikomisk i det.

Barcelona har - naturligvis - anket karantænedommen på fire spilledage til Piqué. Begrundelse:

- Han brugte bare et typisk catalansk udtryk.

Den lader vi lige stå et øjeblik!

Més que un Club..........ja, det skal jeg da lige love for. Der er bare ingen nedre grænse hos de skamløse catalanere.

Jeg tænkte præcis det samme. Det er simpelthen en fuldstændig skamløs mentalitet, der florerer i den klub. Morten Bruun havde egentlig en meget korrekt betragtning i deres hjemmekamp mod Athletic Bilbao. Barca har en ide om, at på Camp Nou kan de tillade sig det hele. Selv det, som man normalt bliver straffet for andre steder. De føler sig usårlige på Camp Nou og derfor ser vi denne opførsel.

Jeg er helt på linje med Bruun her. Pique er om nogen beviset på, at det her "den gode dreng i klassen"-image, som har været klistret på FC Barcelona, er død og borte.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 11 måneder siden #216 af JimmyBroe
Så er det officielt. Otamendi skifter til City på en 5-årig aftale.

m.goal.com/s/en/news/11/transfer-zone/20...%2F%2Fm.facebook.com

Jeg er her stadig XOXO

Leveret af Kunena Forum